Přejít na obsah

Závada AdBlue P20EE


Doporučené příspěvky

Dobrý deň,

Už nejaký čas mám problém z AdBlue. Vyskakuje mi kontrolka motora- oranžová každých 400-800km aj vždy keď to zmažem. Menil som NOx senzor a nepomohlo ani to. Skúšal som dolievať do AdBlue nejaké čističe a možno len predlžovalo vyskakovanie kontrolky. Ďakujem za odpovede

 

Citovat

 

15733 - SRC katalyzátor NOx řady válců 1 
          P20EE 00 [175] - stupeň účinnosti příliš nízký
          Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 166617 km
                    Datum: 2023.08.14
                    Čas: 12:38:55

                    Otáčky motoru: 1458.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 21.2 %
                    Rychlost vozidla: 76 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 90 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 106 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 970 mbar
                    Napětí svorky 30: 12.820 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 40
                    Dlouhodobé přizpůsobení dávkování redukčního prostředku: 1.00
                    Naměřený obrat NOx: oblast 1: -0.371
                    Vypočtený stupeň účinnosti obratu NOx: 0.991
                    Práh účinnosti obratu NOx: oblast 1: 0.475
                    Střední teplota katalyzátoru SCR: 265.1 °C
                    Snímač NOx za katalyzátorem SCR: ofsetový korekční faktor: 3 ppm

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Nie je tam univerzalna pomoc.

Nejaky cas dozadu som cital, ze je to softwarova chyba skodovky,

 

 

ktoru odmietaju opravit, ako velke mnozstvo inych veci. U VW to opravili softwarovo. Tuto chybu mam od zaciatku, obcas mi vyskoci, tak ju len zmazem. 

Dalej to ale moze sposobovat aj nieco ine, ked napriklad si vsimnes, ze ti auto dymi viac cierne, vacsinou to bolo sposobene upchatym dpf filtrom. Popripade mas vacsiu spotrebu nez si maval. Tam by trebalo zmerat diferencny tlak a skontrolovat katalyzator, atd. (tam to moze byt spojene s viacerymi chybami, nie len jednou)

Potom samozrejme mozes aj vymenit samotny senzor(ak je teoreticky vadny), ale s tym by som skontroloval aj vsetko ostatne. 

https://www.lacne-diely.sk/ns11a-nox-senzor-opravna-sada/

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě jo.....známej z VW říkal že když k ním někdo přijde s tohle tou chybou,  tak vymění NOX snímač (15000kč) a přehrají sowtver. To mi udělali a od ty doby mám klid (cca 14000km). 

 

Někde jsem četl, že by ten snímač snad jen stačilo vyčistit a přehrát sowft..... já to mám v (dokupovaný) záruce,  tak se rovnou měnil....B8 110kw

Editováno: , autor: PokyXX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...