Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim. Mam problem s motorem 2.0 tdi pd bmm motor mi zere a moc nejede. Je to v skoda octavia scout. Uz jsem ji s timto problemem koupil a uz si nevim rady. Nevim cim driv zacit, zacnu tim ze moc zere mam prumer 9 litru na dalnici jizdou kolem 130kmh a 550km v kuse kdyz jedu okreskou a treba mi ukazuje 5.5litru okamzita a ja lehonce pridam, ze na motoru ani neni znat ze by zabral tak mi ukaze treba 14 litru a nic se nedeje. Menil jsem ventil n75 na turbo za novej, vahu vzduchu za novou, dotahnul jsem podle navodu vahadla na vstriky plus seridil vacku na nulu, to prej je nejlepsi hodnota. Turbo podle torque dava 1.5baru ale podle delphi diag se trosku louda nez da co je zadano, ne nejak hrozne vydel bych to spis na horsi odezvu. Pise pri seslapnuti pozadovanou 2200neceho nevim ceho,a skutecna tam dobehne cca o pet vterin dyl ale i tak kdyz tam dobehne motor netahne. Ten zacne dobre ject az tak ve 3200ot za min. Jede i 200kmh ale z malejch nejde, driv jsem mel supa v 1.9tdi 96kw a to bylo trosku nenormalni hovado. Hlavne tady neni vubec citit ten nabeh turba, v supu to vzdy oprelo do sedacky a kdyz bylo mokro nemel problem si zahrabat i na trojku v tom nabehu. Tadytomu by ujela i 1.6 benzin. Dpf je danej novej a vyfuk je cistej jak slovo bozi ale proste nezatahne a zere snad i travu kolem silnice. Poradite auto ma 331000km a dodnes platnou servisku jen proste nikdo neresil to jak to vlasne jezdi.

Moc papá? Jsme snad někde na mimibazaru? Název tématu upraven do normální podoby.

  • Autor

Omlouvam se. 

  • Autor

Ještě jeden poznatek bych měl k závadě. Při regeneraci spotřeba padne dolu a motor začne fungovat jak by měl, to jsem tam zapomněl dopsat. Nevím jakou funkci tam má ta klapka v sání před egr ventilem ale je furt otevřená na 94.7% at jedu jak jedu nehne se, ale když motor začne regenerovat klapka přivírá a je furt v pohybu podle toho jak šlapu na plyn. V autě mam rádio s androidem a přes apku torque tu klapku vidím. Vím že to je jen taková sranda apka ale tohle je přes ní vidět. Nevíte jak ta klapka má fungovat.   

  • Autor

Tak vyreseno dekuji za rady a napady. 

  • 2 týdny později...

zdravím , jaké bylo řešení?? mám to samé u audi 

  • Autor

Rada zní neřeš to jestli to jede a nepadá do nouze tak je to v pořádku. 

Spoiler
Spoiler
Spoiler

 

 

 

 

Upraveno od lord.sr

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.