LukinM26 Vloženo 15. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2020 (editace) Dobrý den, prosím o radu. Motor 2.0 TDI CR CFHC s DSG, r.v.2011, najeto málo, aktuálně cca 70 000 km, olej měněný po 10tis Castrol LL 5W30, studený start pod 5 stupňů cvaká viz. přiložené video. Mohlo by se jednat o hydroštely při tomto nájezdu? Cvakání přestane po ujetí cca 2km. Po výměně oleje, filtru + palivového filtru. Vyjetá nádrž Verva dieselu a zimního VIFu v dvojitém dávkování. Dieselgate neproveden. Děkuji. https://www.youtube.com/watch?v=FsVf5SSw5Ss Editováno: 15. Říjen 2020, autor: LukinM26 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 28. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2020 Zkus postupně odpojovat vstřiky, může to dělat vstřikovač... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukinM26 Vloženo 28. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2020 Vyměnil jsem palivový filtr, natankoval plnou Verva dieselu od Benziny a dolil ještě VIF zimní aditivum. A za 14 dní to už neudělalo ani jednou. Zkoušel jsem si proměřovat korekce vstřiků přes VCDS, kde vím, že to nemusí nic znamenat, spíše orientačně, a hodnoty za studena: Injecion amount 1: -0,22 mg Injecion amount 2 +0,68 mg Injecion amount 3 -0,51 mg Injecion amount 4 +0,32 mg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2020 (editace) A to auto máš od nova ? Pokud má reálně 70K km a měníš olej do 20K km, tak není důvod proč by zdvihátka měla cvakat. Jedině že by se ti motor někdy přehřál, třeba kvůli vodní pumpě... nebo vadné olejové čerpadlo ? Ale to není součástka, která by se u TDi CR porouchávala. Editováno: 29. Říjen 2020, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 29. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2020 mozem do prazdnej nadrze (dojazd pod 100km) vyliat celu plechovku vifu /500ml/ ? nech sa to poriadne precisti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 29. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2020 Odporucane davkovanie tam mas, podla mna je zbytocne ta tam naliat vsetko. Radsej troska nad udavane davkovanie, ale dlhodobejsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2020 a čeho by jsi tim dosáhl ? Je to úplně zbytečně... ostatně celí vif je zbytečný pokud tankuješ normální naftu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
O2fl Vloženo 10. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2020 identické cvakanie pri studenom štarte nie však pravidelne avšak väčšinou ak auto stálo dlhšie - kod motora CFHC 2011 2.0 TDI CR 203tkm. použitý motorový olej od 170tkm Castrol LL 5w30 menený cca každých 10-12tkm /predchádzajúci majitel Motul X-clean 5w30/, nafta Slovnaft + VIF pravidelne Riešenie: zmena oleja na Millers Oil 5w30 VW 504.00 / 507.00. - od výmeny už necvaká, naposledy po 4 dňovom státi som bol vážne zvedavý vonkajšia teplota +1,5 po rannom štarte zvuk čistý bez cvakania Ak bol problém v hydr.zdvihátkach, podľa mňa záleží od miery opotrebenia, určite vždy nepomôže len zmena oleja. V servise ma upozorňovali na výmenu zdvihátok + pravdepodobne 2x vačkový hriadeľ, takže skúška so zmenou oleja sa mi zdala vhodnejšia. Uvažoval som či cvakanie/poškodenie zdvihátok nemohla spôsobiť zmena oleja z Motul X-clean na Castrol LL... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2020 Olejem to mechanické poškození určitě nezvrátíš, je tam stále. Vačkovou hřídel učitě měnit nemusíš, leda že by byla vydřena, ale to určitě nebude při 200K km. Vahadla a zdvihátka jsou samozřejmě řešením. Není to o materiálu ale o práci, to bude nejvyšší položka. Čekají tě rozvody, nech to udělat s nimi, není už to takový rozdíl ve výsledné cenně když se to dělá najednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasCh8208 Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 Dobrý den asi mám něco podobného olej Castrol LL 5W30 výměny každých 10tis nej 247tis r.2011 nevím co s tím? https://www.youtube.com/watch?v=iXPHzu1cSWA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Preventivar Vloženo 5. Května Sdílet Vloženo 5. Května Zdravím mám ten istý problem. Škoda Scout 2012 rovnaký motor. Nalial som tretiu plnú nádrž Slovnaft Premium Diesel +3 krat aditívum od Protectu a robí to stále . Predošlý majiteľ dával Castrol 5w 30 ll ja som dal Shell C 3 5w30. Ak je teplota pod nulou motorom chvíľku trasie asi po 5 minútach ide normálne. Filtre +rozvody vymenene pri 220 000km teraz mám 224 000. Viete mi prosím ešte niečo poradiť.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 6. Května Sdílet Vloženo 6. Května Nechat zkontrolovat korekční hodnoty vstřikovačů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Preventivar Vloženo 9. Května Sdílet Vloženo 9. Května Vstrekovače skontrolované všetky OK. Idem meniť olej za Total Quartz 5w30 Ineo spĺňa normu a má vyššiu mazivosť. Pokračujem v Protecte do nafty a uvidím. Ozvem sa či sa to zmenilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Preventivar Vloženo 18. Května Sdílet Vloženo 18. Května Zdravím tak olej vymenený cvakanie neprestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.