Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím

Mám problém se studenými starty. Tento problém mám jen někdy a býval jen když bylo pod čtvrt nádrže nafty. Když auto stojí přes noc, jak kdyby spadla nafta a jen točí... Někdy se ještě podaří třeba na potřetí po chvíli točení a přidáváním plynu nastartovat, ale jinak musím na prasáka přes start sprej... Měl jsem to už v minulosti a mechanik mi vyčistil čerpadlo v nádrži, které bylo dost zasrané a byl půl roku pokoj. Teď se mi to stalo znovu, ale poprvé i když mám skoro plnou nádrž.. Napadá někoho po čem jít?

 

Plus druhý problém, který s tím možná souvisí je ten, že než se auto pořádně zahřeje tak na volnoběh cuká motor, ale zase jen občas... 

 

Tyto chyby se dějí nezávisle na sobě.

Diagnostika žádnou chybu nehodí.

 

najeto cca 230 000km

  • 1 měsíc později...

Jak to dopadlo? Řeším stejný problém

  • 2 roky později...

tohle citoval jeden týpek na foru když jsem hledal stejný problém jako máte vy:

Mě udělala Octa BKD dvakrát to samý. Pátral jsem kde se dalo, diagnostika čistá. Přesně jak jste psali - točit, točit až se chytne. Celý problém mi vysvětlil jeden mechanik následovně: Příčinou jsou 2 poruchy, které nastaly zároveň. První je chyba v utěsnění jednoho vstřiku v hlavě válců a druhá je nefunkční zpětný ventil v tělese palivového filtru. Celá porucha pak nastane právě tehdy, když se motor zastaví s válcem se špatně těsnícím vstřikem v kompresi (pravděpodobnost tak 25%) a zároveň má zpětný ventil zrovna chuť netěsnit. Pak se stlačený vzduch z válce - 0.5l natlakováno na 16BARů dostane do palivového okruhu mezi vstřiky a tandemovým čerpadlem (to je to hliníkové z boku bloku motoru), vytlačí všechnu naftu z tohoto čerpadla a ve finále zavzdušní částečně i palivový filtr. Tzv. odvzdušněni pomocí otočení klíčem do polohy I (pustí malé podávací čerpadlo v nádrži na 3 sekundy) s tím nemá šanci nic dělat. Odvzdušní se to pak až při dlouhém startování, kdy tohle čerpadlo jede trvale.

 

 

Tak ti to snad pomůže. Podle se to nedá nijak vyřešit. Já sám mám úplně nový palivový fitr a měněné vstřiky a jednou za půl/rok se mi tohle stane.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.