Přejít na obsah

Zero Emission


Návštěvník

Doporučené příspěvky

Já v létě nájezd na baterku bylo max.78km = 100% zero.

Nedíval jsem se třeba na cestu do HR loni, letos mrknu schválně.

Je pravda že pokud přepnu řízení na predikci tak tam to co nejvíce tlačí na elektro. 

Takové štreky nejezdím prakticky vůbec. Jinak spotřeba na této trase byla jaká?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

spotreba bola vysoka 6,9 - ja používam na dlhé cesty primárne sport režim (elektro+motor) aby to dávalo tých 220 koníkov a kde to ide aj ich využívam. Priemernu rýchlost som mal 112km/h. V porovnaní s 2-0 TSI je to stále velmi nízka spotreba a stále skvelý zážitok z výkonu takže za mna hybrid úplne perfektná kombinácia.

 

80 percent casu jazdím mesto a okolie takže poctivo dobíjam a som EKO ale dialnice proste SPORT

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo takto ....... tak máš pravdu že si čas od času rád užiju tu sílu obou motorů. Zrychlení při předjetí z 80km/h na 140km/h je famozní.

Tak tak poctivě dobíjet a ta spotřeba je velmi nízká a pokud baterku krmíš s fotovoltaiky tak to je ještě lepší a výhodnější - jezdíš prakticky zadara.

Pro naši skladbu jízd a roční nájezd je toto vozidlo opravdu ideál. Opravdu provozní náklady jsou zanedbatelné.

Kolem komína EV a delší cesty hybrid. Loni ho HR celou cestu na prediktivní tempomat +10km/h a spotřeba byla luxusní.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...