Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Vyvažovací hriadeľ klapot neodstráni. Iba mierne obmedzí vibrácie motora. Prvý motor, na ktorom sa to skúšalo bol 2,0 MPI (OI a Superb) a potom to dostali aj motory 1,2 HTP. A samozrejme aj 2,0 TFSI a FSI majú takéto 2 vyvažovacie hriadele.

  • Autor

Tak tady je vyjádření Škody auto:

Motory s DPF (filtr pevných částic) mají 8V hlavu válců motoru, motory bez DPF 16V hlavu válců motoru. Díky nasazení DPF splňují motory emisní limity s takovou rezervou, že je možno použít 8V hlavu válců motoru, což je nákladově pro zákazníka výhodnější. Z pohledu uživatele jsou parametry motorů – výkonová a momentová křivka, shodné. Naopak subjektivně mají motory s 8V hlavou válců citelnější nástup točivého momentu v nízkých otáčkách než motory s 16V hlavou válců.

No rpsotě ve zkratce. DPF je samo o sobě drahý a ekonomicky jen náročnější a kdyby to měli jestě 16V hlavu bylo by to ještě dražší :) ..... vyvažováky na platformě OctaviaII na naftě nejsou.

Určite je tá 8V hlava z ekonomického dôvodu. Ale nezdá sa mi, že by OII nemama vyvažovacie hriadele?

Napríklad jedine u verzie 4x4 je použité u motorov 2,0 FSI vrstvené spaľovanie, ktoré vyžaduje aj jeden dodatočný katalyzátor. Pri tej vyššej cene sa ten kat ľahšie stratí.

  • Autor

A řekne konečně někdo,kdo rozumí motorům,co by jako zájemce udělal? Koupil 2,0 TDI, nebo by šel radši do benzínu ... já si prostě nechci pak drbat hlavu! :blbec:

A řekne konečně někdo,kdo rozumí motorům,co by jako zájemce udělal? Koupil 2,0 TDI, nebo by šel radši do benzínu ... já si prostě nechci pak drbat hlavu!  :blbec:

benzín kontra diesel je věčný boj..... Já to řeknu takhle....do služebního MUSÍM naftu...jinak soukromě bych šel do turbo-benzínu.

povoz se v tom, porovnej náklady....pořizovací i provozní...a je to...jinak s 2.0 TDI jsem spokojený (podle mě Š-A lepší diesel nyní nemá), docela lítá, 6-tka supr...3x mě stavěli (pokaždé jsem malinko překračoval) a nestálo mě to ani bod (ale to je jiná story :D )

el Sí

  • Autor
A řekne konečně někdo,kdo rozumí motorům,co by jako zájemce udělal? Koupil 2,0 TDI, nebo by šel radši do benzínu ... já si prostě nechci pak drbat hlavu!  :blbec:

benzín kontra diesel je věčný boj..... Já to řeknu takhle....do služebního MUSÍM naftu...jinak soukromě bych šel do turbo-benzínu.

povoz se v tom, porovnej náklady....pořizovací i provozní...a je to...jinak s 2.0 TDI jsem spokojený (podle mě Š-A lepší diesel nyní nemá), docela lítá, 6-tka supr...3x mě stavěli (pokaždé jsem malinko překračoval) a nestálo mě to ani bod (ale to je jiná story :D )

el Sí

Jo asi máš pravdu,mám ještě Fabii RS ... chci ji dát přítelkyni k užívání,tak si ji když tak pujčím. A ta stejně Octavii 2,0 TDI roznese (vyzkoušeno ;) ,mě to bylo celkem jedno,ale kamarád to nemohl vydýchat :smich: )

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.