bastien Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 Ahoj, mám novou Octávii, infotaiment Columbus a navigace mi mluví jen anglicky, přitom zadávaní je v češtině. Nikde jsem nenašel, jak změnit jazyk. Jde to vůbec, jak to udělat? Prosím poraďte, jsem v tomhle nováček, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 Servis - přehrání software + případná rekonfigurace jednotky na adrese 5F. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 21. Září 2020 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2020 Děkuju moc, obrátím se na servis. Jen nechápu, že auto vyrobené na objednávku před několika týdny v CZ má navigaci v angličtině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 21. Září 2020 Sdílet Vloženo 21. Září 2020 @bastien měl ste je požádat než vám ho předali ať vám ho zaktualizují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
T o m Vloženo 23. Září 2020 Sdílet Vloženo 23. Září 2020 To už ani není vtipný .... nemělo by být spíše samozřejmostí, že výrobce dodá NOVÉ, funkční auto s nejaktuálnějším SW ?!?!? Toto je jenom a jenom chyba a ostuda výrobce, kterému je to bohužel absolutně jedno. A stále se bohužel najdou tací, kteří budou výrobce obhajovat a ještě to házet na zákazníka ... Je fakt, že kdyby s těma autama lidi nejezdili a jenom si je kupovali, tak by ubylo spoustu problémů. To je přece do nebe volající, že lidi chtějí za své peníze funkční věci !!! Co si ti lidé myslí !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 2. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 2. Říjen 2020 Takže jak to dopadlo - autorizovaný servis přehrál software a navigace mluví česky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...