jan.ch Vloženo 17. Květen 2022 Sdílet Vloženo 17. Květen 2022 Zdravím, chcem poprosiť o radu pri jazde po diaľnici zasvietila kontrolka žhavenia a do pár sekúnd auto zhaslo a viac nešlo naštartovať. V servise zistili, že sa rozsypalo vysokotlakové čerpadlo. Vyčistili palivový systém a nádrž od kovových pilín. Vymenili nové vysokotlakové čerpadlo, regulátor tlaku paliva, snímač tlaku paliva, všetky vstrekovače lebo pôvodné boli zapchaté, nová rozvodová sada, všetky náhradné diely nové originál BOSCH. Po odchode zo servisu som prešiel asi kilometer a rozsvietila sa opäť kontrolka žhavenia, auto som zhasol, po novom naštartovaní auto išlo znova kúsok v pohode a zasa zasvietila kontrolka žhavenia, tak som sa vrátil späť. Auto dali na diagnostiku a zistili, že je príliš nízky tlak paliva, nie sú si istý v čom je problém, tak chcú skúsiť vymeniť palivové čerpadlo v nádrži a keď to nebude, tak aj pomocné čerpadlo paliva čo je pred filtrom a ak to týmto nebude aj tak ich chcú zaplatiť. Mohol by mi niekto poradiť, čo by autu mohlo byť, v čom je chyba? Nerád by som platil to čo je dobré. Diagnostika našla túto chybu. 5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [101] - príliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 280040 km Datum: 2022.05.17 Čas: 04:34:43 Otáčky motoru: 1813.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 96.9 % Rychlost vozidla: 43 km/h Teplota chladicí kapaliny: 92 °C Teplota nasávaného vzduchu: 31 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 13.660 V Čítač zapomenutí po OBD: 80 Teplota paliva: 36.1 °C Střední vstřikované množství: 51.26 mg/stroke Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 00000101 Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 857100 hPa Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.2448e+006 hPa Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0898 Zásoba paliva: 35.00 l 5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [101] - príliš nízký Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 280040 km Datum: 2022.05.17 Čas: 04:35:11 Otáčky motoru: 1594.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 99.6 % Rychlost vozidla: 22 km/h Teplota chladicí kapaliny: 91 °C Teplota nasávaného vzduchu: 27 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 13.660 V Čítač zapomenutí po OBD: 80 Teplota paliva: 36.3 °C Střední vstřikované množství: 24.36 mg/stroke Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 00000101 Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 923000 hPa Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 1.227e+006 hPa Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0898 Zásoba paliva: 35.00 l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.ch Vloženo 31. Květen 2022 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2022 Zdravím, chyba bola v zlom vyčistení palivovej sústavy čo spôsobilo upchatie nových vstrekovačov. Po odtiahnutí auta do druhého servisu vyčistili celú palivovú sústavu a všetky čerpadlá (nové upchaté vstrekovače som dal na repas) auto po oprave ide opäť ako má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.