Sense Vloženo 30. Červen 2020 Sdílet Vloženo 30. Červen 2020 Zdravím odborníky na dvojkové Octavie. Mám Octavii II Combi 1.8 TSI 118kW, r.v. 11/2007 (modelový rok: 2008). Auto začalo na volnoběhu pocukávat, otáčky lehce lítají nahoru a dolů. Nejdříve bez kontrolky chyby motoru, dnes už i s kontrolkou. Diagnostika ukazuje následující chyby: 001669 - ECM Power Relay Control Circuit P0685 - 000 - Open Circuit - Intermittent 000369 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 000 - System Too Lean - Intermittent Auto startuje na první dobrou a jezdí normálně (až na občasné cuknutí v zátěži kdy zabírá turbo - ale tento příznak mám již delší dobu a podezříval jsem z toho turbo). Myslíte, že by to mohlo být multifunkční relé? Pojistková skříň u motoru je čistá. Jedno z těch relé je ale lehce nakřápnuté, resp. jeho kryt, což mi přijde divné, ale budiž, nevím, kdo s tím co dělal předemnou. Bylo také lehce povysunuté. Vyndání a zandání nepomohlo. Pokud je šance, že závada by mohlo být relé zkusil bych vyměnit nejdřív to, přeci jenom by to byl ten nejmenší náklad. Stejné relé jako tam teď mám se asi už nevyrábí, doporučili by jste nějakou adekvátní náhradu za současný díl 8D0 951 253 ? Děkuji za případnou pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukPa Vloženo 26. Únor 2021 Sdílet Vloženo 26. Únor 2021 Zdravím, mám na Superbu II, 1,8 TSI BZB, 2008, úplně stejné závady, podařilo se je vyřešit? Případně v čem byl problém? Předem děkuji za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sense Vloženo 26. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 26. Únor 2021 Před hodinou, LukPa napsal: Zdravím, mám na Superbu II, 1,8 TSI BZB, 2008, úplně stejné závady, podařilo se je vyřešit? Případně v čem byl problém? Předem děkuji za odpověď Zdravím, relé to nebylo. Hledal jsem teď marně fakturu ze servisu, ale nemůžu jí najít a to si běžně všechny schovávám :-D Nicméně našel jsem ten problém v historii své konverzace s kamarádem poté, co jsem přijel ze servisu. Jestli jsem dobře pochopil technika, tak byla příčinou protržená membrána v PRV ventilu. Auto pak nasávalo falešný vzduch. Pěkný článek o celém systému jsem tenkrát nalezl zde: http://nlracing.cz/blog/2017/05/12/odvetrani-klikove-skrine-pcv-system-motoru-1-8t Od té doby zase vše šlape krásně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.