Přejít na obsah

kdo to byl


petto

Doporučené příspěvky

Zmena avataru jo .))at to vypada tendle prispevek stylovek jo ?.-)ale jen takovy off topic....vetsina ridicu ktere potkavam kteri tak nejak tihnou k zavodeni maji cerne BMW 3jkove rady.)pokud je to na obrazku tve.... :t

je moje...já zase potkávám nejvíc "závodníků" v octaviích a fabiích :-) taky ne nadarmo se říká nejlepší off-road je služební oktávka...s tím jezdí lidi jak čuňata...šak co služební není jejich....ale myslím že to není o tom kdo jaký má auto, ale o povaze řidiče ;) tady de spíš o to že octavie sio tolik nevšímáš :t jinak proti octaviim a fabiim nic nemám...měl sem sám octavii a v nejdené fábii jsem jel a musím říct že auto kvalitní to je, ale BMW se nevyrovná :p

Aboslutni souhlas...nejvice me dojimaji cervene kdysi felicie dnes fabie COCA COLA .))opravdu zajimave sledovat nektere individua co dokazou delat s autem ktere neni jejich :smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když čtu tohle téma, tak jsem si vzpoměl, jak jsme v roce 2004 jeli na BMW sraz do Luckau (D), jela nás skupinka 5 BMW, já jsem si nevzal mapu, protože jsem jí pochopitelně nemohl najít když jsem jí potřeboval - jako naschvál jsem jí našel až po návratu, když už jsem jí nehledal. Moc mě to netrápilo, protože některý kluci co jeli s náma tam byli už rok před tím, takže znali cestu, jenom jsem věděl, že si je nesmím nechat ujet, jinak budu v p*deli. Dovedete si asi představit jak se jelo, dálnice skoro celou cestu 200-220km/h, což mi nevadilo, ale když jsme v německu sjeli z dálnice a čekalo nás několik desítek km po okreskách doufal jsem že už se z důvodu potencionálních radarů pojede tak nějak normálně. Trochu jsem se přepočítal, po takové dost úzké okresce, s mírnýma, ale přehlednýma zatáčkama se jelo kolem 180km/h a musím říct, že když jsem viděl ty stromy co tu silnici lemovaly tak jsem neměl vůbec dobrý pocit :feve: Ale nesměl jsem je nechat ujet, protože už bych je nenašel...

no pekne pekne asi se ti hodne potily rucicky na volante co ? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a kde bydlíš že jezdíš na ecce??  ;)  já to mám prakticky za barákem...tam se vyblbnu nejvíc ;)

Bydlím v Bruntále, ale pokud chceš něco normálně nakoupit nebo sehnat tak Olomouc je nejlepší.

já v Bruntále studuju :D .... jinak se nám to tady pěkně rozjelo na to co to bylo za téma.....tak se teď pochlubte kdo kolik jel max a kde.... já musím popravdě říct že nejrychlejš (ale jako spolujezdec) cesta Šternberk -> Olomouc v BMW 530i V8 e34 B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pekne pekne asi se ti hodne potily rucicky na volante co ? ;)

Lhal bych kdybych tvrdil, že ne :D;)

Znam ten pocit moc dobre .))kdyz se rozjedu trosku vice a mozek musi sledovat hodne vjemu a rychle reagovat .-)))

nejlepsi je hlaska pritelkyne kdyz rekne svym typickym tonem.....a z ceho se ti ty ruce poti :smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a kde bydlíš že jezdíš na ecce??  ;)  já to mám prakticky za barákem...tam se vyblbnu nejvíc ;)

Bydlím v Bruntále, ale pokud chceš něco normálně nakoupit nebo sehnat tak Olomouc je nejlepší.

já v Bruntále studuju :D .... jinak se nám to tady pěkně rozjelo na to co to bylo za téma.....tak se teď pochlubte kdo kolik jel max a kde.... já musím popravdě říct že nejrychlejš (ale jako spolujezdec) cesta Šternberk -> Olomouc v BMW 530i V8 e34 B)

zapoměl sem na to hlavní 240km/h večer takže no provoz...pár aut sme předjeli

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....tak se teď pochlubte kdo kolik jel max a kde....

BMW 645i - 250km/h - D5

BMW 760Li - 250km/h - D5

Jinak moje bývalé bávo dalo max. 235km/h tacho, kolik proměřovalo nevím.

mě by zajímalo jak si mohl s BMW přestoupit do fábie....pokud si pamatuju měl si e30 a i ta podle mě má lepší jízdní vlastnosti než fábie :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....tak se teď pochlubte kdo kolik jel max a kde....

BMW 645i - 250km/h - D5

BMW 760Li - 250km/h - D5

Jinak moje bývalé bávo dalo max. 235km/h tacho, kolik proměřovalo nevím.

mě by zajímalo jak si mohl s BMW přestoupit do fábie....pokud si pamatuju měl si e30 a i ta podle mě má lepší jízdní vlastnosti než fábie :t

Udelal SWOT analyzu a nemohlo mu nic jineho vyjit nez Fabie :p:p:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje octa 247tacho 230gps ... ruzne .. Jbc-Pha, Pha-Brn, Nemecko ;-)

:-) mas jeste mladici tak jede hezky .)) Ta moje kdysi taky mela tendence opoustet stupnici tachometru kdyz jsem to zkousel, ale jaksi mala stupnice .)

ale reknu ti prekvapila me stabilita auticka v tedle rychlosti, kdyz to porovnam kdyz se ritim fabkou 210 tak to je jako bych ridil nerizenou strelu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje octa 247tacho 230gps ... ruzne .. Jbc-Pha, Pha-Brn, Nemecko ;-)

:-) mas jeste mladici tak jede hezky .)) Ta moje kdysi taky mela tendence opoustet stupnici tachometru kdyz jsem to zkousel, ale jaksi mala stupnice .)

ale reknu ti prekvapila me stabilita auticka v tedle rychlosti, kdyz to porovnam kdyz se ritim fabkou 210 tak to je jako bych ridil nerizenou strelu....

1,9Tdi ve fábii ti udělá 210?? :D no tomu se nechce věřit...navíc to na to nemá stavěnej podvozek :D... ale taky sme lítaváli s Unem 1,1 Turbo i.e. 210 tachometrovejch lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě by zajímalo jak si mohl s BMW přestoupit do fábie....pokud si pamatuju měl si e30 a i ta podle mě má lepší jízdní vlastnosti než fábie  :t

To ti vysvětlím jednoduše. To auto bylo r.v. 88 a i když vypadalo a jelo moc pěkně, tak mělo svoje mouchy (způsobené "odbornou" péčí předchozích majitelů), jejichž postupné odstraňování mi lezlo dost do peněz. Za 2 roky co jsem to auto měl, jsem do něj na opravách a údržbě (bez oleje a filtrů) nasypal přes 60tKč. Vždycky jsem si myslel, že už bude klid, ale vždycky se objevilo něco dalšího. Navíc to auto bylo dost upravené a tudíž maximálně nepraktické, když jsem někam jel tak jsem musel přemýšlet kudy jet abych tam vůbec projel. Např. kamárád měl doma v ulici retardér, přes který jsem se nedostal. To samé jedna kamarádka, ke které jsem do ulice taky nezajel. Navíc to auto dost přitahovalo pozornost, když jsem ho někde zaparkoval, za chvíli byl okolo hlouček kluků co ho obhlíželi (což mi nevadilo, ale bál jsem se aby mi ho třeba ze závisti někdo nepoškrábal). Takže jsem to auto používal spíš jenom pro radost, na běžné ježdění moc ne. Takže když jsem to sečetl, tak jsem měl auto, které mi dost lezlo do peněz, ale stejně jsem ho používal jenom ve volných dnech pro radost, jinak jsem chodil pěšky, což už mě přestalo bavit.

Takže jsem se rozhodnul ho prodat a koupit něco "normálního". Po zkušenostech s neustálým sypáním peněz do starého auta, jsem věděl, že chci nové. Dal jsem si limit do 350tKč (což jsem pak sice stejně překročil, ale i tak to na nové BMW nestačilo :D ), tak jsem vybíral z kadidátů fábie, ibiza, polo, fiesta. Pak jsem se rozhodnul, že vezmu kombíka a bylo jasno. Takže mám sériovou fábii, kterou používám denně pro běžné ježdění a jsem spokojenej. :)

Ale přes všechno co jsem napsal, jsem to BMW měl rád a dodnes na něj občas vzpomínám. Když si ho pak nový majitel odvážel, tak mi bylo docela líto, že jsem ho prodal.

Editováno: , autor: FUGAS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje octa 247tacho 230gps ... ruzne .. Jbc-Pha, Pha-Brn, Nemecko ;-)

:-) mas jeste mladici tak jede hezky .)) Ta moje kdysi taky mela tendence opoustet stupnici tachometru kdyz jsem to zkousel, ale jaksi mala stupnice .)

ale reknu ti prekvapila me stabilita auticka v tedle rychlosti, kdyz to porovnam kdyz se ritim fabkou 210 tak to je jako bych ridil nerizenou strelu....

1,9Tdi ve fábii ti udělá 210?? :D no tomu se nechce věřit...navíc to na to nemá stavěnej podvozek :D... ale taky sme lítaváli s Unem 1,1 Turbo i.e. 210 tachometrovejch lol

Jo lita v pohode, je ale chipnuta trosku na to ulitavam.....auto bez chipu sem dlouho nikdy nemel .-)vec druha je ze 210 tacho je podle tak nekde u 190 - 195 real .-)

Ale jak rikam moc prijemne to neni .-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje octa 247tacho 230gps ... ruzne .. Jbc-Pha, Pha-Brn, Nemecko ;-)

:-) mas jeste mladici tak jede hezky .)) Ta moje kdysi taky mela tendence opoustet stupnici tachometru kdyz jsem to zkousel, ale jaksi mala stupnice .)

ale reknu ti prekvapila me stabilita auticka v tedle rychlosti, kdyz to porovnam kdyz se ritim fabkou 210 tak to je jako bych ridil nerizenou strelu....

1,9Tdi ve fábii ti udělá 210?? :D no tomu se nechce věřit...navíc to na to nemá stavěnej podvozek :D... ale taky sme lítaváli s Unem 1,1 Turbo i.e. 210 tachometrovejch lol

Jo lita v pohode, je ale chipnuta trosku na to ulitavam.....auto bez chipu sem dlouho nikdy nemel .-)vec druha je ze 210 tacho je podle tak nekde u 190 - 195 real .-)

Ale jak rikam moc prijemne to neni .-)

to věřím :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

nas sef si nas vsetkych technikov zavolal a spytal sa ci vieme ake je najlepsie pretekarske a terenne auto. my mu vravime ze nevieme a on nato ze "sluzobne" asi tak nejak, podla jazdy sa da presne odhadnut ci je vodic aj majitelom auta.

ale tak musim priznat ze aj na mojom novom Oply Combo 1,7 turbinke som niekedy trhal rekordy, ale nechodil som s nim cez kazdu dieru ktoru som nasiel a auticko aj teraz je v super stave.

inak aj ja chodim mimo mesta od 130-170km/h, lenze odkedy mam 205ky tak to trosku dlhsie trva kym sa rozhybem :) v meste uz zasadne iba do 80km/h, ako vravim..DOBRY VODIC+DOBRA KARA=NULOVE RIZIKO :) teraz sa mozete navazat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...