PetriCZECH Vloženo 13. Května Vloženo 13. Května Tak ona ta motorizace s sebou nese i jinou převodovku, alternátor a jiné např. odhlučnění atd., což rozdíl 50000,- obhájit umí. Ale souhlas, rozhoduji se teď taky, který motor vybrat a nevím. Tím masivním zdražením 2.0 TSi 150kw mi do toho docela hodili vidle, tak zvažuji, jestli 2.0 TDi 110kw nebo 1.5 TSi 110kw. Výbavu chci Sportline + doplňky. Strop jsem si dal 1300000,- (ceníková cena)…nájezd roční okolo 20000km, převážně dálnice na trase Přerov - Brno. 1 Citovat
JJ86 Vloženo 14. Května Vloženo 14. Května Ja keď som vyberal tak ten slabší dvojlitrový benzín ešte nebol v ponuke, tam by som si to vedel predstaviť, že by som radšej oželel nejakú výbavu. Ale určite neľutujem, motor je to dobrý. Pár drobností ma na aute štve ale motor vobec. Jazdíme pravidelne dvaja dospelí + dve deti s plným kufrom a úplne na pohodu, ale ako hovorím na ťažký vlek to asi nebude. Myslím, že na dialnici budú super oba motory, predsalen superb je dialničný parník Citovat
rogerer Vloženo 14. Května Vloženo 14. Května díky za postřehy. Snažím se zajistit někde alespoň testovací jízdu té 1.5 (nikde to moc nemají). Každopádně na dálnici 2.0 TDI 110kw úplně ideální - a v Německu mu nechybí síla a pružnost ani mezi 130-180kmh a tam si myslím že právě 1.5 může hodně ztrácet (otázkou je jak často toto člověk potřebuje) ... Citovat
JJ86 Vloženo 14. Května Vloženo 14. Května V nemecku som na ňom ešte nebol ale 140-150 jazdím na dialnici celkom bežne bez problému, tam je ešte slušná rezerva Predtým som mal Karoq 4x4 2.0 tdi 110 kw a rozhodne mi neprijde superb nejak lenivejší na dialnici, skor naopak asi díky aerodynamike. Odpich z miesta mal ale samozrejme lepší Karoq s 4x4. Určite si ho skús, niekde ho predsa musia mať na vyskúšanie. Citovat
bazycek Vloženo 18. Května Vloženo 18. Května 1.5 je mnohem titsi nez 2.0 i projev motpru je proste lepsi. jedine kdy se projevi obsah je kdyz bys vytacel do 6000 pak motpr rve. neni co resit urcite laurin nez selection s 2.0 1 Citovat
rogerer Vloženo 20. Května Vloženo 20. Května (editace) ani jsem tak neresil 2.0 tsi 150kw po tom zdrazeni jako 2.0 tdi 110kw na ktery jsem zvykly. Ale zvolil jsem tedy 1.5 L&K… tak uvidime…Dodani jsou nyni az listopad, pry lidi blázní po superbech a kodiacích sportline Editováno: 23. Května, autor: rogerer Citovat
tomashewk Vloženo 28. Května Vloženo 28. Května @rogerer mám 1.5 TSI mhev a nemůžu si ho vynachválit. Je pravda, že při náhlém zrychlení je to takové línější (než najede turbo), ale pokud jezdíš předvídavě, tak to není problém. Nějaké postřehy z praxe ohledně spotřeby a kolik motor točí najdeš třeba zde 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.