Přejít na obsah

Tak jsem se právě zamiloval


FUGAS

Doporučené příspěvky

Oprava: ...,musí mít i na cisternu benzínu

Pro zajímavost, když jsem zkoušel výkonový potenciál BMW 760Li (současný model), tak jsem po jízdě (město, dálnice, okreska) koukal na průměrnou spotřebu a svítilo tam 33l/100km. :D Je ale pravda, že jsem jel poněkud, no řekněme nestandartně. :D

edit.: Gil: vždycky si můžeš koupit diesel, ten jede a nežere. ;)

Editováno: , autor: FUGAS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

edit.: Gil: vždycky si můžeš koupit diesel, ten jede a nežere. ;)

Jasný, já zažil x5 v pětilitru a majitel ač měl finance, tak byl trošku "rozladěn" spotřebou a já nevěřil vlastním očím.

Vzhledem k tomu, že se pohybuji v cenových relacích fábií a max. octávií tak to neřeším ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj osobní názor: ze všech BMW se mi líbila akorát 850ka, jinak jsou to pro mě absolutně nezajímavaá auta, stejně jako mercedes... :huh:

BMW 850CSi je zatiaľ jediné auto, u ktorého som sa naozaj bál za volantom :unsure: Ale ten pocit po zošliapnutí plynového pedála bol neopísateľný - nádherný zvuk M-kového motora s takmer 400 konskými silami -_- Ach jo, kde sú tie časy...

Keď už sa bavíte o BMW, čo vás tak na tých súčasných fascinuje? Uznávam, že majú dobré motory, ale dizajn exteriéru ničmoc, no a interiér je úplne tragická bakelitová bomba :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm, X5ku taky miluju od té doby, co ji uvedli do provozu. Q7ka je odpornej mastodont, Touareg beztvará slátanina.

Jo a co bych ještě mohl je Mercedes třídy G....to už hooodně dlouhá láska... :wub:

post-18-1163318810.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to fakt jen motorek, na pořádnej motor si ještě počkám, jelikož je to moje první auto, tak je tam 1,8 (115PS) a rok je to 94 ;) jinak v solidní výbavě a myslím že oktávka a tohle auto se nedá srovnávat...povození je v tom ůplně jiný!! -_- je to po prvním majiteli se serviskou najeto 129tkm atd...motor šlape jak hodinky, ten šeptá, ale řadovej šestivál to bohužel není :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo 2,5i je 2,5i...ty dva válce schází, ale i tak jsem spokojenej ;) jezdil jsem ještě v 2,5TDS a to mi přišlo dost těžký...takový neobratný....takovej naftovej mastodont už je fakt dost těžkej...a 2,5i e30 poladěnou na něco přes 200 koní...to ti byla paráda...a tady je důkaz že i s tou 1,8 se dají dělat blbosti:

:D:wub::palec2:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to fakt jen motorek, na pořádnej motor si ještě počkám, jelikož je to moje první auto, tak je tam 1,8 (115PS) a rok je to 94 ;) jinak v solidní výbavě a myslím že oktávka a tohle auto se nedá srovnávat...povození je v tom ůplně jiný!! -_- je to po prvním majiteli se serviskou najeto 129tkm atd...motor šlape jak hodinky, ten šeptá, ale řadovej šestivál to bohužel není :t

Jo to je jasny s Octavkou to ani nesrovnavej... Ani nakup dilu a havarijku, to se take neda srovnat! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...