Jump to content

79 topics in this forum

  1. Jaký motor zvolit do SII 1 2 3 4 5

    • 108 replies
    • 58.2k views
    • 0 replies
    • 5.9k views
    • 45 replies
    • 38.1k views
    • 6 replies
    • 1.8k views
    • 6 replies
    • 619 views
    • 0 replies
    • 203 views
    • 0 replies
    • 259 views
  2. Zvuky od Dsg Superb II

    • 3 replies
    • 1.6k views
  3. DSG 7- závada P17BF

    • 3 replies
    • 4.9k views
  4. Výměna oleje v DSG (6 st.) 1 2 3

    • 63 replies
    • 37.7k views
    • 1 reply
    • 1.2k views
    • 0 replies
    • 823 views
    • 33 replies
    • 31.6k views
    • 2 replies
    • 1.9k views
    • 8 replies
    • 8.1k views
    • 0 replies
    • 2k views
    • 0 replies
    • 1.8k views
    • 1 reply
    • 1.5k views
  5. Spojka pro motor CBBB

    • 2 replies
    • 2.7k views
  6. DSG 7 - chyba p1725

    • 15 replies
    • 8k views
    • 9 replies
    • 8.4k views
    • 3 replies
    • 4.7k views
    • 2 replies
    • 3.9k views
  7. DSG 3.6 FSI problémy 1 2

    • 26 replies
    • 16.7k views
    • 14 replies
    • 3.1k views


  • Aktuální příspěvky

    • Můžeš vyndat opěrku...
    • Jen dodám jak jsem nakonec Dashcam dořešil já: (možná je to lehce offtopic ale třeba se to někomu hodí) - Kameru Viofo A129 Pro Duo jsem si nejdřív nalepil a připojil jen tu přední - kabel vedl tak nějak dočasně jen zastrčený za lištou aby to moc netrčelo, pod šuplíkem spolujezdce až k zapalovači, nebylo to ideální ale zas nějak extra to netrčelo -- zapojene do zapalovace znamena, že jsem ji po každé jízdě musel z USB vypojit a pro nahrávání zase zapojit, vydržela natáčet i několik dní (když jsem zapomněl rozpojit USB) ale autobaterii jsem nikdy nevytřískal - jak zapojit kameru rovnou do pojistkové skříně přes sadu na to jsem došel, objednal sadu, jenže k zapojení zadní kamery už jsem žádné nápovědy nenašel - kudy vést kabel a jak to provést -- napájecí sada (správně zapojená do pojistkové skříně přes pojistkové odbočky) umí automaticky po vypnutí zapalování buď kameru vypnout nebo přepnout na energeticky úspornější parkovací režim (vybírá se v menu kamery), navíc je tam pojistka která při nízkém napětí kameru vypne předtím než se vybije autobaterie - využil jsem tedy nakonec služby pána který montuje parkovací senzory, kamery atd. ve své dílně v Praze 5, za jedno odpoledne a cca 2500 mi skrytě zapojil přední i zadní kameru tak že nikde nekoukají dráty a kamera je napájena přes napájecí sadu (kameru a sadu jsem dodal já, on pojistkové odbočky), velmi korektní pán, dobře odvedená práce, ale čekačka je tam třeba měsíc dva, má tam i přesný kalendář kdy co montuje
    • Zobrazení rychlosti ventilátoru v režimu AUTO   Show A/C blower speed when in AUTO       *YES* / NO
    • 0.0 nic to nebude, i to natočení svíčky do přípravku bude v tom kvantu svíček stát pár centů a to asi rozhodlo, že se to už nedělá. Pokud by to totiž mělo takový vliv a byla by to nutnost pro chod motoru, originál ND s logem VW by byly taky přesné.  Možná ale koncern to taky dělá tak, že ve výrobě skutečně dává přesné svíčky s ohledem na dodržení flotilových emisí, a do ND klidně dá levnější nepřesné, protože emise v provozu po nějakých 4 letech/60tkm už nemusí řešit. 
    • Já bych řekl, že nejde o řezání závitu, ale o navaření vnější elektrody. Natočí část svíčky se závitem do přípravku a na pořád stejné místo (vzhledem k připravku) přivaří elektrodu. Stačí dbát jen na polohu přípravku ve svařovacím automatu. Náklady 0,0 nic.
×
×
  • Create New...