Jump to content

PetriCZECH

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

PetriCZECH last won the day on June 24

PetriCZECH had the most liked content!

Community Reputation

94 Excellent

About PetriCZECH

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 07/29/1986

Recent Profile Visitors

647 profile views
  1. "Dodatečná montáž tažného zařízení klade zvýšené nároky na chladicí systém vozu. Proto je, v závislosti na výbavě vozu, nutná výměna části chladicího systému dle informace servisního technika v odborném servisu ŠKODA AUTO / B2B." + "Nelze dodatečně domontovat do vozů s motorizací 1,5 TSI 110kW bez přípravy pro tažné zařízení: - Combi vyrobené od KT 05/2020 do KT 48/2020 a - Limo vyrobené od KT 10/2020 do KT 48/2020" atd. Je potřeba to číst celé, platí tedy, že je třeba si to nejprve zjistit v servisu, jestli to vůbec jde a hlavně počítat s tím, že to bude asi pěkně drahá záležitost...
  2. Vypínání dvou válců je jen při splnění několika podmínek, vypíchnu např. rychlost do 100km/h, ustálená jízda atd., pak to ukazuje spotřebu kolem 3 l/100km. Při jízdě na dálnici (referenčních 130 km/h) se však nevypínají... Když koukám, za kolik jezdí @Martab tak doufám, že to budu mít stejné, až mi to auto taky vyrobí. Defacto jezdit za spotřebu 2.0 TDI, a budu spokojený...
  3. Pletete se. To co je v e-shopu je sada k montáži na vozy, co již mají přípravu z výroby. Potvrzeno to mám u Karoqu, proto jsem objednal už z výroby, i když má v základu přípravu na tažné. Platí, asi od konce roku 2019, že auto, které nemá minimálně přípravu pro tažné z výroby, má v budoucnu smůlu a tažné ani dodatečně nedomontuje - emisní norma.
  4. Na to tažné k iV bych spíše nespoléhal, i Škoda potřebuje auta, co jsou "green eco friendly" a tím tažným se to docela zabíjí...
  5. 4000 km je málo na nějaké závěry, ono se to ustálí až někde po 15000-20000 km. Co jsem vypozoroval z názorů okolo, tomuto motoru více svědčí delší trasy, na ježdění po městě je teď asi opravdu lepší ten 1.0 TSI, i když to má jen 3 válce. Mně se vyrábí s 1.5 TSI, ale já jezdím především delší trasy, tak uvidím...tak či tak, jestli mi to bude žrát jak 2.0 TDI, zlobit se nebudu 😉
  6. "Ředitel koncernu Volkswagen Herbert Diess v sobotním vydání listu Frankfurter Allgemeine Zeitung řekl, že Škoda co do objemu prodaných aut „není dostatečně agresivní“ v konkurencí s Korejci a Francouzi. „Není nám k ničemu, když se Škoda vyvíjí ke třetí prémiové značce v rámci koncernu,“ uvedl. Mladoboleslavská automobilka musí podle něho posílit pozice v segmentu cenově výhodných aut." Takže je asi jasné, jaké je další směřování Škody Auto v budoucnosti. Z určitého úhlu pohledu s tím i souhlasím, je fakt, že cenově dostupný model aktuálně Škoda Auto nenabízí. Za cenu slušně vybavené Fabie už konkurence prodává auta o třídu vyšší atd.
  7. PetriCZECH

    Škoda Enyaq

    Alternativa za druhé auto na cesty do práce a zpět. Zapomněl jsem to tam napsat, upravím. Na cestu do Chorvatska postačí Karoq (až mi ho konečně dodají)...na druhou stranu, my zrovna na ježdění autem k moři nejsme. 😉
  8. PetriCZECH

    Škoda Enyaq

    Moc jsem na tohle auto zvědavý. Pokud by se šlo i cestou podpory ke snížení ceny, jako je tomu v Německu (čehož ale moc podpůrce nejsem), bude to zajímavá alternativa za druhé auto, až se bude v blízké budoucnosti měnit za jiné...
  9. https://svolavacky.cz/vw-skoda-seat-1-0-tsi-netesne-vstriky/?fbclid=IwAR2nMbmUNfxdNIG65VFG2Ngz-iBYsy4GD2t4pDkCdmm9e70Vyu1xLLmFcvQ
  10. Také se dle všeho zvyšuje počet nekompletních vozů s kvalitativními nedostatky těsnění dveří a nově také s chybějícími díly z firem postižených COVID-19 - což jsi už zmínil. Jedná se například o skupinová světla či chybějící sedačky. K pondělnímu ránu bylo celkem 4 166 nekompletních vozů....
  11. Četl jsem na fóru, že jsou nějaké dodavatelské problémy u výroby Octavia IV, kdy se dodání oproti plánovanému termínu může posunout až o 5-6 týdnů. Nemá někdo nějaké informace, jestli je to věc jen Octavie, nebo jsou nějaké dodavatelské problémy i u jiných typů, např. Karoqu? Díky
  12. O jakou jde motorizaci? Řídící jednotku má "odpalovat" (buď přehrání dopadne ok, nebo odpal ŘJ) přehrávání SW u 2.0 TDI 85 kw....
  13. To je problém těch čínských, pokud se nepletu. Proto bych rád věděl, jestli někdo nemá zkušenost tady s těmi z Milotecu.
  14. Zkoušel už někdo aplikovat plynové vzpěry místo toho "klacku"? Co jsem viděl, tak není potřeba ani nějak invazivně zasahovat do kapoty, tj. žádné vrtání atd. Alespoň dle nabídky, kterou jsem nalezl, kde je k náhlednutí i montážní návod: https://www.milotec.net/kat-c-2-824-05-Plynove-vzpery-kapoty-motoru-Karoq-d1293.htm
  15. O to mi ani nešlo, ale já vážně nic špatného nepsal, psal jsem korektně, poukazoval jsem na vady zjištěné z předváděcích jízd apod. Vlastně to samé, co člověk uváděl zde. Aby pak někdo psal, jak si dal čas zjisti co kde píšu a že jsem typický antiŠkoda fan apod., přitom mám v rodině teď 3 auta Škoda, 4 se aktuálně vyrabí, Škodovky se mi líbí, baví mě atd. Ale to sem nepatří. Vem to čert, třeba se špatně vyspal. Pro mě je zadostiučinění to, že ty vady a nálada kolem těch chyb není jen můj názor a vidí to tak i více lidí okolo, co nejsou jen zaslepeni svým oblíbeným logem a dokáží být kontruktivně kritičtí. Např. si myslím, že auta vyrobené v MR2021 už budou jiná káva a dost těch zásadních chyb bude minulostí....
×
×
  • Create New...