kucislp Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 Zdravím, už se pár týdnu trápím s internetem v autě Škoda Superb III, Amundsen verze celodotyk... Pro příjem dat používám simkartu a nastavenou ji mám pouze jako datovou. Do teď mi na LCD svítilo nahoře 4G LTE, nyní červená planetka. Zvláštní je když v autě udělám hotspot ze SIM a připojím se mobilem, tak internet jede, když v Infotainmentu ověřím aktualizace, tak je hledá. Jenže nejde mi aktualizovat zdravotní karta, prostě v mobilu auto nevidím připojené k internetu. Vím, možná si říkáte že řeším zbytečnost, ale když si člověk platí online funkce a další simku, tak je klidnější, když vše funguje, jak má. Jinak neporadili mi v autorizovaném servisu ani na infolince. Děkuji moc za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel CZ Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 Pradávno jsem to taky nemohl pořád zprovoznit. Tak jsem provedl všechno co šlo a pomohlo to. Nektere kroky urcite delat nemusel. Ale nevim ktere :-) - Odebrat uzivatele z Connectu mobilu - odebrat uzivatele v aute. - Udelat si u skodovky novy ucet - odpojit baterku a nejakou dobu. (pak takové ty kalibrace ...) - odinstalovat aplikaci z mobilu a nainstalovat zpet - Pridat auto pod novy profil v mobilu a od te doby mi to jde. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kucislp Vloženo 18. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 Aha, tak jediné co jsem nezkoušel je odebrání uživatele, jak v connectu, tak v autě... No ještě jsem se dočetl, že pomohlo tovární nastavení infotainmentu a cele nastavení od znova, ale to jsem bral jako poslední možnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kucislp Vloženo 18. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 Zdravím, tak z toho jsem jelen, dnes jsem měl pravidelnou kontrolu v autorizovaném servisu a po nastartování internet normálně naběhl, prý s tím nic nedělali, tak nevím no... Takže prozatím vyřešeno, i tak děkuji za tipy... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 10. Březen 2021 Sdílet Vloženo 10. Březen 2021 Mám podobný "problém". 2019, Columbus, datová SIMka. Pokud je vypnuté zapalování, svítí bílý globus, 4G LTE. Jakmile nastartuji, globus je červený. Internet jede, Connect v autě i mobilu funguje, hotspot je funkční. Dělal jsem nedávno obnovu továrního nastavení. Měl jsem problém se zaseknutou online aktualizací, se kterou si autorizovaný servis nemohl poradit (auto tam měli v prosinci na den a na přelomu ledna a února 10 pracovních dní - řešili SOS jednotku - nakonec výměnou) . Problém s aktualizací mi vyřešila až obnova továrního nastavení, kterou mi doporučil známý vlastnící stejné (jen o rok starší) auto. Nevím, jestli ten globus nefunguje už od obnovy nebo to začalo později ... Dříve se ten globus i u jedoucího auta choval dle připojení. Jakmile se SIMka připojila k internetu, byl globus bílý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 13. Březen 2021 Sdílet Vloženo 13. Březen 2021 tak .. po par tydnech je ode dneska zemekoule zase bila s napisem 4G LTE ... internet jede porad stejne ... "parada" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.