Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

bouchy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    73
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

4 Neutrální

O uživateli bouchy

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. bouchy

    vysoká potřeba energie pro vozidlo

    Tak to bych se teda divil, protože mi (před začátkem zimy, dejme tomu 10°C) klidně motor chcípnul na první křižovatce po startu, zaplý světla, topení teplota max a výhřev sedačky. Bez mrknutí oka. Na teploměru oleje ještě ani zdaleka minimální (zobrazitelná) padesátka, takže voda měla ještě míň.
  2. bouchy

    Nejdou přední parkovací senzory

    Popravdě, něco podbnýho mi to dělalo na funglovce, byl jsem reklamovat, ale prý je to "standardní chování" - zadní vždy OK včetně detekce chodců ap., ale přední třeba v třetině případů nereagujou, pokud předtím nebyla zařazená zpátečka (skutečně se někdy stane, že parkuju po čumáku bez předchozí zpátečky). Teď to teda "nějak" funguje, ale dopředu zajíždím (bo hranu nevidím) radši hodně opatrně.
  3. bouchy

    Zahřátí motoru TDI

    U nafty už skutečně dost (a pokud implikuju "pravidla" chování ručičky teploměru kapaliny z jinýho modelu, znamená to, že voda má > 110°C (nebo 120?)). Určitě odbednit aspoň tu horní část, když to je ochrana chladiče. @KarelM Hlavně klid. Nebo ty si nepamatuješ, co se dělalo od embéček, přes 120ky, všechny Karosy, Avie, Tatry,...?? Dečka a hotovo. A to jsem shrnul snad většinu myslitelnejch konstrukcí chladičů, motorů a umístění. Btw maj ji dodnes třeba některý Sory. Ano, dečka má svoje pravidla, že se má po čase odklopit.
  4. bouchy

    vysoká potřeba energie pro vozidlo

    Podlení dobou (zřejmě podle počasí) se mi píše hláška "závada SS" nebo "funkce SS nedostupná". Jo a taky, když se odpoutám (otvírání vrat), tak se motor nevypne snad nikdy. No ale dělejte to před každou křižovatkou, kolonou...
  5. bouchy

    Nefunguje ostrekovač predného a zadného skla

    Pravděpodobně špatný, nefunkční motor ostřikovačů (jeden pro obě skla, přepíná se směr otáčení (polarita)). Buď netěsní (směs vytíká), nebo nejede vůbec. Ještě je možnost, že se někde rozpojilo vedení - tohle mi udělali chytráci při výměně skla; všechna směs valila pod auto.
  6. bouchy

    Přední světla

    Tazatel se ovšem pravděpodobně ptal na uživatelské nastavení z palubní desky, zřejmě něco takového: Osobně neumím odpovědět. Možná to má automatiku jako xenon/LED.
  7. bouchy

    Rosení a mlžení předního skla

    @nufacekSpíš to normální není. Stejnou situaci i s částečně zamrzlým sklam jsem teď v posledních dnech zažil a jakože nemám klimu, větrák na sklo a i ten studený vzduch celkem fungoval (jen malý mráz). Bylo to hodně zvláštní počasí, jednak hodně vlhko, ale taky časté střídání teplot (od -8C° po asi +8.5°C, to celé skoro během 24 hod, zejm. neděle/pondělí (ta ledovka)), to jsou asi pachatelé zamlžení. Naposled včera (auto asi stálo na slunku, ale jak zapadlo za dům, tak bylo hodně chladno, do toho předtím pršelo) jsem měl i kondenzát, tedy solidní kapky. Přitom letošní léto bylo tak suché a auto, pokud jezdilo, tak větralo. A pak celé několikaměsíční větrání zhatí 2 studené fronty (tak je to ale i v bytech). Topení na max na skla mi moc (v další kondenzaci) nepomohlo. Samozřejmě nepomůže ani v chladnu do auta nastupovat s mokrým oblečením.
  8. bouchy

    PČR - Dechová zkouška

    Jménem zákona vyzývat může, ale já můžu odmítnout - alespoň pokud se dosud nic nezměnilo :) Možná to byl příslušník v zácviku a z nástupního kurzu si pamatoval právě tuhle větu... jinak oficiálními postupy (např. měření) se pár webů zabývá, třeba JUDr. Beran nebo D-fens (poznatky bývají dost často opačné :) ). Pak ještě vygoogli forum 30kmh nebo tak nějak.
  9. bouchy

    Rekuperace energie

    @rds76 Já jsem si na to jen tak vzpomněl. No ochrany by tam měly být. Osobně jsem loni nabíjel na autě, předloni baterka ven, ale nervu tam šílený proudy, tak to snad není problém. Jinak taky novější auta cpou vetší napětí do těch novějších aku s Ca technologií apod. Takže tomu uzpůsobit nákup aku - do staršího auta klasiku (Ca, klidně bez špuntů), do novějšího, co se hodí pro SS apod. viz výše.
  10. bouchy

    Rekuperace energie

    Přitom ještě před pár lety (cca od doby rozvoje el. ŘJ atp.) se naopak tvrdilo, že nabíjení ve vozidle může elektroniku zničit (přecejen ta elektronika běží na 14V nominálně, ne na 16V co dávají nabíječky,..). Zajímavé. A myslím si, že při výměně akumulátoru se kóduje něco jiného, než napětí nebo zbytková kapacita. Čili kódování považuji za nutné při přechodu na jiný model akumulátoru. Edit pro lepší pochopení.
  11. bouchy

    špatný první start při delším stání

    Že to žhavení trvá tak krátce... teda znám to z o hodně starších aut bez tlačítka, ale tam to bylo několik sekund. All: Je zcela jisté, že problém nemůže být v obligátním vysávání baterky alarmem, ŘJ, hlídáním přítomnoti klíčku,...? Zkusil bych na zamčeném autě po asi 30 min změřit klidový proud. V létě to není potíž. A pak druhá...prověřit stav baterie, v jiném tématu je toho plno - rekuperace.
  12. bouchy

    Vŕzganie pri zabrzdení

    Mně to přijde jako plechový zvuk, možná že se "neškodná" rezonance destiček apod. roznáší na štít nebo jinou plechovou "plachtu", která zvuk zesiluje.
  13. bouchy

    Rekuperace energie

    Dostal jsem nápad, možná @ferda25 i jiní by mohli vědět - nelze obalamutit rekuperaci, SS tím, že (pokud mám 230V zásuvku) do ní strčím byť prázdnou vidlici? Napadlo mě to proto, že tam možná je nějaká indikace stylem if (vodivýkolíkvdíře == true) vypnizelenynesmysly(); Pokud se pletu, prosím za prominutí. Pak by ale pořád měl fungovat nějaký ten zapojený spotřebič (je otázka, kolik W by musel brát; mob. nabíječka,...) - protože, pokud se nemýlím, motor musí běžet, aby zásuvka byla napájena. Tím se podle mě eliminuje SS a možná i rekup., protože auto předpokládá zvýšený odběr (aka zmíněné výhřevy).
  14. bouchy

    Studený start ,volnoběžné otáčky

    Nevim, ale bylo by možný, že každejch 60tkm aka za 4 roky během prohlídky? Určitě je to v servisce nebo v návodu.
  15. bouchy

    Studený start ,volnoběžné otáčky

    Krátké jízdy jsou potíž, resp. kdysi, když jsem jel delší jízdu, motor následující den běžel o mnoho hladčeji (a pak po kratší jízde zase míň). Snad s tím má co dočinění úplné prohřátí oleje, agregátu, pročištení vstřikovačů (prostě průtokem), u MPI snad i sacího potrubí, "srovnání" tolerancí za tepla aj. Určitě bych vyjezdil současnou náplň do minima, zakoupil benzín někde jinde (u značky, velká výtoč), klidně doplnil nějakým aditivem (Velfobin-vlhkost?) a odjel delší trasu. Jestliže po dnu až dvou stání nedojde ke zlepšení, je problém jinde, než v palivu. Nekvalitní palivo (stačí jen nízké OČ) vede k vyšším otáčkám, aby se motor udržel. Kolik mají za sebou pal. filtr, vzduch., svíčky?
×