Jump to content

bouchy

Uživatel
  • Content Count

    216
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

12 Good

About bouchy

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bouchy

    Nefunkční media

    Aha, koukám na SII. Ani to USB tam není? Pak už jedině servis.
  2. bouchy

    Nefunkční media

    Jestě zkusit USB, Bluetooth, WIFI,... možná to souvisí s formátem SD.
  3. bouchy

    Popraskany sloupany lak na strese

    To jsem nevěděl, že jsou tady na fóru takové ciltivky. Reklamovat je samozřejmě nutné, nebo ty snad vidíš, jestli pod lakem nebyl mastný flek, nebo sto jiných chyb? To prodejce musí prokázat, že vada laku je způsobená nesprávným používáním (údržbou) vozidla. A jsem si celkem jistý, že neprokáže, neboť ani to není levná záležítost. Ptačí trus nic takového neudělá, pokud teda pták nevyměšuje kyselinu sírovou. Jsou to sice mizerné vodou ředitelné laky a transparenty, ale jistě testované na běžný provoz. To bych musel mít na autě už několik takových defektů, k umytí se dostanu párkrát za rok a rozhodně ne hned jak začnou jarní ptačí průjmy.
  4. bouchy

    CANTON sound systém

    @omicron No já jsem něco podobného řešil, k mému překvapení byl rozdíl min a max na SW minimální už u nového auta. Jo, jako rozdíl tam asi je, když vytočím bass v EQ na max, volume a pak si hraji s SW. U duc duc se trochu mění vibrace karoserie nebo výplně dvěří, čili funkce SW tam asi bude, ale velmi malá. No za mě SW dost slabý, jinak audio funguje celkem dobře.
  5. Vypustit nádrž... pak znovu načerpat naftu.
  6. Jednalo se o neznámý kanystr, zcela jistě plný špíny, rzi a zbytků barvy. Zde nic jiného než očista nádrže, vedení, vstřikovačů a výměna filtrů, nepomůže.
  7. bouchy

    Divné zvuky po studeném startu

    Stetoskop je celkem běžné vybavení, ale já jsem to myslel spíš obecně "helejďte, co mi to dělá za pazvuky, co by to mohlo bejt?" A dostatečně znalý mechanik by moh říct "buď tohle, nebo tohle, máte měnený rozvody?, pak je to tohle nebo tohle." Každopádně tahle situace není neobvyklá, vymění se za peníze to, to a to, člověk je v tom za 30 (v lepším případě) a dělá to pořád. Výměnářský styl AS, zákazníku plať. Taky mám svou zkušenost.
  8. bouchy

    Divné zvuky po studeném startu

    Nerad bych tu začínal flame, ale i to je možné, pokud tedy nové revize jsou. Týkalo by se to nejen řemene, ale i dalších součástí. AS na to v tomto ohledu dost kašlou, lidi zevnitř, co sem píšou, asi vědí mnohem víc a ti, co to čtou vědí víc, než leckterý AS a jeho nákupčí. Taky mě to šokovalo, když jsem to čet. Ostatní píšou, že souvislost s rozvody tam bude. Jedině zkusit za svoje nějakou poslechovou diagnostiku u nějakýho soukromníka. To byla oprava v záruce, nebo pozáruční? Pokud je to v rozvodech, tak si to oni vymění za svoje.
  9. bouchy

    Divné zvuky po studeném startu

    Zeptám se hloupě - dohlížel někdo na to, aby se do motoru dala správná revize těch rozvodů atd., pokud existuje novější? Někde vedle se to řešilo, že dali (už zakázanou) skladovku.
  10. @Aleš_BX Jaks tam dostal Novinky.cz? Já mám AFP a nedošel jsem na nastavení, kde by to šlo přehodit. Ferda kdyžtak zítra poradí.
  11. bouchy

    Nepříjemné vibrace

    Zřejmě špatně ojetá kola. Na pilu nebo nepravidelné sjetí je asi brzy, ale zřejmě to je příčina, mmch. už se tu podobné nevysvětlitelné vibrace řešily. Jestli změna nastala ihned po přezutí, tak to asi např. homokinetický kloub nebude. Leda zkusit nechat pneu zbrousit, teda pokud to někde dělají.
  12. bouchy

    Zadní prahové lišty RS

    Zeptám se tady - viděl jsem to někde na foru (origo?) přední i zadní prahové lišty, ovšem takové, co jsou až na úplně spodní hraně prahu? Nebo jsem měl jen vidiny? Tu spodní hranu má mírně okopanou, takže bych to chtěl nějak řešit.
  13. bouchy

    Rotace pneu

    @labi Tohle bych vůbec neřešil. Trvat na stejném směru otáčení (asym.) pneumatiky po celou její životnost je podle mě mýtus a neopodstatněné. Navíc, jednou se přijede do pneuservisu na vyvážení a technik to nahodí podle svého a je konec s trváním na téhle zbytečnosti. Rozhodně bych ojetí všech kol prošel a dopředu dal ty méně ojeté (hladší, bez stržených hran). Já to po dvacetielé zkušenosti navíc dělám tak, že z dvou, které dávám dopředu, vyberu tu s více vzorkem doprava. Zatím u mě vždy platilo, že se pravá strana ojíždí rychleji. Důvody jsem nenašel, snad vyspádování vozovky, snad štěrk na krajnici, zátěž,... A vzadu totéž. Tam dát ty špinavější a doprava tu míň ojetou. Už leta jsem ve stavu, kdy vlastně nepoznám, které pneu byly loni vpředu a které vzadu. Hrany +- stejné, hloubka vzorku identická. Snad jedině, že by některé pneu byly sjeté do "A" nebo "V" (příčiny - špatná geometrie, ale i špatně vyrobené pneu - můj případ, atd.), tam by se to muselo řešit "INSIDE out", za cenu zhoršení odvodu vody. Ale nemá význam vyhazovat pneu, kde je po stranách 6 a 3,5 mm. Jezdit na předepsaný tlak měřený za nějaké teploty (ve stínu) před jízdou dobrým měřidlem a raději trochu přehustit - náklad, ochlazení,..
  14. bouchy

    Snížený výkon

    Mimojiné bych detailně prověřil olejové čerpadlo. Moje přidřené taky dělalo větší hluk s více otáčkami, rychlost nad 100 byla na sílu. Tipoval jsem ložisko alternátoru, ale byla to jiná část pomocných pohonů - o.č.
  15. bouchy

    1.0tsi chcipani/duseni pri rozjezdu

    Neexistenci dvouhmoty vím, v 1.0 TSI jsem nejel a rozhodně by to výrobce měl řešit. Nejsme ve střevoděku, aby se musela klima vypínat při každém rozjezdu. (doby ->120tek a obligátní před/postartovní procedury) U mých poskakování v kolonách by tlačítko AC přestalo fungovat snad ještě dřív, než lamela spojky.
×