Jump to content

bouchy

Uživatel
  • Content Count

    259
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13 Good

About bouchy

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zřejmě netěsnost na čerpadle, nebo v hadičkách. Kapalina mizí, že?
  2. Moje tipy - přisávání falešného vzduchu, zatuhlá škrtící klapka, senzory po cestě,... chová se to tak i na benzín? Jezdí to občas na benzín?
  3. Zdar, funguje Vám https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz ? Vložím VIN a hláška je "Omlouváme se, ale tato služba je dočasně nedostupná. Prosíme, zkuste to později."
  4. bouchy

    CITIGOe iV

    @bojler A to je to ještě novostavba. Paneláky jsou v hlíně (i trasa k nim) a nebylo na to šáhnuto 30 let. Taky už se řešilo, že se hlavní přívod do vchodu přepálil - lidi snad 3 dny bez elektriky. Je víc a víc spotřebičů.
  5. bouchy

    CITIGOe iV

    Nesouhlasím... v panelákových bytech bydlí hezkých pár lidí, kteří na to mají peníze, dokonce i pár eko-fanoušků. A s tím, že nabíjení u baráku je OK, bych byl opatrný. U nás by se třeba znovu musela předělat přípojka (vlastně až k trafu), je to tam na ampéry napnutý jak kšandy a aby taková Tesla mohla jezdit, tak musí být celou noc na 16A/400V (to jsme cca na 6kW, superchargery dělají 120kW i víc!) - to moc nezbyde na zbylé spotřebiče v domě. Při rychlém googlení se tesla ze zásuvky dobije asi tak tempem dojezdu 30 km/hod. Pro firmy je to zcela OK, ostatně mlíkaři (atd.) v Británii už to používají desítky let. Jenže ten povoz za hranice města nevyjede, což by mi asi vadilo.
  6. Předpokládám, že je vedena elektonicky (tudíž tam nejsou zápisy od neaut. servisů). Určitě bych zašel k nejbližšímu dealerovi a zkoušel tak dlouho, dokud nevytisknou.
  7. Ještě bych zkontroloval stav vstřikovačů. Co když jsou zalepené pryskyřicí a při startu se nasytí (tudíž motor nedostává dost bohatou směs) a až při určité teplotě pustí? Ten volnoběh na studeném motoru je sakra nízký. Úsady z dnešního benzínu pak jsou samozřejmě všude ve válci, na pístu, ve spalovací komoře, na svíčkách,... jen moje hypotéza, ale pár lidí už podobnou věc řešilo a stálo je to pár baterek, startérů... nakonec to bylo tohle. V teplého motoru se to (zřejmě) neprojeví. Nevim, zda zrovna HTP je na to citlivé. Aditivace čističem preventivně je jasná. Na opravy v tomto případě bych si dal pozor. Všechno by mělo být aspoň originál, ne-li lepší; což ovšem asi nebude tento případ..
  8. Baterku může vybít kdeco, případně je nějaký problém s dobíjením (kontakty).
  9. bouchy

    Brzdy

    Tady už to začíná připomínat frašku... a co tlak na zadní kotouče? Ta fotka pod tím vypadá spíš podivně, než že by z ní šly číst teploty. To tomu dotyčný nakládal na trackdayi, nebo co?? Při +500°C se obávám, že už by to vzdaly destičky i kapalina. Tohle není Porsche s keramickými brzdami. Na svoje si klidně šáhnu, ostatně po další jízdě jsou chladné, do 100°C určitě. Zadní bubny studené, takže nevím, kudy jezdíte a jak. Moje ručka (bubny) samostavitelná není, servisně si ji nechávám seřizovat - podotýkám, že ne točením matky na konci lanovodu v kabině. V bubnu to není jen prach, co se dá vyfoukat, takže je to celkem piplačka a mechanik to má až za ušima (a moc zdravé to taky není).
  10. bouchy

    Brzdy

    Nemyslím si. Pouhým dotykem po jízdě je jasné, jak na tom teplotně přední a zadní náprava je. Nebavme si o případu vleku nebo většího naložení, i tak jsou ty přední daleko víc zatížené. Ostatně důvod, proč se i u nás začaly dopředu dávat kotouče. Bubnová brzda se musí dostavovat (ručka atd) a trápil by mě kumulující se prach, otěr, který se u kotoučové prostě odfoukne.
  11. Vidím to na kombo problému z výroby a "pondělního" kusu - čili někde se potkaly, či naopak nepotkaly tolerance. To špatné palivo - ve světle Vervy - bych jim omlátil o hlavu. Jednoznačně dát vědět Škoda auto a.s.
  12. Jestli máš protokol o reklamaci, tak jakápak kulance? Jde to za nimi, to že na upozorněnou závadu nepřišli, je jejich věc. U týhle ceny opravy bych si najal znalce a právníka. Nejprve ale napiš do Škodovky a seznam je se situací a poměry u prodejce. Mimochodem u reklamace platí 2x a pak vrácení peněz; reklamace byla zamítnutá, ale zjevně neoprávněně, když problém existoval. Nevím, co bych musel tankovat, ay měl zmíněné problémy, navíc trvale... Osobně si myslím, že jde o dobrý motor, když se hlídá olej a servis. Pokud vím, přišel po prověřených motorech 2,0TSI slabších výkonů.
  13. Já jsem taky sháněl 17" (chtěl jsem co nejužší, tím pádem jsem nešel do 18-19"), ale v mém rozměru žádné plecháče, hybridy nebyly - teď z hlavy nevím šířku a ET dle TP. Holt exotika. Ověř si tvar a rozteč děr, tvar středicího kroužku atd.
  14. Tak hlavně kroucení zadním kolem se převodovky nijak netýká. Zadní kola drží zjednodušeně řečeno na kusu železa a jen se pasivně točí. Pak jsou tam brzdy. Tak dobře zataženou, či zaseklou ruční brzdu jsem ještě neviděl. Nebo, že by systémový problém u brzdových okruhů? (Ani nevím, jestli to může nastat...) Žádné kontrolky na palubce? Ano, novější auta umějí zaseknout brzdy na krev, ale z jiných příčin (bezpečnost, servis,..) a opravdu jen novější a složitější. Nejprve zkusit hnout zadními, pak předními. Co třeba kousnuté ložisko (kdekoli)? Mno a pak ta převodovka. Kdyby auto šlo tlačit, ale nerozjelo se, tak by to byl pravděpodobně rozpadlý diferenciál, stačí pár zubů v místě styku s druhým kolem (za jízdy to funguje, rozjezdy (dle natočení) ne). Chtělo by to video, takový problém jsem fkt asi neviděl (u ježděného auta).
  15. @marek16 No, pro PD byly oleje VW 506.01, pokud se neptelu a tam se to muselo dodržet. Neznám přesný výčet olejů k TDI RS, ale rozmezí do 5W40 včetně tam určitě bude, jen vyhledat patřičnou ne-LL VW normu a podle toho ten olej. vše se dá přizpůsobit provozu; 5W30 tavená domrtva v létě mi přijde málo. Platí - raději častěji měnit levnější olej (plnící normu). Pokud zběžně čtu, VW 505.01 by mohl stačit (nutno konzultovat vliv na DPF).
×
×
  • Create New...