Přejít na obsah

Zvysene otacky


Zael

Doporučené příspěvky

Skoda Octavia III, rv 2018, 1.5 TSI, najezd 71k

 

Asi pred tremi tydny jsem si vsiml ze po nastartovani je motor slyset daleko vic nez predtim (hlavne vibrace..), otacky se vzdycky vysplhaji na 1000 i kdyz vyplnu klimu. Deje se to take i po zahrati motoru, ne jenom za studena. Vypnu klimu, zadny rozdil.

 

Mel jsem pravidelnou prohlidku, tak jsem se na to zeptal, zapojili na diagnostiku, nic nenasli, rikali ze normalni. Ptal jsem se u mistniho servisu, rikali ze to normalni moc neni, pokud to neklesa pod 1000, hlavne pokud to predtim fungovalo a divili se ze Skoda servis s tim nic nechce delat. Mam jeste 30k km a 2 roky zaruku, tak nevim jestli se do toho nechat vrtat v neautorizovanem servisu, ale dost mi ten ramus navic a vibrace vadi, hlavne protoze auto predtim bylo tiche.

 

Mel by nekdo nejake doporuceni? Byl bych moc vdecny!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechce dělat... ještě mám záruku (nemohu citovat). Tak tam je příčina ochoty. Pokud jde o problém, zkusil bych kompletně změnit palivo. Nebo už ráno začíná zabírat eliminace rekuperace (ta je ale imho deaktivovaná tak pod 5°C). Další věc - svíčky a jiné spotřební díly, ono už něco najeto má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za odpoved, ja prave myslel ze kdyz to mam v zaruce a muzou vsechny ucty posilat skodovce, tak ze budou extra ochotni se na to podivat... Palivo -> uz jsem s tim ujel asi tak 1500 km nez se to vyskytlo, palivo tedy vselijake. Svicky vymeneny na kontrole pred rokem, asi v 63.000 km... Eliminace rekuperace? Snazil jsem se neco o tom vygooglit, ale nejak mi to nejde...

 

Co bych s tim asi mel delat? Zavolat nazad do autorizaku a stezovat si at se na to podivaji, protoze mi to moc normalni neprijde?!

 

Diky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svíce jsou správné? Filtry? Tohle za rok dva neprojde přes ME - kvůli otáčkám. V každém případě máš teď tedy vozidlo nezpůsobilé pro provoz na p.k. A tím bych argumentoval. Dost pomáhá napsat mail (skutečnému) majiteli showroomu/servisu, info@něco.někde skončí v koši. Pak ještě celkem pomáhá oslovit infolinku ŠA. Jinak škodovka jistě tlačí na svoje dealery, aby záručních oprav "viděla/slyšela" co nejmíň... to takto dělá každý podnikatel.

Takže natočit video z různých režimů (na infotainment ukázat VIN) a každý den se objednávat na záruční opravu.

U "eliminace rekuperace" jsem měl na mysli něco jiného - otáčky motoru mohou znamenat baterii před smrtí, a tedy vykrývání spotřeby el. zařízení při volnoběhu. Hloupá otázka - nějaký zapnutý zapoměnutý výhřev tam nemáš (popř. automaticky spustitelný)? Sedačky, okna, zrcátka... a týkat se to může dalších spotřebičů. Mělo by to být vidět v položce "Komfortní spotřebiče" v kolečku na volantu.

Další nápad - co když je v a okolo motoru něco, co dává takový mechanický odpor, že motor musí víc točit, aby to přepral?

Pak samozřejmě SW, jednotky. Tam je to o tom, že přeflashovat to měli ihned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...