Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,
potřeboval bych pomoci, nevím si rady.
Motor táhl pěkně odspodu, dlouhodobá spotřeba cca 6,5. Jenže mi prolínala voda mezi válcem a hlavou - nechala se srovnat hlava a zaškrabat blok motoru (auto cca měsíc stálo). Složilo se to celé zpět tak jak to bylo a je problém v tom, že motor začíná lehce tahat až kolem 1800, větší nástup je až v 2000-2200 otáčkách, pod 1700 je to strašně líný a vím, že to takový nebylo. Zároveň mi PP ukazuje dlouhodobou spotřebu kolem 9.
Rozvody nastaveny na přípravky- diag. ukazovala -0.5°, pak se to doladilo na 0°.
Natankovaná nová nafta na benzině. Vyměněn palivový filtr, vzduchový filtr, váha vzduchu.
Mám takový jeden postřeh - na volnoběhu je požadovaný plnící tlak cca 1060 mbar, skutečný je 1030, ale občas jakoby zeslabí turbo a spadne to na 980 +/- (jde to slyšet)

 

Přikládám graf - akcelerace z 1000 do 3500 ot. (3. převodový stupeň)

rs_graf.png

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...