Přejít na obsah

Úprava SW 6° DSG + Chip


CzechJura

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

buď neumím hledat, nebo jsem to prostě nenašel :)

Chci se zeptat na vaše zkušenosti s úpravou SW na vašem 6 stupňovém DSG.

 

Přesedlal jsem z Passata B5.5 1.9 96kw (115kw) na 2.0 TDI 103kw s automatem. Co se týče komfortu, odhlučnění auta atd. super, ale jinak jsem trochu nešťastný, co se DSG týče.

Na křižovatkách odkud potřebuji vystřelit se to auto rozmýšlí, co po něm vlastně chci. Po 1-2 vteřinách si řekne "jo aha, on chce jet rychle", tak se to rozjede. Za mě je v tomhle případě akcelerace strašná. Při jízdě v klidu si ale nemůžu stěžovat.

 

Další věc, co mi leze krkem je to "super" eko friendly podtáčení motoru. Když vím, že budu předjíždět, tak automaticky přepínám na manuál, podřadím a ve vhodnou chvíli na to šlápnu a řadím si sám, protože občas ty koně popohnat je běh na dlouhou trať.. 

 

Proto se ptám, jaké máte zkušenosti s úpravou převodovky, popřípadě chipem motoru na 125kw + kdo to dělal. Jsem připravený si za kvalitu připlatit. Nehledám Pepu z garáže.

 

Díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Mám sice jinou motorizaci, ale do nějaké míry se nechá nakódováním ovlivnit citlivost plynu. Kvůli podtáčení jsem si nechal malinko přizvednout spodní hranici otáček pro podřazování a s tím už dokážu dobře existovat, nenutí mě to podřazovat pádly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...