Diamant Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Vyvažovací hriadeľ klapot neodstráni. Iba mierne obmedzí vibrácie motora. Prvý motor, na ktorom sa to skúšalo bol 2,0 MPI (OI a Superb) a potom to dostali aj motory 1,2 HTP. A samozrejme aj 2,0 TFSI a FSI majú takéto 2 vyvažovacie hriadele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andysek Vloženo 15. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 Tak tady je vyjádření Škody auto: Motory s DPF (filtr pevných částic) mají 8V hlavu válců motoru, motory bez DPF 16V hlavu válců motoru. Díky nasazení DPF splňují motory emisní limity s takovou rezervou, že je možno použít 8V hlavu válců motoru, což je nákladově pro zákazníka výhodnější. Z pohledu uživatele jsou parametry motorů – výkonová a momentová křivka, shodné. Naopak subjektivně mají motory s 8V hlavou válců citelnější nástup točivého momentu v nízkých otáčkách než motory s 16V hlavou válců. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 No rpsotě ve zkratce. DPF je samo o sobě drahý a ekonomicky jen náročnější a kdyby to měli jestě 16V hlavu bylo by to ještě dražší ..... vyvažováky na platformě OctaviaII na naftě nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 21. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2006 Určite je tá 8V hlava z ekonomického dôvodu. Ale nezdá sa mi, že by OII nemama vyvažovacie hriadele? Napríklad jedine u verzie 4x4 je použité u motorov 2,0 FSI vrstvené spaľovanie, ktoré vyžaduje aj jeden dodatočný katalyzátor. Pri tej vyššej cene sa ten kat ľahšie stratí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andysek Vloženo 23. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 A řekne konečně někdo,kdo rozumí motorům,co by jako zájemce udělal? Koupil 2,0 TDI, nebo by šel radši do benzínu ... já si prostě nechci pak drbat hlavu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andysek Vloženo 23. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 Na týhle adrese jsou novinky na modelový rok 2007 a tam říkají že motor bude 16V! a není ... asi někde udělali chybu,nebo lžou zákazníkům ... http://www.novinky.cz/special/files/skoda.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SieNo Vloženo 23. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 A řekne konečně někdo,kdo rozumí motorům,co by jako zájemce udělal? Koupil 2,0 TDI, nebo by šel radši do benzínu ... já si prostě nechci pak drbat hlavu! benzín kontra diesel je věčný boj..... Já to řeknu takhle....do služebního MUSÍM naftu...jinak soukromě bych šel do turbo-benzínu. povoz se v tom, porovnej náklady....pořizovací i provozní...a je to...jinak s 2.0 TDI jsem spokojený (podle mě Š-A lepší diesel nyní nemá), docela lítá, 6-tka supr...3x mě stavěli (pokaždé jsem malinko překračoval) a nestálo mě to ani bod (ale to je jiná story ) el Sí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andysek Vloženo 23. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2006 A řekne konečně někdo,kdo rozumí motorům,co by jako zájemce udělal? Koupil 2,0 TDI, nebo by šel radši do benzínu ... já si prostě nechci pak drbat hlavu! benzín kontra diesel je věčný boj..... Já to řeknu takhle....do služebního MUSÍM naftu...jinak soukromě bych šel do turbo-benzínu. povoz se v tom, porovnej náklady....pořizovací i provozní...a je to...jinak s 2.0 TDI jsem spokojený (podle mě Š-A lepší diesel nyní nemá), docela lítá, 6-tka supr...3x mě stavěli (pokaždé jsem malinko překračoval) a nestálo mě to ani bod (ale to je jiná story ) el Sí Jo asi máš pravdu,mám ještě Fabii RS ... chci ji dát přítelkyni k užívání,tak si ji když tak pujčím. A ta stejně Octavii 2,0 TDI roznese (vyzkoušeno ,mě to bylo celkem jedno,ale kamarád to nemohl vydýchat ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.