lord.sr Vloženo 15. Březen 2021 Sdílet Vloženo 15. Březen 2021 Zdravim. Mam problem s motorem 2.0 tdi pd bmm motor mi zere a moc nejede. Je to v skoda octavia scout. Uz jsem ji s timto problemem koupil a uz si nevim rady. Nevim cim driv zacit, zacnu tim ze moc zere mam prumer 9 litru na dalnici jizdou kolem 130kmh a 550km v kuse kdyz jedu okreskou a treba mi ukazuje 5.5litru okamzita a ja lehonce pridam, ze na motoru ani neni znat ze by zabral tak mi ukaze treba 14 litru a nic se nedeje. Menil jsem ventil n75 na turbo za novej, vahu vzduchu za novou, dotahnul jsem podle navodu vahadla na vstriky plus seridil vacku na nulu, to prej je nejlepsi hodnota. Turbo podle torque dava 1.5baru ale podle delphi diag se trosku louda nez da co je zadano, ne nejak hrozne vydel bych to spis na horsi odezvu. Pise pri seslapnuti pozadovanou 2200neceho nevim ceho,a skutecna tam dobehne cca o pet vterin dyl ale i tak kdyz tam dobehne motor netahne. Ten zacne dobre ject az tak ve 3200ot za min. Jede i 200kmh ale z malejch nejde, driv jsem mel supa v 1.9tdi 96kw a to bylo trosku nenormalni hovado. Hlavne tady neni vubec citit ten nabeh turba, v supu to vzdy oprelo do sedacky a kdyz bylo mokro nemel problem si zahrabat i na trojku v tom nabehu. Tadytomu by ujela i 1.6 benzin. Dpf je danej novej a vyfuk je cistej jak slovo bozi ale proste nezatahne a zere snad i travu kolem silnice. Poradite auto ma 331000km a dodnes platnou servisku jen proste nikdo neresil to jak to vlasne jezdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Březen 2021 Sdílet Vloženo 16. Březen 2021 Moc papá? Jsme snad někde na mimibazaru? Název tématu upraven do normální podoby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lord.sr Vloženo 16. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2021 Omlouvam se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lord.sr Vloženo 16. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2021 Ještě jeden poznatek bych měl k závadě. Při regeneraci spotřeba padne dolu a motor začne fungovat jak by měl, to jsem tam zapomněl dopsat. Nevím jakou funkci tam má ta klapka v sání před egr ventilem ale je furt otevřená na 94.7% at jedu jak jedu nehne se, ale když motor začne regenerovat klapka přivírá a je furt v pohybu podle toho jak šlapu na plyn. V autě mam rádio s androidem a přes apku torque tu klapku vidím. Vím že to je jen taková sranda apka ale tohle je přes ní vidět. Nevíte jak ta klapka má fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lord.sr Vloženo 21. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2021 Tak vyreseno dekuji za rady a napady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medvidek024 Vloženo 3. Duben 2021 Sdílet Vloženo 3. Duben 2021 zdravím , jaké bylo řešení?? mám to samé u audi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lord.sr Vloženo 9. Duben 2021 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2021 (editace) Rada zní neřeš to jestli to jede a nepadá do nouze tak je to v pořádku. Spoiler Spoiler Spoiler Editováno: 11. Duben 2021, autor: lord.sr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.