Jump to content

    64 topics in this forum

    1. Jaký motor zvolit do SII

      • 108 replies
      • 41,768 views
      • 0 replies
      • 3,116 views
      • 0 replies
      • 222 views
      • 5 replies
      • 3,704 views
      • 14 replies
      • 1,747 views
    2. Vrzganie dsg

      • 0 replies
      • 384 views
    3. Superb II s DSG

      • 50 replies
      • 26,086 views
      • 2 replies
      • 723 views
      • 88 replies
      • 15,862 views
      • 3 replies
      • 1,309 views
      • 6 replies
      • 5,358 views
    4. DSG 3.6 FSI problémy

      • 25 replies
      • 8,266 views
      • 10 replies
      • 5,469 views
    5. 6 stup. manual

      • 2 replies
      • 1,549 views
      • 0 replies
      • 1,444 views
      • 5 replies
      • 2,363 views
    6. DSG 7 - chyba p1725

      • 14 replies
      • 3,171 views
      • 4 replies
      • 2,585 views
      • 1 reply
      • 1,765 views
      • 0 replies
      • 1,249 views
    7. Cukani DSG 3.6 FSI

      • 3 replies
      • 1,966 views
    8. Problem z dsg

      • 2 replies
      • 1,828 views
      • 2 replies
      • 2,523 views
    9. DSG 3.6 FSI neřadí

      • 3 replies
      • 1,742 views
      • 2 replies
      • 2,049 views


    • Aktuální příspěvky

      • Též jsem si vyměnil olej po roce sám 0w20 od castrolu a filtr mám také nový šedý.
      • Zdravím, potřeboval bych poradit. Budu měnit startér, na 1.4 MPI, r.v. 2001. Na startéru který odešel je na štítku toto: VW AG WG6 CZ 047 911 023 G 443 115 141 331 --------------------------------------- Víte prosím někdo, co u čerta znamenají všechna ta čísla? Mohu z druhé ruky koupit startér, který má celý štítek stejný, jen nekončí 331 ale 338. Bude mi tam pasovat, a je dobrej nápad ho kupovat z bazaru? Podle obrázku to vypadá, že by to mohlo být přesně to co potřebuju.......
      • Ne bourané nebylo, jen celé vypadá jako by jej vlastnila slepá blondýna. Bude na něm ještě hodně práce Exteriér bude řešen až později zatím se jen informuji. Takže bych to asi měl zvládnout, když jsem dokázal vyměnit Turbo :-)
      • kdyby byl zájem,mam jednu na prodej,slape jak ma,z výroby už se silnejsimi nyty,nerozebírána ,takže nehuci,duu r.v. 2004. Repase jsou na nic,musi se vymenit vsechna loziska a to nikdo nedela.Sz.
      • Zdravím všechny,  jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°.    Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.   Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.   P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.
    ×