Přejít na obsah

bouchy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 054
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení bouchy

  1. To se mi moc nelíbí. Aktivní regeneraci filtru beru jako proces, který trvá víc jak pár sekund... no ale je pravda, že implikuju z chování regen. DPF.
  2. To se na všech forech řeší asi 10 let. Ale ne, vše je podřízeno "ekologii" a posedlostí neinformovat řidiče/uživatele auta o nestandardních stavech včas. Zmizely teploměry vody, ty, co zůstaly, indikují při 110°C vody 90°C. Indikace regenerace DPF je další takový příklad. Teď jen tu na foru zjistit, jak se auto projevuje, když probíhá regenerace. U sebe to mám tak, že po vystoupení silně hučí ventilátor (až 8 minut) - známka nedoběhlé regenerace. Další jízda musí proběhnout asi 20 minut se skutečně zahřátým motorem (takže sledovat např. teplotu oleje) a ujet nějakou vzdálenost, ideálně mimo město. Nádrž nesmí být v rezervě, jinak se regenerace nespustí. V návodu k vozidlu, nebo zde, bude nějaký kompletnější seznam podmínek pro spuštění regenerace.
  3. Zkus roztok octa, není to po nějakém voskování, třeba v myčce?
  4. Je to oranžová, kterou pásek má, když bliká blinkr? Pak to není o krycím plastu, ale o svícení "špatné" ledky. https://youtu.be/A_0QhVHxqi8?t=33
  5. Už o tu asi někde bylo, jaké jsou proudy USB-C (snad i napětí jiné než 5V?), ale podle mě na jednom USB-C bude max 2,1A (nutno dohledat), čili tohle hub moc neřeší. No co, když jsem psal na infolinku, kolik zvládá USB v OIII, tak odpověď byla 500mA :D
  6. Neblokuje to USB port. U nabíjení... pravda, z vlatní zkušenosti to beru jako nouzové řešení, pokud nezapomenu, tak se nabíjí vždy zařízení, které to potřebuje nejvíc. Ony ani takové ty nabíječky 2x USB 2,1A nemusely dávat na oba porty stejně, nebo celkově míň, Poslední nabíječka do el. zásuvky uměla s orig. kabelem dát 1,55 A, nad rámec standardu USB 2. Asi bych pořídil powerbanku, tam se s QC vybrat dá.
  7. Quick Charge je proprietární standard, stejně jaké "superrychlé nabíjení" u Samsungu, USB Power Delivery a mnoho dalších. Kdo nezaplatí licenci, nemá. Zatím jsem nedržel v ruce kombinaci zařízení, která by se tvářila, že bude spolupracovat s různými značkami. Je to i o kabelu, paradoxně tenká (ale originání) tkanička Samsung mi nabíjí nejrychleji, pokud můžu věřit vloženému voltmetru. Nabíječka i mobil je samozřejmě taky Smasung. Poslední, čemu jsem by ochoten věřit, byly USB 2 nabíječky, které dávaly ten proud, co byl psaný v OUTPUT (u mne tak rok 2017). Jak přišlo USB 3 (C), 12/20V, tak je všechno jinak a je to o autonegotiation. Takže pozor, USB-C -- USB-C vám může klidně vybíjet mobil a dobíjet powerbanku, nebo notebook, pokud se to tak rozhodne. Uživatel nemá šanci to ovlivnit. Taky pozor na "čas doplna" - je to hodně zavádějící. Nabíjím z 25% a jsem na 100% rychleji, než ze 40% - jak kdy. Pravda, mám asi nastaveno nějaké to optimální nabíjení pro životnost akumulátoru, které ale nemá mít vliv na počáteční růst % kapacity v čase. Hm, co bych za to dal u 15 let starého auta. Naštěstí vyřešilo rádio s USB a SD :o Si dotáhni kabel zezadu s rychlým nabíjením do schánky a je po problému. Esteticky se to dá zařídit. Opuštění 12V zásuvky v interiéru je fail, a to jsem jezdil s auty jen s jednou zásuvkou vpředu. Ani u "lepšího" infotainmentu už není slot na SD kartu?
  8. Historie o tom, jak někdo musel 1x - 2x (za dobu záruky!) měnit akumulátor, tu jsou. Přímý vliv S/S a rekuperace.
  9. Mám noční můry, když v takovém počasí, jako je teď, nastartuju (startér se celkem snaží) a pak mi to na první křižovatce klidně chcípne. Pozn. S/S trvale deaktivovaný, rekuperace potlačená, je zima, takže věřím tomu, že se baterka dobíjí do plna. Ale stejně je to šílenost. Auto dost kašle nejen na komfort, ale (v jiných případech) i na svou akceschopnost. Netvdím, že by se to při -3°C stalo taky, ale jednou se to jindy stalo. Už nevím, jesti mělo vliv být v modu ECO.
  10. Existuje někde odkaz na Columbus "zimní" update map? Z toho odkazu z VW se mi instalace nezahájila, ale možná jsem to špatně nakopíroval.
  11. Proto píšu - nejprve udělat geometrii na rovnoměrně ojeté sadě a pak zkoumat dál.
  12. Trpí nejvíc horkem, pak prachem, nebo ledem na skle.
  13. Na takto sjetých gumách už geometrii neuděláš. Doporučuji koupit čerstvé (třeba zimní...), nebo požádat, aby geometrii udělali na něčem, co skladují jinému zákazníkovi. Podesáté tu můžu psát příběh, jak nic nepomohlo, prostě špatně vyrobená guma, vnitřek měkčí. Nevím jak. Po vyhození a nasazení jiné šarže vše OK. FII, 2. sada Bridgestone Turanza. Foukám spíš lehce víc a zatáčky jezdím normálně.
  14. Tyjo, nechceš taky poslat jednu sadu? :D Btw Aerotwiny měním málokdy dřív jak za 3 roky a to spíš preventivně. Bílé čáry od soli nebo špíny by byly nepřijatelné. Zadní každou druhou výměnu, ten stěrač jede 10% toho, co přední.
  15. "Lepení" jsem nepozoroval. Spojka se vrací vždy stejně.
×
×
  • Vytvořit nový...