Přejít na obsah

Minimální stav - spodní mez nabití vysokonapěťového akumulátoru


OZracing

Doporučené příspěvky

Ahoj,

chtěl bych se zeptat, pokud tuto hodnotu (nastavitelnou v rozmezí 0-30%) v nastavení E-manažeru nastavím na 0, tak zda se bude akumulátor opravdu vybíjet až na úplnou 0, nebo zda si Škoda nastavením z výroby skrytě uchovává např. min 10% kapacity pod kterou nejde, aby nedošlo k poškození baterie?

A dále k čemu je toto nastavení vhodné? Zda pouze pro šetrnější přístup k baterii kdy se nevyvíjí až do nuly (což ale snižuje dojezd), nebo má i jiné využití? 

Jakou hodnotu máte nastavenou vy? Předem děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Já tam mám nastavené na 0%. Vybíjím to do 10-15% a někdy i do 1%. 

Tohle nastavení mi teda sloužilo k tomu, že když přijedu a zapojím nabíječku ihned nabíjí do zvolených procent a až pak jak mam nastaveny e-manager zahájí nabíjení. Takže to jakoby předbije.

Rezerva v baterce je tak či tak. Kapacita akumulátorů je 13,4kwh a využitelných je něco přes 10kwh.  Takže tam je rezerva pro případ ztráty kapacity do budoucna. Jako já nabíjím jak se mi to hodí, i při 30%, když vím že další den budu mít větší najezd atd.....jako nikterak to nešetřím.......

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...