Jump to content

bouchy

Uživatel
  • Posts

    771
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bouchy last won the day on May 14

bouchy had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bouchy's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

75

Reputation

  1. V boxu u OIII maj blbě ty výkony a vychvalovat diesel v RS? No comment :) Ona už není 4x4 DSG TSI?
  2. A není to třeba tím, že Climatronic v automatu preferuje sklo + nohy? Moc nechápu, proč je to tak udělané (v zimě to není úplně praktické)...
  3. Červená by podle mně (a mojí paměti) měla snad indikovat, že funkce posilovače řízení je nedostupná. To oranžová (stejná) kontrolka by měla ukazovat "omezenou funkčnost" posilovače... Ale je to jen vzpomínání na návod. Třeba každá kontrolka indikuje další problémy, jen nepřímo spjaté s posilovačem řízení. Asi by chtělo vědět, jestli je v SIII hydromechanický (s hydr. kapalinou), nebo jiný, elektrický/přímočinný...
  4. bouchy

    Autobatéria

    Výrobce pro ŠA byla Akuma, od jisté dobdy ten, kdo dá nejlepší nabídku. Taky jsem ji měl a sloužila by dál, než mi ji ukradli. Prvovýrobní jsou vždy ty nejlepší (vydrží víc jak ten "Original"). A z těch dvou vyjmenovaných bych rozhodně bral Exide. Ta se asi tak dá srovnat s nejvyšší a dražší řadou Varta Silver Dynamic.
  5. bouchy

    Autobatéria

    Hmotnost, tedy výdrž desek. Životnost může být o nějakých 20-30% nižší.
  6. Moje fábka to tak má, spousta aut to tak má už jen vzadu...
  7. 1. Ucpání trysek 2. Ucpání někde po cestě včetně čerpadla 3. Čerpadlo propouští, nebo je někde únik v trubičce - to bys poznal velmi rychle po dvou stříknutích. Pokud vím, tak (snad) se trysky směrují špendlíkem, ale opatrně!
  8. Opravdu je asi potřeba přivézt 2 vozidla a říct "hele, ty rozdíly". Nic jiného na ně asi neplatí. Tak přeji zdárné vyřešení. Btw nestává se, že řízení zatuhne? Třeba na dálnici :o :)
  9. Když by mírně přibržďovaly, pak by i po jízdě bez brzdění byly žhavé. Plus bys to cítil v zadku a slyšel.
  10. Svíce jsou správné? Filtry? Tohle za rok dva neprojde přes ME - kvůli otáčkám. V každém případě máš teď tedy vozidlo nezpůsobilé pro provoz na p.k. A tím bych argumentoval. Dost pomáhá napsat mail (skutečnému) majiteli showroomu/servisu, info@něco.někde skončí v koši. Pak ještě celkem pomáhá oslovit infolinku ŠA. Jinak škodovka jistě tlačí na svoje dealery, aby záručních oprav "viděla/slyšela" co nejmíň... to takto dělá každý podnikatel. Takže natočit video z různých režimů (na infotainment ukázat VIN) a každý den se objednávat na záruční opravu. U "eliminace rekuperace" jsem měl na mysli něco jiného - otáčky motoru mohou znamenat baterii před smrtí, a tedy vykrývání spotřeby el. zařízení při volnoběhu. Hloupá otázka - nějaký zapnutý zapoměnutý výhřev tam nemáš (popř. automaticky spustitelný)? Sedačky, okna, zrcátka... a týkat se to může dalších spotřebičů. Mělo by to být vidět v položce "Komfortní spotřebiče" v kolečku na volantu. Další nápad - co když je v a okolo motoru něco, co dává takový mechanický odpor, že motor musí víc točit, aby to přepral? Pak samozřejmě SW, jednotky. Tam je to o tom, že přeflashovat to měli ihned.
  11. Nechce dělat... ještě mám záruku (nemohu citovat). Tak tam je příčina ochoty. Pokud jde o problém, zkusil bych kompletně změnit palivo. Nebo už ráno začíná zabírat eliminace rekuperace (ta je ale imho deaktivovaná tak pod 5°C). Další věc - svíčky a jiné spotřební díly, ono už něco najeto má.
  12. Někdo se tím (ergonomií) jistě dlouhá léta zabývá, aby praváci levou rukou řešili takové a takové věci. Nemyslím si, že je správné hledat souvislost mezi rukou a pozicí toho či ono systému. To by taky mohlo skončit tak, že v asijských autech bude třeba páčka na blinkry vpravo. Trochu je mi líto leváků, kteří v LHD světě holt musí na plyn a brzdu šlapat méně dominantní nohou a řadit pravou rukou. Nevím, jak to mají zařízené, ale já šlápnout levou (nedominantní) na brzdu, bylo by zle. Zkus si někdy jet se stovkou, ta má páčky jinak a to dost. Takže logiku v tom nevidím, spíš prostou danost s výjojem v českých zemích od roku 1939. První auto s rozvržením spojka-brzda-plyn taky rozhodně nebyl Ford T. Prostě vývoj. edit: Ještě jsem chtěl napsat, že zrovna u nohou se to může jevit jinak, už si to moc nepamatuju, prý na to byl nějaký "test" - strčit do osoby a sledovat, která noha zareaguje dřív či co.
  13. Takže water cooling, nice (y) Takže musí běžet i pumpa (která třeba běží během dochlazování turba po vypnutí motoru...) Jen jestli to není trošičku overkill u auta (snad to platí v tomto tématu), které je mHEV a nic jiného, jen má naprosto zbytečnou zásuvku, se kterou se pak tváří jako PHEV.
×
×
  • Create New...