Publikováno Únor 14, 20232 r Ahojte, riesim kupu Karoq-a a rozhodujem sa ci sa oplati priplalit si za 10" kokpit. Je to v ramci Style plus priplatku (530e navyse voci klasickemu Parking paketu). Zabudovanu navigaciu nebudem mat, takze okrem toho sa mi zda, ze je tam rozdiel iba v sirke / pocte zobrazovacich segmentov: 8" - ma 3 segmenty (lavy udaj, cifernik, pravy udaj / resp. ine nastavenie) - uzsi/vyssi, ukazovatele teploty oleja, paliva - vodorovne 10" - ma 5 segmentov (otackomer, stredny udaj, cifernik / mapa / resp. ine nastavenie) - sirsi/nizsi, ukazovatele teploty oleja, paliva - zvysle Oficialne som na skoda strankach/manualoch nenasiel ine rozdiely, prikladam aj obrazok pre porovanie co som nasiel z netu (8" nie je nikde rozumne zdokumentovany). Takze otazka pre majitelov - viete este o nejakych specialnych rozdieloch medzi nimi? Diky moc. Upraveno Únor 14, 20232 r od laky18
Únor 14, 20232 r Ahoj, zásadní rozdíl je v tom, že se na něj lépe kouká a lépe se čtou informace. Jsou prostě přehlednější.....Taky nepíšeš, jestli budeš mít automat, nebo manuál. Tam prostě ten otáčkoměr a tachometr dohromady být musí....👍 Upraveno Únor 14, 20232 r od Guppy
Únor 14, 20232 r Autor před 19 minutami, Guppy napsal: Ahoj, zásadní rozdíl je v tom, že se na něj lépe kouká a lépe se čtou informace. Jsou prostě přehlednější.....Taky nepíšeš, jestli budeš mít auto, nebo manuál. Tam prostě ten otáčkoměr a tachometr dohromady být musí....👍 bude to automat, konkretne je objednane 1.5TSI 110kw DSG, Style vybava + Parking packet Osobne mi tie budiky nevadia, viacmenej som hlavne zvazoval ci sa oplati vymenit Parking pkt za Style Plus pkt navyse za 530e (=10" cockpit, navigacia, phonebox a otvaranie kufra podkopnutim ...). Lebo okrem toho 10" displeja tam nie je pre mna nic zaujimave. + od 6.2.2023 sa zase navysili cenniky, tak neviem ci je vobec rozumne menit konfiguraciu, aby sa to zase nepredrazilo alebo neposunul datum vyroby ..
Srpen 16, 20232 r No , ani 10" displej neni žádná hitparáda, ciferníky jsou poměrně malé (oproti analogovým) ručička je titěrná, 50km/h není nijak červeně označená jak je zvykem. A přesto, že to jde všelijak nastavovat (měnit vzhled), tak jediný pro mě použitelný je klasický vzhled, ale jak píšu , na Analogový budíky to v přehlednosti nemá.
Srpen 17, 20232 r Ahoj, 50km/h nemá smysl být označená trvale, protože se ti automaticky mění omezením rychlosti podle značek přímo na rychloměru. Otázka lepšího analogu, nebo digitálu je jen o řidiči. Já osobně už bych analog nechtěl ( a to jsem na něj jezdil 40 let ). Nicméně mám nastavený většinou opravdu klasický vzhled ( dva budíky ), jen když jedu na navigaci, tak si ji hodím přes celý displej, abych nemusel koukat na středovku.......ostatní varianty se mi moc nelíbí...... Upraveno Srpen 17, 20232 r od Guppy
Srpen 17, 20232 r Ano, pokud máš rozpoznávání značek a navigaci. Ani jedno já nemám. Číselně zobrazovaná rychlost je taky o ničem, ergonomičtější je analogové zobrazení, je to stejné jako digitálky vs. ručičkové hodinky. Jasně zvyknout se dá na ledacos (viz francouzský auta a přístrojovka uprostřed nebo nad volantem), ale já jsem holt ze staré školy.
Srpen 22Srp 22 Ahojte, měl bych jeden dotaz. Jde v 8" MINI virtuálním kokpitu zobrazit mapa navigace? Zvažuji, že si ji dokoupím, tak abych nebyl nemile překvapen. Díky.
Srpen 22Srp 22 Pokud je to stejný 8" MINI, jako v řadě Scala/Kamiq (a to s největší pravděpodobností je), tak určitě ne.
Srpen 22Srp 22 Je to Karoq Drive 10/2024 a když procházím nastavení virtuálního kokpitu, tak při volbě informací k zobrazení se navigace nabízí, jen nevím zda by to ukazovalo mapu nebo jen nějaké zjednodušené zobrazení, např. pouze šipky. No a kupovat navigaci za plnou cenu, abych pak zjistil, že to nejde, se mi fakt nechce. Kdyby alespoň existovala trial verze k vyzkoušení před koupí.
Srpen 22Srp 22 Ano, bude to ukazovat nanejvýš šipky, nebo světové strany, ale mapu ne. Jistotu získáte v AS, nebo od někoho z majitelů. Ten malý virtuál mapu ani nemá v podstatě kde zobrazit.
Srpen 23Srp 23 Ze zacatku jsem byl vuci digi kokpitu dost kriticky, mam 8". A stale jsem toho nazoru, ze klasicke analogove zobrazeni je mnohem lepsi, citelnejsi, nez jeho alternativa v podobe 10" kokpitu. U 8" kokpitu je pak uz jen moznost jednoho budiku a to bud otackomeru, nebo rychlomeru a to je za me uz uplna katastrofa Nicmene, situace se naprosto zmenila, kdyz jsem si u 8" nastavil treti moznost zobrazeni, tzn digitalniho rychlomeru v podobe velkych cislic uprostred, hned nad nim v primce otackomer, vpravo teplotu oleje (obcas pri delsi trase vystridam s info "jizdni data" az je olej zahraty a vim, ze mohu motoru vic nalozit) a vlevo aktualni spotreba. A takto mi to maximalne vyhovuje, vse krasne vidim, vse je krasne citelne. Ale jelikoz me v informaci "jizdni data" zajima hlavne prumerna spotreba na trase v naproste vetsine jizd mam tuto informaci nastavenou na infotaimentu, takze v tu chvili vidim uplne vse tzn. velky rychlomer, vyborne citelny otackomer, aktualni spotrebu, teplotu oleje a prumernou spotrebu. A maximalne mi vyhovuje i tato grafika zobrazeni a v tomto pripade bych uz nic analogoveho s ruckama nechtel a ani digitalni alternativu se dvema budiky na 10" displeji.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.