Přejít na obsah

CFHC studený start cvaká


LukinM26

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

prosím o radu. Motor 2.0 TDI CR CFHC s DSG, r.v.2011, najeto málo, aktuálně cca 70 000 km, olej měněný po 10tis Castrol LL 5W30, studený start pod 5 stupňů cvaká viz. přiložené video.

Mohlo by se jednat o hydroštely při tomto nájezdu? Cvakání přestane po ujetí cca 2km. Po výměně oleje, filtru + palivového filtru. Vyjetá nádrž Verva dieselu a zimního VIFu v dvojitém dávkování.

Dieselgate neproveden.

 

Děkuji.

 

https://www.youtube.com/watch?v=FsVf5SSw5Ss

Editováno: , autor: LukinM26
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vyměnil jsem palivový filtr, natankoval plnou Verva dieselu od Benziny a dolil ještě VIF zimní aditivum. A za 14 dní to už neudělalo ani jednou. Zkoušel jsem si proměřovat korekce vstřiků přes VCDS, kde vím, že to nemusí nic znamenat, spíše orientačně, a hodnoty za studena:

Injecion amount 1: -0,22 mg

Injecion amount 2 +0,68 mg

Injecion amount 3 -0,51 mg

Injecion amount 4 +0,32 mg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to auto máš od nova ?

Pokud má reálně 70K km a měníš olej do 20K km, tak není důvod proč by zdvihátka měla cvakat.

Jedině že by se ti motor někdy přehřál, třeba kvůli vodní pumpě... nebo vadné olejové čerpadlo ? Ale to není součástka, která by se u TDi CR porouchávala.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

identické cvakanie pri studenom štarte nie však pravidelne  avšak väčšinou ak auto stálo dlhšie -  kod motora CFHC 2011 2.0 TDI CR 203tkm. použitý motorový olej od 170tkm Castrol LL 5w30 menený cca každých 10-12tkm /predchádzajúci majitel Motul X-clean 5w30/, nafta Slovnaft + VIF pravidelne

Riešenie: zmena oleja na Millers Oil 5w30 VW 504.00 / 507.00. - od výmeny už necvaká, naposledy po 4 dňovom státi som bol vážne zvedavý vonkajšia teplota +1,5 po rannom štarte zvuk čistý bez cvakania

Ak bol problém v hydr.zdvihátkach, podľa mňa záleží od miery opotrebenia, určite vždy nepomôže len zmena oleja.

V servise ma upozorňovali na výmenu zdvihátok + pravdepodobne 2x vačkový hriadeľ, takže skúška so zmenou 

oleja sa mi zdala vhodnejšia. Uvažoval som či cvakanie/poškodenie zdvihátok nemohla spôsobiť zmena oleja z Motul X-clean na Castrol LL...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olejem to mechanické poškození určitě nezvrátíš, je tam stále.

Vačkovou hřídel učitě měnit nemusíš, leda že by byla vydřena, ale to určitě nebude při 200K km.

Vahadla a zdvihátka jsou samozřejmě řešením. Není to o materiálu ale o práci, to bude nejvyšší položka.

Čekají tě rozvody, nech to udělat s nimi, není už to takový rozdíl ve výsledné cenně když se to dělá najednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...

Zdravím mám ten istý problem. Škoda Scout 2012 rovnaký motor. Nalial som tretiu plnú nádrž Slovnaft Premium Diesel +3 krat aditívum od Protectu a robí to stále . Predošlý majiteľ dával Castrol 5w 30 ll ja som dal Shell C 3 5w30. Ak je teplota pod nulou motorom chvíľku trasie asi po 5 minútach ide normálne. Filtre +rozvody vymenene pri 220 000km teraz mám 224 000. Viete mi prosím ešte niečo poradiť.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...