Publikováno Září 13, 20222 r Ahoj, prosím o radu, nevíte někdo, kde by mohla být chyba ? Diagnostika mi ukazuje tohle, měnil jsem u své Octavie2(facelift) DPF a po namontování mám auto v nouzaku, za jízdy občas chcípne, svítí kontrolka filtru pevných částic a bliká žhavení a také kontrolka motoru, která sem tam zmizí. Přes diagnostiku tam musím vždy natlačit naftu aby auto chytlo, čerpadlo jsem vyměnil a i poté auto sem tam za jízdy chcípne jako kdyby nesla nafta do vstřiku. Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Skoda VIN: TMBGE61Z2D2093713 ============1============== 5188 Raw code: 001444 ECU: 01. Řídicí jednotka motoru Stav: Test selhal, Test selhal (současný cyklus jízdy), Nevyřízené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Požadovaný výstražný indikátor Skoda: P246300: Particulate Filter Restriction - Soot Accumulation Bank 1 Skoda: Exhaust gas recirculation potentiometer-G212 implausible signal ============2============== 7934 Raw code: 001EFE ECU: 01. Řídicí jednotka motoru Stav: Test selhal, Test selhal (současný cyklus jízdy), Nevyřízené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Požadovaný výstražný indikátor Skoda: P256300: Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Range/Performance
Září 14, 20222 r Udelej diagnostiku poradnou diag.... podle kodu napr. vcds najdes na webu co to znamena...Ale asi mas neco s RJ nebo kabelazi k rj...
Září 14, 20222 r Nezapomněl jsi někde něco zapojit? Druhá závada je ohledně ovládání turba, podtlakové hadice... Tohle nejsou závady s palivem Upraveno Září 14, 20222 r od lucky.jack
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.