Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

bouchy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    132
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

7 Neutrální

O uživateli bouchy

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. bouchy

    Nasati necistot do palivoveho systemu ?

    Imho to nemá souvislost s nečistotami. Dojíždím běžně i na 0 km (stejně je tam asi 4-5l pro další nájezd asi 70 km - zkoušeno), ostatně po předání vozdla je situace stejná. Od čeho jsou v ceště k motoru 2 filtry? Krom toho z nádrže se benzín bere pricipiálně ze dna (i kdyby tam byly 2 mm na "odkalení" benzínu, přísřím nárazem proudu při tankování se vše promíchá). Rozhodně bych si nechal účtenku z tankování před tím, než se tohle stalo. Benzín mohl být nekvalitní, tak ať lze uplatnit nárok.
  2. bouchy

    Slabě topí

    Teploměr vody je irelevantní. Jedině teploměr oleje (kterej vzhledem ke konstrukci i o něco "rychlejší"/pravdivější). Řazení je dosud řešeno jen jako if (otáčky >= např_1500) -> vyzvi v přeřazení nahoru. Přitom by bohatě stačilo změřit zrychlení vozidla ku spotřebě paliva, nebo dát náklnový čidlo. ím by odpadlo nucení k řazení v kopci apod. Byl na to i meme. @los pakos Dnes snad poprvé se mi tohle stalo. Jel jsem za sazometem a zapnul vnitřní cirkulaci - takřka exponenciálně se mi na sklech udělala mlha, tak jsem chtěl vypnout cirkulaci, ta už byla vypnutá a jel ofuk na sklo. AUTO mám vypnutý, tahle reakce přišla dost poždě. O důvod víc tu cirkulaci nepoužívat (nevim jestli taky, nebo v jinym topiku to někdo vychvaloval), ta je fakt dobrá jen na chviličku. A rozhodně ne po startu, kdy je auto zamlžený zvneku, zenvitř a tahá chladnej vlhkej vduch plus dech posádky. Osobně to dělám tak, že nastavím max/HI a nechám foukat je na sklo. Pohodlí posádky stranou. Jakmile to odmlží skla, přepnu na foukání do kabiny, tím se odmlží a prohřeje ten zbytek. Manuální socka i klimatronic. @Mirec.K Tak to s tou dálnicí je blbý, ale co se dá dělat. Taky mám jednu výpadovku, tam když chci najet, tak tomu prostě musím dát studený/teplý. Nijak moc, ale myslim na ten motor. Samozřejmě auto ještě zamlžený. V autě nic nevozím, no možná hadřík na sklo a prostěradlo. Tuhle zimu mi už poněkolikátý zamrzly skla zevnitř. Holt natahaná vlhkost plus krátký jízdy. Tak jsem udělal delší, topení na max sklo/nohy a udělalo to zase. Dřív nikdy. Jak tohle řešej vyložený lemplové, co se o auto nestaraj a maj tam jak v tanku, to nechápu. Ještě jim časti nejde topení, takže to zvenku vypadá, jak když čumim do ponorky.
  3. bouchy

    Testovací jízda

    Co si půjčit auto v půjčovně, bez ohledu na to, zda je to u prodejce? https://www.barth-rent.cz/nabidka-vozu/?fDateFrom=15.02.2019&fDateTo=&fCategory=&fTransmission=&fHitch=&fFourWheelDrive=1&fCover=&fNavigation=&fFuelType=&fBrand= (Ačkoli tomu bych se asi vyhnul.)
  4. Bluetooth by mohl jít. Ale patrně bude potřeba další SW "nástavba". Jinak snad jedině vyvést kabel někde za předzesilovačem.
  5. bouchy

    1.4 TSI - CAXA 90 kW - Problematický delší ranní start

    Nemůžou to být úsady v sání, ve válci apod.? Ono je to porézní a při krátký jízdě to může mít vliv.
  6. bouchy

    Start - Stop system

    @hubyk Přidrž spojku nebo brzdu u automatu a je. Chcípání s ručním startem se prostě stává, např. i jako ochrana, pokud někdo nevědomky na SS-vyplém autě zařadí kvalt. Jde to a auto o tom ví.
  7. bouchy

    Slabě topí

    Vnitřní cirkulace problém vždy zhoršila, ověřeno v několika ježděných (celkem čistých, i když v zimě..) autech. To nepoužívám nikdy krom fakt nějakého sazometu nebo močůvky. To dokáže způsobit zamlžení i za slunečného dne.
  8. bouchy

    STK a nová baterie

    Nikdy ovšem ne větším odporem (silou) než je schopen maximálně poskytnout.
  9. bouchy

    Zajištění Kodiaqa proti krádeži z výroby

    Tak to je teda divná rada? A klíčkem se to zamykat smí? Když si kupuju nový auto, tak ho chci asi viditělně zabezpečit tak, aby se 90% fetek otočilo a šlo krást jinam. Care Connect by měl fungovat jako pasivní vyhledávání. Jestliže auto ujíždí a zloděj simku nevytáh, pak to cosi je. Doporučuji zámek převodovky.
  10. bouchy

    STK a nová baterie

    Alternátor se bude točit přesně s takovým odporem, jaký je jeho max. výstupní proud, čili 90; 120; 1xx A, nebo kolik se tam dává. Víc nedá nic, takže kapacita akumulátoru na to nemá vliv (je-li použito odpovídající napětí a technologie (nejmíň měla klasika, Ca techn. víc, a dnešní ještě víc)). Jo, je možné, že se bude déle dobíjet (pokud se dobít z nějakého důvodu nestihla), ale vždy jen tím, čeho je alternátor schopen.
  11. bouchy

    USB připojení

    @Aleš_BX Žádná fleška mi dosud nezahynula, včetně první 128MB!! Krom dvou shodných, které shodně asi po měsící zdechly, špatná série, mizerná výstupní kontrola. Pokud to přežije řadič, tak je vše OK a to dost dlouho. Jinak argumentovat HDMI přenosem je nesmysl, je to schopný jakýkoli konektor, včetně toho, co mám na mobilu, Otáčení se může jevit jako otravné, ale jako člověk, kdo držel v ruce DIN, tohle považuju za bagatelní. Tam nejsou jen dvě možnosti, jako u USB. Tomu se říká klíčování tak, aby nebylo možno propojit cesty, které propojeny být nesmějí/nemají. Tím se akorátzvyšuje náročnost na výrobu miniaturního konektoru s 8 vývody (4+4, ale univerzální), riziko zkratu, chytání bordelu (z kapsy apod)... Jinak i běžné USB 2/3 A je schopno dodat násobně vyšší proud, tolik, kolik dovolí přívodní cesta a následně kabel. Škodovka mi sice psala, že jejich USB u Columbuse je 0,9 A, ale mobil se dobíjí rychleji, dtto prehistorické aftermarket radio, které je za současného stahování mp3 pro přehrání schopno vybitý mobil dobít znatelně rychleji, než nabíječka Samsung 1,5A. A utáhne v pohodě i externí 2,5 HDD. Chápu použití USB3 - odstranilo mnohé nedostatky dvojky, hlavně rychlost a nabíjecí proud, ale jen A považuji za univerzální port. K tomu ať si každý připojuje, co chce. Já trvám na kompatibilitě (včetně zpětné), takže např. kabel k mobilu bude mít vždy A+micro; ne micro+c.
  12. bouchy

    USB připojení

    Ten krok moc nechápu... pak je zbytešné mít USB flešku, když ji tam budu strkat přes redukci(?). To USB A/B/micro bylo vymyšlené dobře. A jako univerzální konektor na hostovi, ten zbytek na device podle její velikosti.
  13. bouchy

    Scala a konkurence

    Tak já bych si ji rád předem vyzkoušel, ale v republice snad ani jedna s tím motorem nebyla (jako předváděčka)... když sem obvolával "jó tu sme tady měli, ta šla hned do prodeje". Navíc chci zkoušet nejen motor, ale i pohon, převodovku a interiér (sedačky).
  14. bouchy

    Loupaní chromu kam se podíváš

    Spíš bych to viděl na zmetkovou sérii. Pot by se asi projevil už v létě. Rozhodně reklamovat, v případě neuznání kontaktovat Škoda Auto a.s.
  15. bouchy

    STK a nová baterie

    Načase si zajistit solidního opraváře, který disponuje vším, co je třeba (přípravky a hlavně diagnostika), nebo se porozhlídnout ve zdejším tématu s whitelistem s prověřenými servisy. Proč otáčky nespadly, jak měly, to je otázka. Vyšší otáčky bývají jednak krátce po startu, druhak při značné zátěži elektrickými zařízeními (rádio, klima, vyhřívání z. okna, zrcátek, sedaček, zapojené spotřebiče, světla, ventilátor,...) - proto nechápu, proč po mně chtějí na ME zapnuté potkávačky - a za třetí je třeba někde problém. U mě např. přidírající se ol. čerpadlo, motor se musel víc snažit, ale podezření jsem měl na alternátor (ložisko). Čili nějaký extra mechniacký odpor, kdy se to motor snaží kompenzovat. Za poslední problém s palivem. Na ME vždy s čerstvým, ideálně bez biosrágory (která má vliv na jiné skupiny, hodnoty..). S tím souvisí např. přicpanost filtrů a dejmu tomu nějaký "předstupeň nouzáku" neindikovaný kontrolkou. To je první ME? Jestli ono to nebylo nějak špatně nastaveno z výroby, ty otáčky, předpokládám, že prostor na změnu tam je. Ale ještě jsem neslyšel o tom, že to je důvod k neudělení ME - to by je pak neměla půlka věčně chcípajících motorů s karburátory, které se bez sytiče pomalu neudrží.
×