Přejít na obsah

SUPERB 2, 2.0 TDI CR, 125kw, CFGB nízky tlak paliva


jan.ch

Doporučené příspěvky

Zdravím, chcem poprosiť o radu pri jazde po diaľnici zasvietila kontrolka žhavenia a do pár sekúnd auto zhaslo a viac nešlo naštartovať. V servise zistili, že sa rozsypalo vysokotlakové čerpadlo. Vyčistili palivový systém a nádrž od kovových pilín. Vymenili nové vysokotlakové čerpadlo, regulátor tlaku paliva, snímač tlaku paliva, všetky vstrekovače lebo pôvodné boli zapchaté, nová rozvodová sada, všetky náhradné diely nové originál BOSCH. Po odchode zo servisu som prešiel asi kilometer a rozsvietila sa opäť kontrolka žhavenia, auto som zhasol, po novom naštartovaní auto išlo znova kúsok v pohode a zasa zasvietila kontrolka žhavenia, tak som sa vrátil späť. Auto dali na diagnostiku a zistili, že je príliš nízky tlak paliva, nie sú si istý v čom je problém, tak chcú skúsiť vymeniť palivové čerpadlo v nádrži a keď to nebude, tak aj pomocné čerpadlo paliva čo je pred filtrom a ak to týmto nebude aj tak ich chcú zaplatiť. Mohol by mi niekto poradiť, čo by autu mohlo byť, v čom je chyba? Nerád by som platil to čo je dobré.

Diagnostika našla túto chybu.

5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail

P0087 00 [101] - príliš nízký

Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti

info o závadě:

Stav závad: 00000001

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 280040 km

Datum: 2022.05.17

Čas: 04:34:43

Otáčky motoru: 1813.50 /min

Normovaná hodnota zátěže: 96.9 %

Rychlost vozidla: 43 km/h

Teplota chladicí kapaliny: 92 °C

Teplota nasávaného vzduchu: 31 °C

Okolní tlak vzduchu: 990 mbar

Napětí svorky 30: 13.660 V

Čítač zapomenutí po OBD: 80

Teplota paliva: 36.1 °C

Střední vstřikované množství: 51.26 mg/stroke

Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 00000101

Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 857100 hPa

Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.2448e+006 hPa

Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0898

Zásoba paliva: 35.00 l

5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail

P0087 00 [101] - príliš nízký

Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti

info o závadě:

Stav závad: 00000001

Priorita závad: 2

Frekvence závad: 1

Kilometry: 280040 km

Datum: 2022.05.17

Čas: 04:35:11

Otáčky motoru: 1594.50 /min

Normovaná hodnota zátěže: 99.6 %

Rychlost vozidla: 22 km/h

Teplota chladicí kapaliny: 91 °C

Teplota nasávaného vzduchu: 27 °C

Okolní tlak vzduchu: 990 mbar

Napětí svorky 30: 13.660 V

Čítač zapomenutí po OBD: 80

Teplota paliva: 36.3 °C

Střední vstřikované množství: 24.36 mg/stroke

Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 00000101

Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 923000 hPa

Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.227e+006 hPa

Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0898

Zásoba paliva: 35.00 l

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na SUPERB 2, 2.0 TDI CR, 125kw, CFGB nízky tlak paliva
  • o 2 týdny později...

Zdravím, chyba bola v zlom vyčistení palivovej sústavy čo spôsobilo upchatie nových vstrekovačov. Po odtiahnutí auta do druhého servisu vyčistili celú palivovú sústavu a všetky čerpadlá   (nové upchaté vstrekovače som dal na repas) auto po oprave ide opäť ako má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...