Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    13 témat v tomto fóru

    1. Jaký motor do SIII?

      • 34 odpovědí
      • 6 273 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 2 066 zobrazení
    2. Kvalita nafty

      • 68 odpovědí
      • 36 269 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 569 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 506 zobrazení
    3. Špinění motoru

      • 52 odpovědí
      • 12 296 zobrazení
    4. DSG6 vs DSG7

      • 10 odpovědí
      • 4 149 zobrazení
    5. Řazení, převodovka

      • 6 odpovědí
      • 3 052 zobrazení
    6. 7st DSG pro 140KW TDI

      • 8 odpovědí
      • 4 334 zobrazení
      • 28 odpovědí
      • 9 038 zobrazení
    7. Štart/Stop

      • 34 odpovědí
      • 8 582 zobrazení
    8. CNG Superb

      • 0 odpovědí
      • 3 176 zobrazení
    9. Kvalita benzinu

      • 2 odpovědi
      • 2 544 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Tak se dobré dílo podařilo beze škod. Jde to celé rozdělat, vyčistit, obnovit a chodí to jako nové. Je to hrozná mrdačka, ale jak se na to přijde, tak je to celkem lehké. Mám z toho video, kdo má zájem napište mi. Je na něm vysvětleno, k čemu které díly slouží, jak fungují, jak se do nich dostat a co při tom nedělat.
      • Ahoj ďakujem za info. Akurát som chcel písať, že ako sa oteplilo, tak reproduktory začali hrať. Tak teraz to nejdem riešiť a uvidím ako sa to bude správať.
      • Njn, ten postup byl fakt zvláštní. Nakonec mi poslali fakturu na 16,5 tis za EGR + práci, takže ve finále celkem rozumný. Na svolávačku to nešlo, protože měli uložené výsledky z diagnostiky se špatnými hodnotami už před flashem jednotky. Když sem si byl auto převzít, tak mi technik tvrdil, že ten setrvačník není v nejlepším stavu, ale že není na vině toho problému "asi". Mno nevim.... Jak můžu neúmyslně špatnym užíváním auta snížit životnost setrvačníku ? Začínám mít koncernu fakt plný zuby, pač 160tis mi nepřijde tak moc, abych musel povyměňovat půl auta :-( Na chodu nepozoruju nějaké zhoršení (cukání při dojezdu do křižovatka atd.) technik teda říkal, že se jim na tom setrvačníku nezdá jen nějaké čidlo otáček...
      • Takze cidla vymenit a pokud teplotni udaje ok tak pohoda jinak resit aby klima fungovala spravne. Jinak jak pises HI to me napise taky ale kdyz dam teplotu na max. Asi myslime to samy. A nej teda bude nechat zaply auto a klimu nevypinat

        Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

      • Nevím jak na dieselu ale na benzínu to jistil režim HI tedy režim bez použití čidel. Klima spojka mechanicky zatíží řemen tudíž by bylo optimální nevypínat za jízdy kompresor tlačítkem ECON. Vypínat klimu taky nemá moc smysl.
    ×