Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý deň, mám problém s prehrievaním oleja, pri rychlosti 140km/h a vonkajšej teplote 25-35 stupnov mi zdvihne teplotu oleja az na 130 stupnov. Voda je optimálne 90. Olej originál a po výmene každých 12000km Viem, že minuný rok som nepresiahol teplotu oleja pri zaťaženi nad 105 stupnov. Cez zimu som mal problém, že mi nechcelo vyhriať motor nad 60 stupnov, ani po 30km, vymený termostat - nepomohlo, až keď som vymenil termostat DSG, do 10 km 90 stupnov olej s vodou.... Len od vtedy sa mi prehrieva o 20 stupnov (120-130 stupnov) viac ako dovtedy. Viete mi poradiť? Ďakujem

  • 11 měsíců později...

Tiež sa mi to stalo tento víkend teplota oleja stúpla na 128 stupňov ale voda mala 90, išiel som po diaľnici cca 140+ a klimatizáciu som mal naplno, pritom takto jazdím často ale ešte som nemal viac ako 110 stupňov predtým a neviem či to bolo tým že vonku bolo 38 stupňov alebo je chyba niekde inde.

  • 2 roky později...

Z casti sa mi podarilo odstranit zvysenu teplotu oleja vymenou klima chladica, kt. je prvy v narazniku  a mal pokrivene lamely od kamienkov a hmyzu. Zaroven sa prefukli a ocistili ostatne chladice. To sposobovalo zhorsene chladenie klima chladica, intercollera a chladica vody. Po vymene mi klesla teplota oleja o 15°C, tj....zo 130°C na dialnici na 115°C. Bezna jazda 105 az 110°C.

Upraveno od krakeen33

Ne, voda nemala 90°C, to je jen přelud výrobce. Měla tak 105°C, možná i víc. Právě rychlá jízda z mých zkušenosti funguje na chlazení dobře, dají se předpokládat vyšší otáčky motoru, cirkulace chladicí kapaliny probíhá dobře. Chladič dostává kvanta čerstvého vzduchu. Problém je, když se zastaví, třeba do kolony (a vypne motor).

V každém případě je třeba mít v pořádku vodní pumpu (úniky, zadření, lopatky, ona je asi i vícestupňová s nějakým posuvníkem, to už si nepamatuji), její náhon, vysokotlaký rozvod včetně víčka a chladič. Asi nechci vidět ty usazeniny u sebe v chladiči a vedení (kauza "sáček" s nějakou sloučeninou, no nádobka byla celá hnědá, i kapalina), to je další element, který poslední dobou přibyl. Nikdy bych netipl, jaké problémy bude dělat více vrstev chladičů a jejich poškození od špíny a kamínků (dosud jsem měl chladič jeden, naohýbané lamely od provozu problém nedělaly - nevím, neměl jem to čím změřit). Netuším, proč výrobce nechává přímo před chladičem a 25 cm nad vozovkou 10cm otvory.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.