Jump to content

bouchy

Uživatel
  • Content Count

    638
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Excellent

About bouchy

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @OpelInsi Ale to jsou asi auta, co mají polohu klíčku "ACC" nebo tak ne? Tak tam bych zapnutí "komfortních" spotřebičů, jako je rádio atd. chápal.
  2. Bez záruky laborovat s tlakem a zkontrolovat stav vzorku (pila, strahné hrany, ojetí vně/uvnitř). Příště nekupovat Nexen.
  3. A který to byl AS? Protože ze mě dělají málem antikrista, když jim to do telefonu hlásím... O výpalné 250,- za likvidaci ani nemluvím. Naivní majitel je ten, který na něco takového spoléhá a rovnou nemění. Všechny kapaliny, filtry a asi i rozvody, to je základ. Není to úplně málo položek, ale mimo AS se v do 5000 vejde spolehlivě (mimo rozvody).
  4. Nefungují no... tak jako v jiných autech. A stejně tak musí být zappnuté zapalování na spoustu nastavení včetně bezdrátových/mobilních sítí a nastavení "HW" auta. SW moc hrát nebude, jak jsem psal jinde, zvol "terčík" "středu" poslechového prostor blíž k sedačce řidiče. A samozřejmě kvalitní zdroj audia...
  5. Nevím, co jsou ty světlejší fleky - jakoby vada materiálu? Ale ty způsoby, jak odrovnat brzdy (křivé kotouče) mně napadají tak tři: - stát celou cestu z kopce na brzdě, i málo. Z českého prostředí třeba Mohelničák, nebo ty kopce v záp. Čechách. Vídám to tam dost často - holt ženy či kdokoliv jinej, kdo dělal autoškolu v nížíně stylem dojíždění do křižovatek krokem a "nebrzdi! kdo to má furt platit!", nemá moc šanci pochopit, že to není dobrý. Dobrý je pumpovat (pro experty: je jedna výjimka, a to jednohadicový vzduchový brzdy (tak rok 1960), kde by to vedlo ke ztrátě tlaku pro celý auto,
  6. 4mm a litr? Nezdá se mi. To je toho, odsaj si to... Pokud není problém s motorem, tak spotřeba se skutečně může lišit, záleží i jak je motor sestavený, jak je či není zajetý. Jak můžu zajet motor, když se musím vymotat ze showroomu a u první benzínky zastavit načerpat? Navíc motor běžel už několikrát předtím, jednak na VK a pak manipulace na vlak/auto a složit. Dá se udělat chpituning, naladění motoru na spotřebu skrz mapy. Viskozita není měřitelná nějakými kapkami, ale laboratorními zkouškami - můžeš za ně utrácet, aby ses dozvěděl alespoň přibližnou viskozitu a možná i výrobce. Určitě s
  7. Stejně jako u OIII i zde je třeba "optimalizovat pouze pro řidiče + spolujezdce" v tom nastavení, kde má být "střed" poslechového prostoru. Pak je SW slyšet líp. Nebo nefungoval vůbec.
  8. bouchy

    brzdy

    Tak to je zajímavá informace o tom adaptivním tempomatu, ale celkem pochopitelná. Ani nevím, jak jsou uděláné ty elektronické ruční brzdy, XDS atd. ale asi pístkem nebo krokovým motorem (spekulace). To, co nevíme, zda majitel těch modrých kotoučů nemá 4x4, elektronický diferenciál (aka brzdění odlehčeného kola), některý auta mají i předsušení desek při změně vlhkosti. Sám mám najeto 26tkm a zbývá tak 5 mm, nevím, jestli jsem dobrře koukal... no brzdy si zjevně žijí svým životem.
  9. Buď neobvyklá kombinace (a tudíž třeba extrémní dodací lhůta), nebo chtějí vydělat a jeden čeká na druhého, s jak nízkou (vysokou) cenou přijde. AS i servisy nerady, když někdo dělá srovnávací průzkum mailem.... To není tak jisté. metry tlustého plechu nejsou všechno. Tím nijak nesrovnávám Opel a Škodu, ale už jsem viděl pár videí těch zaručených x metrů plechu, jak to prohrály s mnohem novějším a menším autem (zejm. na nehodu s přesahem atd.) - kde byl volant, pedálová konzole, A sloupek... S klikovou nápravou se legálně nedá nic dělat (nečetl jsem o tom, že jo), leda počkat, j
  10. bouchy

    brzdy

    Tak to je divné - tos jezdil se zataženou ručkou ne? Takových 80% odbrzdí předek (což potrvzují ostatní majitené, kteří mají se zadkem spíš problémy - koroze, neojetí, rýhy...), ostatně já mám podobnou zkušenost, byť asi na nesrovnatelných autech (a výrobci miniaut se vrátili k bubnových brzdám vzadu, protože přežijí auto a jsou levné). Neznám motorizaci, ale modré, tudíž spálené zadní kotouče jsem nikdy neviděl ani na fotce (navíc musejí být zkroucené). Běžnému autu odejdou brzdy už mnohem dřív, než dojde na změnu barvy teplem (do červena), není to jen o železe, ale i těsněních, brzdiči).Nebo
  11. Myslím, že kdysi ta mezipodlaha vylučovala některé kombinace sedaček, nebo snad i další věci (Canton se SW, rezervu?). Z doby, kdy mě to upozorňovalo v konfigurátoru, už si ty kombinace nepamatuju. Já chtěl rezervu (vejde si i plnohodnotná 19"), subwoofer je bokem. Sedačky jsem nevybíral.
  12. Co když pumpa teče? Bývá dost blbě přístupná, takže se to pozná až po odkrytování (na jámě). Navíc může kapat jen za určité teploty vody - teplotní roztažnost atd. Nebo to může být jiný díl hadice apod. Případně se vyvaří skrz víčko atd.
  13. bouchy

    Sedadla

    @keras Napíšeš zavináš, pár znaků nicku a měl by se ukázat dropbox s možnostmi:
  14. Poznatek z jiného auta... kdybych neměl namířené (ty štelovatelné) boční ofuky trvale na sklo, tak je mám zamlžené pořád. Takže toto: se příliš neosvědčilo, fouká z toho jen maličko, navíc asi jen při daném nastavení klapek. I tak jsem celou zimu celkem bojoval se zamlžením, ba i zamrznutím oken zevnitř.
×
×
  • Create New...