Jump to content

bouchy

Uživatel
  • Content Count

    333
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

20 Excellent

About bouchy

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @j57 Právě proto. Zámek upátečky jsem měl vždy, uz 3x a nikdy jinak.
  2. Dálkové starty jsou možné, ale jen, je-li manuál v neutrálu (DSG P nevadí), čili pro mě skrz zámek převodovky nepoužitelné.
  3. @bojler Jenže je třeba mít stisknutý pedál spojky (MT) nebo brzdy (AT)...
  4. Chápu to správně, že až po OIII Fl byla ta páka mechanicky spojená s převodovkou a u OIV je to drive-by-wire, tedy jen volič a mechanika ovládaná elektrikou? Sorry, AT jsem nikdy neměl, ani by mě nenapadlo, že novější automaty (čili ne Amerika, Francie 60-80. let) jsou fyzicky spojený s kolečkama.
  5. Zdní světla průšvih.... ty ze Scaly vypyadaly super, ale teď tomu autu nějak neumím přijít na chuť (zvlášť s tím delším sklem). Vzhledem k podobnosti s OIV to bude asi dost odbobné.. Nápisy vzadu taky průšvih. Ale až bude kompletní benzínová motorizace v katalogu, tak se půjdu podívat. RIP doby aut bez GPF.
  6. Určitě bych checknul, jestli nejsou šourby plochy něčím namazaný. Šrouby nemazat, maximálně otřít v hadru s konkorem pro trochu tý čistoty a konzervace. Když by se to povolovalo, možná by se dalo laborovat s něčím na zajištění závitů - rozhodně nepřehánět, aby to zajištění nebylo trvalé :) Jestli maj originální kulovou plochu (a disky taky), pak je to jasné. Musí být šrouby zase s kulovou plochou. Středící kroužek na foto č. 3 nevidím, pouze krytku. Pokud je nejistota, možná by se dalo "nakouknout" na poměry na středu skrze otvor po sundané středové krytce.
  7. Fun fact (při náhodném spatření tématu)... když výrobce připouští spotřebu oleje těch 0,5l na 1000km, tak pojďme trochu počítat. Za průměrných 100 km motor spotřebuje třeba 6,5 litru paliva, tj. na 1000km je to 65l. Do toho se rozpustí 0,5l oleje, což odpovídá ředění 0,5:65 (pro rýpaly 0,5:(65+0,5))= cca 8:1000, po převodu na 1:... je to asi 1:125. Ví někdo, jak se ředí olej pro staré dvoutakty? Od 1:30 do třeba 1:50. To je JEN 3-4x menší koncentrace oleje (ve směsi), než u mixu do staré Jawy (mám na paměti i poměr směsi Californianu na volnoběh vybaveného Oilmasterem...1:120 kvůli emisím pro US trh). Hrůza. Je můj výpočet v zásadě správný? OK, spotřeba paliva při (extrémní) sp. oleje bude asi krapet větší, nejspíš něco přes 7l/100km. Jen tak btw., jakým typem kompresoru je vybaven tento motor? No asi bych si to moh vygooglit, spíš jde o spolehlivost daného typu kompresoru, kontrukci,...
  8. Jo, todle bych potřeboval vidět, ale ani v "tajném menu" (dlouhý stisk tlačítka menu) to nevyvolá.... mám Columbuse. Nebyl by postup?
  9. @Kuchar7 Zatím ne, tedy při cenách mobilního netu. Princip těchhle negarantovaných a jednosměrných služeb je celkem jasný - je to "zadarmo" a kdekoli přístupné )"jednoduchými" technickými prostředky, navíc anonymně. Žádné piny, loginy atd. Zatím platím 1300 za roční prodloužení infotainmnentu online a dalších 1200 za závratných 1,2GB ročně (součtem), aby pak většina nezůstala využitá. Kdyby někdo věděl o podstatně levnějším netu (jen data), bez paušálu atd., tak může dát vědět. @noaid Dá se bitrate zobrazit v infotainmentu? Aka Columbus, Amundsen atd. To s lepšími a úspornějšími kodeky je pravda. Prostě není třeba tlačit víc, o to víc se zapotí dekodér, no. Ale přiznám se, že bitraty jsem čekal vyšší, vic "lossless"; když DVB-T má okolo 10 Mbit/s na ty cca 3-5 programů.
  10. Na tvrzení, že vše jde z HDD a mp3 bych byl opatrný... solidnější stanice jedou FLAC a jiné. Jsou bezeztrátové - teda z 99%. Jako každý digitál, něco se ztratí vzorkováním, ale u čehokoli nad 24 bit při 48kHz můžem být klidní, to je daleko za tím, co lze slyšet. HiFi je dávno překonaný, to je prostě fakt. Možná se tím kdysi chlubily socialistické shity (a nebo i kvalitní produkce), ale to už je passé. Držel bych se současných standardů. A zrovna na FM někteří odborníci (no tvářili se tak..) velmi nadávali - extrémní komprese signálu, čili ořezaná dynamika, malé rozdíly mezi slabým a silným zvukem (čili šum) a tím pádem malý dyn. rozsah.
  11. Nejprve termostat, pak čidla - teploty a ostatní u DPF. Za jízdy se teplota sledovala diagnostikou? Měřidlo v autě je naprd. Až to udrží teplotu, tak zkoumat dál.
  12. DAB je jiná technologie, digitální (překvapivě) - tam se hraje na BER a další paramatry signálu/přenosu, jak je nějaký ten Error Ratio příliš vysoký, přenos padne a musí se "resuscitovat". Narážel jsem na to, že přechod DAB > FM je v čase "dopředu" a FM > DAB "dozadu", takže zrovna, když se tohle děje během zpráv, vypadnou mi někdy dost podstatné části informace... Rozdíl dělá en/dekódování, imo.
  13. Zatím v podstatě jen ČRo a pár dalších rádií, ale ne těch z "mainstreamu". Zato se dají chytit stanice jako Wave, Jazz, který imho nejsou šířený jinak (možná sat a net).
  14. Jednoznačně připlatit, zvuk neporovnatelný. Zatím je pokrytí takové, že často přelaďuje na FM a zpět, což je otravné, na druhou stranu FM za pár let vypnou.
  15. Krytky jsem vpředu neměl snad na žádném autě... taky už jsem byl na reklamaci 4x - jednou odflákli napájení do kamery (za což jsem platil), pak nešlo USB datově, naposled hluk rozvodů, osahaná řadička, odpojující se BT atd. - z posledního nic neuznali krom řadičky.
×
×
  • Create New...