Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, chcem poprosiť o radu pri jazde po diaľnici zasvietila kontrolka žhavenia a do pár sekúnd auto zhaslo a viac nešlo naštartovať. V servise zistili, že sa rozsypalo vysokotlakové čerpadlo. Vyčistili palivový systém a nádrž od kovových pilín. Vymenili nové vysokotlakové čerpadlo, regulátor tlaku paliva, snímač tlaku paliva, všetky vstrekovače lebo pôvodné boli zapchaté, nová rozvodová sada, všetky náhradné diely nové originál BOSCH. Po odchode zo servisu som prešiel asi kilometer a rozsvietila sa opäť kontrolka žhavenia, auto som zhasol, po novom naštartovaní auto išlo znova kúsok v pohode a zasa zasvietila kontrolka žhavenia, tak som sa vrátil späť. Auto dali na diagnostiku a zistili, že je príliš nízky tlak paliva, nie sú si istý v čom je problém, tak chcú skúsiť vymeniť palivové čerpadlo v nádrži a keď to nebude, tak aj pomocné čerpadlo paliva čo je pred filtrom a ak to týmto nebude aj tak ich chcú zaplatiť. Mohol by mi niekto poradiť, čo by autu mohlo byť, v čom je chyba? Nerád by som platil to čo je dobré.

Diagnostika našla túto chybu.

5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail

P0087 00 [101] - príliš nízký

Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti

info o závadě:

Stav závad: 00000001

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 280040 km

Datum: 2022.05.17

Čas: 04:34:43

Otáčky motoru: 1813.50 /min

Normovaná hodnota zátěže: 96.9 %

Rychlost vozidla: 43 km/h

Teplota chladicí kapaliny: 92 °C

Teplota nasávaného vzduchu: 31 °C

Okolní tlak vzduchu: 990 mbar

Napětí svorky 30: 13.660 V

Čítač zapomenutí po OBD: 80

Teplota paliva: 36.1 °C

Střední vstřikované množství: 51.26 mg/stroke

Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 00000101

Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 857100 hPa

Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.2448e+006 hPa

Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0898

Zásoba paliva: 35.00 l

5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail

P0087 00 [101] - príliš nízký

Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti

info o závadě:

Stav závad: 00000001

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 280040 km

Datum: 2022.05.17

Čas: 04:35:11

Otáčky motoru: 1594.50 /min

Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %

Rychlost vozidla: 22 km/h

Teplota chladicí kapaliny: 91 °C

Teplota nasávaného vzduchu: 27 °C

Okolní tlak vzduchu: 990 mbar

Napětí svorky 30: 13.660 V

Čítač zapomenutí po OBD: 80

Teplota paliva: 36.3 °C

Střední vstřikované množství: 24.36 mg/stroke

Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 00000101

Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 923000 hPa

Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.227e+006 hPa

Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0898

Zásoba paliva: 35.00 l

  • 2 týdny později...
  • Autor

Zdravím, chyba bola v zlom vyčistení palivovej sústavy čo spôsobilo upchatie nových vstrekovačov. Po odtiahnutí auta do druhého servisu vyčistili celú palivovú sústavu a všetky čerpadlá   (nové upchaté vstrekovače som dal na repas) auto po oprave ide opäť ako má.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.