Jump to content

bouchy

Uživatel
  • Content Count

    589
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Excellent

About bouchy

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Potom někdo záměrně zhoršuje parametry u svého výrobku a není mi jasné, proč by to z hlediska prodejnosti dělal... Podle mě nemá význam mít možnost desetin, pokud teploměr měří s přesností 0,5 nebo spíš častěji 1°C. To se naštěstí netýká automotivu. Pořád nikdo nevyvrátil (učebnicové) pravidlo, že přesnost je půl nejmenšího zobrazeného dílku, pak už jen odhad (to se spíš týká "analogových" měření, kde je stupnice. S "nedávným" mrazem souhlasím a i proto chápu, proč je v autech upozornění od 4°C. Postupné klesání/stoupání teploty taky pozoruju - je zajímavé, že po odstavení auta třeba
  2. To by ve skutečnosti stálo za elaboraci. Jestli ještě platí 1-3-4-2, pak podle mého toto nejde zařídit. Zároveň je ale třeba zařídit "symetrii" vypínání konkrétních válců, tzn. asi ne první a třetí apod. - kvůli setrvačným hmotám. Nebo může někdo potvrdit, že se vypínají válce nahodile (pozice) - zřejmě kvůli rovnoměrnému opotřebení?
  3. Podle této logiky by nic s názvem "teploměr" v digitální technice ani nemohlo existovat... ostatně asi asi žádný jiný -měr nebo -metr v případě neelektrických veličin. A co když klimatizaci nemám, pak se to "druhé měření" provádí kde? Naopak, celé měření venkovní teploty je dost složitý proces, protože si asi auto nemůže dovolit měřit teplotu motoru, brzd, chladiče, výfukového potrubí, (tmavého laku) na slunci, teplotu, která je nižší díky proudění vzduchu atd. atd.
  4. @Tragedie_v_JZD Přece z GPS podkladů a z accuweather.com informací zaslaných přes LTE :D
  5. Tak tímhle nesmyslem o čínských teploměrech se tu bavím už celkem dlouho... OK, první otázka - jak se tedy teplota okolí auta určuje? Jasně že v autě (přesněji "na" autě) je teploměr, totiž teplotní čidlo. Poznámce o dopočítávání nerozumím, nebo něco "hodně nevím". Hlavní zábava je v tom, že si mnozí myslí, že zobrazovací schopnost a přesnost měření (~ citlivost) jsou stejné věci. Sám jsem si tím teď prošel, když jsem potřeboval měřit teplotu místnosti s vyšší přesností než je obvykle nabízený 1°C. Výběr je v normálních cenách překvapivě špatný (skoro všechno výrobky TFA, ale překvapivě j
  6. Víčko by mělo těsnit dobře, jinak nouzák - vlastní zkušenost. Víčko jsem si předtím odložil na motor.
  7. Ty šumiče mi nikdy pořádně nefungovaly, možná ani na ně není příprava (myšleno v zapojení konektoru). Plánují dát repro dozadu, tak snad to klapne. Někdo poradí sadu, asi i s kabeláží? Nebo jít do solidnější značky a kabeláž pořídit extra? Mám FII a aftermarket radio (nyní) pouze s předními repro. Pro autora - jedině se (pokud lze) pokusit odpojit dutinky na konektoru.
  8. Při vší úctě, voda v oleji, co má 100-110°C běžně, nemá co dělat. Samozřejmě je nutno jet delší trasu, aby vše bylo zahřáté na provozní teplotu (což u dieselu v zimě je trochu složitější), ale 30 km a je to.
  9. bouchy

    Topení, A/C

    Teplotní šok by snad mohl nastat v případě zapnutého webasta, ale prasknutí skla by bylo velmi nepravděpodobné. A to by to webasto ještě muselo pracovvat nějak divně, jakože by se nezapl oběh vody... Osazení webasta i divná funkce jsou u FIII krajně neprvdpodobné.
  10. bouchy

    Topení, A/C

    Tipnul bych si, že žádný, akorát s A/C bude vzduch uvnitř sušší. Tedy pokud A/C vůbec pojede, při teplotách pod nulou se prý stejně vypíná, aby nezamrzl .... (nevím co konkrétně). Osobně jsem si vyzkoušel, že s manuální klimou nebude v autě teplo rychleji. A automatem jsem to ještě nezkoušel, ale vidím to na to samé. Jinak je to pálení benzínu, protože studený vzduch (vyrobený kompresorem) nebude k užitku a jen se tam tak "plácat" před klapkou teplý/studený.
  11. Nepíšeš, co je to za typ gum a jestli jsi je měnil (prohazoval, měnil za zimní/letní). Je naprosto normální, že se na hnací nápravě víc opotřebovávají, navíc dieselový motor bude mít vždy větší hmotnost. Takže máš ojetější vnitřky? No neplaš s Dunlopem, taky jsem si (Winter Sport 5) kupoval. Jediná nápomoc je seřízení geometrie na jiné sadě a pak prohodit inside/outside, nebo dle "rotation" z levé strany na pravou.
  12. I tak. Není se čemu divit, že na cedulce je 32 GB a fyzicky v tom lepším případě asi 30...
  13. Nepleťte si velikost v GB a MB. To není 1000x větší číslo, ale 1024x. Čili 32 GB = 32768 MB. Jenže Číňan na to jde chytře, když dobře, tak vám prodá 32000 MB = 31,25 GB. A nebo vám taky prodá 32 000 000 000 B (bajtů) (= 29,8 GB a jsme doma.) Je dost dobře možné, že tam mají "něco navíc" na opravu sektorů. A když nemají, tak se chybné sektory odčítají.
  14. Není pravda, v prvních letech F1 byl posilovač v něterých výbavách za přípatek.
  15. Stačí Kovo Brno - plastový nebo ten kovový, nejlíp do 4,5 atm. Umějí i kalibraci i opravy (poštou). Ale já nevidím problém s tlakem. I kdybych věřil na různé hodnoty na různých manometrech (na benzínkách), tak dle mojí zkušenosti nebude rozptyl hodnot (min-max) vyšší jak takové 0,4 atm, čili na dejme tomu 2,5 atm asi 1/5. To není fatální. Navíc to lze velmi jednoduše ověřit - objet pár benzínek a zkusit změřit (ty starší kompresory ukazují tlak ihned po připojení hadice bez foukání, ty novější vlastně taky.) Jo je tam ještě pastička v těsnosti a v tom, že se z pneumatiky (v danou chvíli) plní
×
×
  • Create New...