Jump to content

    17 topics in this forum

    1. Jaký motor do SIII?

      • 47 replies
      • 8,261 views
      • 0 replies
      • 2,397 views
      • 2 replies
      • 334 views
    2. 7st DSG pro 140KW TDI

      • 18 replies
      • 5,602 views
      • 19 replies
      • 1,185 views
      • 0 replies
      • 338 views
    3. Kvalita nafty

      • 94 replies
      • 42,210 views
      • 2 replies
      • 1,071 views
    4. DSG 2.0 TSI - zvlastni chovani

      • 5 replies
      • 1,023 views
    5. Špinění motoru

      • 52 replies
      • 13,573 views
    6. DSG6 vs DSG7

      • 10 replies
      • 5,527 views
    7. Řazení, převodovka

      • 6 replies
      • 3,458 views
      • 28 replies
      • 10,619 views
    8. Štart/Stop

      • 34 replies
      • 9,681 views
    9. CNG Superb

      • 0 replies
      • 3,672 views
      • 2 replies
      • 3,012 views
      • 4 replies
      • 2,140 views


    • Aktuální příspěvky

      • Tak dnes rodinný výlet pri veľmi špecifických podmienkach. Okresky, žiadne kopce, veľa sviatočných vodičov čiže maximalne plynulo na hranici limitov +5kmh kvoli policajtom. 2 dospelí, 1 dieťa a úplne relaxačná jazda v D režime DSG (miestami aj za 1250 rpm). A výsledok je pekný. Keby veľmi chcem... myslim ze dostať sa pod 4 by sa dnes dalo. 
      • Buď porušené vedení, nebo vadný samotný napínač - nic víc se na tom vymyslet nedá
      • Asi jak píše kolega výše, moje zkušenost je taková, že když vyrazím z Brna na Žďárské vrchy a od Předkláštěří hodím na DSG ve Scoutovi sport tak při razantnější jízdě spotřeba 8,9-9,3l. Pokud stejnou trasu jedu klidným tempem tak spotřeba 6,7l. Na této trase je samá zatáčka a kopec hore dole.
      • Ahoj, zrovna řeším na svém Scoutovi také rozvody. Jsem majitele cca dva měsíce, nájezd 154 tis. km a začal pískat při studeným motoru rozvoďák. Nechápu jak by to v tomhle stavu mohlo dát dalších 50 tis. km 😄 Máte někdo podobnou zkušenost ?
    ×