Jump to content

Motor

Sign in to follow this  

Subforums

  1. 3
    posts
    • No posts here yet
    • No posts here yet
  2. Motor 2.0 TDI

    Motory s výkonem 85, 110 a 147kW

    2
    posts
    • No posts here yet

0 topics in this forum

There are no topics in this forum yet

Start the first topic
Sign in to follow this  


  • Aktuální příspěvky

    • Vymena svicek je predepsana po 4 letech nebo po 60tis., takze ty mam nove. Tim spis nevim, za co mi chteji uctovat 11tis. :-)
    • Napiš si do dvou, tří škoda servisů v Tvém okolí. Každý ti odpoví trošku něco jiného. Je to nejlepší způsob, jak si křížově udělat přehled o tom co a jak...
    • Určitě svíčky ty už 7 tis přejíždíš. Nepozoruješ cukání?  CNG soustavu stejnak kontrolují jen vizuelně pohledem - dle toho co vím já. Ale až budeš v servisu, schválně se zeptej jakým konkrétním způsobem, jako jaký je přesný postup a dej vědět. Brzdovku a chladíci po 5 letech bych vyměnit nechal, někde jsem četl, že chladící může u tdi nějak houstnout. Schválně se na to zeptej. Každopádně tu brzdovku oni nějak měří, jaké má hodnoty a měli by to měnit až podle toho, jak to vyjde.  Vzduchový filtr a kabinák si zvládneš udělat sám podle youtube a dáš za to třetinu co v servisu, tak to je na zvážení. A asi bych si nechal vydesinfikovat klimošku.   Jestli to máš stále v záruce, tak mi tady ostatní radili, abych si nechal vyměnit ošoupanou řadící páku. Ale ještě jsem se k tomu nedostal.    Tu reklamaci může člověk uplatnit kdekoliv, nebo v domovském servise co se vyplňuje při koupi škodovky (byl to bazar škoda plus).
    • Také se přidám. Moje Octavia 2 2.0TDI PD BKD v kombíku mi přijde dost tvrdá, hlavně vzadu. Pravda, v zatáčkách sedí výborně a nenaklání se, potud OK. Ale cítím každou nerovnost na silnici a někdy je to dost nepohodlné. Srovnávám ji se Škodou Rapid MR 2017 (naše druhé auto) a Octavia 1 (tátovo) a obě auta jsou příjemně měkká a ty nerovnosti, na kterých by zadní náprava mojí Oktávky poskočila, obě auta přežehlí. Fakt je to vlastnost dvojkové Oktávky? Člověk, od kterého jsem auto koupil, tvrdí, že to takhle je z výroby. Pochybuji, že by Škoda udělala takhle tvrdý podvozek, zejména u auta, které nové stálo skoro tři čtvrtiny mega...
    • 1. Budu pasovat predne i vzadu, rozmerovo su totozne, len vzadu nenapojis vysky. Teda nie je ich kam umiestnit 2. Neviem posudit, mam original, zadne originalna sasa dorobene 3. Zavisi ake predne repro kupis a ako budu mat riesene napajanie. Redukcie sa zohnat daju. Pozor na montaznu dlzku, musis pripadne dokupit MDF podlozky ako @milanxx 4. Priprava nie je, nutne tahat az od radia do konektora Bstlpika, z druhej strany v dverach to iste. Navod som tu urcite daval, https://wirer.sk/f3_zadne-repro/. Pouzival som original prislusenstvo
×
×
  • Create New...