Jump to content

PetriCZECH

Uživatel
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

24 Excellent

About PetriCZECH

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 07/29/1986

Recent Profile Visitors

272 profile views
  1. Vzhledem k tomu, že čekám právě na liftback, mě rozdíl docela "mile" překvapil...čekal bych 30 000,- , ne 40 000,-....
  2. Souhlas.... např. ve Škoda Plus se to teď Superby 1.6 TDI jen hemží, ale do tohoto auta se dle mého názoru vůbec nehodí. A to sám mám 1.6 TDI 77kw ve své Octavii 3 a tam si jej nemohu vynachválit (kromě spotřeby oleje :-) )...Jsem zvědavý na jízdní dojem z 2.0 TDI 85 kw, co se bude dávat právě do nové Octavie (i když si se zrovna tímto motorem Octavii už brát nebudu).
  3. @bojler ve všem máš samozřejmě svým způsobem pravdu, nicméně - proboha uvědomujeme si, že se tady bavíme o Octavií? Do této doby tuctovém autě pro obchoďáky, s nálepkou "prý" vlhkým snem pro rodiny s dětmi? Tímto se nenavážím do značky jako takové, Škodovky se mi líbí, ale prostě v segmentu, do kterého Octavie do této doby patřila, mi cenovka 826800,- prostě nesedne. Ano, je to paráda, že je to auto napěchované po střechy super věcmi, nicméně - opravdu tohle někdo všechno potřebuje? Samozřejmě, málo kdo tu novou Octavii viděl na živo, ale nemyslím si, že to bude zase taková super kvalita, aby auto této třídy stálo aktuálně v základu přes 650 000,- .... a k těm cenám, které jsi uvedl. Uvádíš ceníkovky, kdy prodejním cenám se ze začátku bude blížit jen Octavie, protože jako prémiovka bude mít malý prostor v marži, nicméně uvedený Superb vím na 100% dokážu mít na RČ za cenu okolo 750000,- . To už nám pak rozdíl dělá skoro 80 000,- BTW: Matrix pro Superb Ambition dříve šlo v rámci paketu, pokud si dobře pamatuji, škoda, že to zrušili....
  4. @Martab To nikdo netvrdí, možná jsem jen nebyl více konkrétní, měl jsem na mysli samozřejmě auta třídy Octavia a výše. Já sám mám např. vlastní O3 a F3 - žádné IČO či firma. Nicméně, jak tady bylo okolo řečeno a víceméně to tvrdí sama Škoda Auto - nejvíce prodejů Octavií, Superbů a Kodiaqů je fleet a IČO. Co se inovací týče, také mám rád pokrok a nebráním se mu - např. používání USB -C naprosto kvituji, nicméně spíše jsem to myslel z hlediska porovnání nový model auta vs. vady a následný servis. Tzn. nového modelu bych se nebál, kluci a holky v Boleslavi se už celkem snaží, jen to nesmí být auto napěchované novými neozkoušenými věcmi (buď zcela nové, nebo dosud neodzkoušená kombinace), jinak ty závady prostě jsou...
  5. To sice jít mohl, ale nalejme si čistého vína - na rozdíl od nové Octavie za 800 000,- bude mít i ten základní Superb vždy vzadu víceprvek, který v Octavii do 110 kw (včetně) není... Nová Octavia je plná super nové výbavy, ale tady platí zase: nejvíce závad je právě na těch nových serepetičkách, které se do aut dávají, drtivá většina návštěv servisu mimo servisní plán je jen kvůli špatnému SW. Takže po půl hodině zákazník odjíždí s přehraným SW, ale punc poruchovosti už si vozidlo nesmaže - muselo se s ním do servisu. Takže pokud někdo váhá, jestli koupit levnějšího Superba, nebo předraženou Ovci, výběr by měl být jasný. Naštěstí je to ale na každém z nás, co si koupí. Myslím si, že většina lidí jezdí stejně ve firemním autě a tam se u většiny firem při takové cenovce za Ovci můžou koukat spíše po Scale, než že by jim vedení přihrálo Octavii 4.
  6. K otázce motorizací pro verzi RS vyše i článek: http://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-octavia-rs-ma-dorazit-jen-jak-diesel-s-nicim-dalsim-se-pristi-rok-nepocita/
  7. Velký návrat :-) nečekané :-D https://www.auto.cz/velky-navrat-jozef-kaban-bude-sefdesignerem-znacky-volkswagen-132329
  8. To je hezké, ale ne všichni makáme pro firmu, která svým zaměstnancům kupuje auta jak na běžícím pásu. Je stále dost firem, kde se nedodržují ani ony 4 roky auta, po dobu odpisu, ale prostě se auto užívá, dokud to jde. A neznám situaci všech lidí tady na fóru, i když za tu dobu tady už sem tam člověk ví, že ten či onen je prodejce nebo dělá ve ŠA, nicméně právě tihle lidé, kteří si často ani to auto za své peníze nekoupí a jezdí ve "firemním" by se neměli moc ozývat a na jiné tady dělat ramena.... Podle mě, je tam ta výbava docela velká, líbí se mi příplatek 20 000,- za Style Plus, který obsahuje opravdu MOC položek a jsem rád, že se už nemusí více připlácet za Matrix světlomety, které v autě prostě chci. Nicméně nezastírám, že při pohledu na cenu (čekám ale stejně na liftback), si možná nakonec raději pořídím Karoqa ve Sportline verzi, protože cenově to pak vyjde stejně....
  9. Přesně, jak říkáte, co mám zkušenosti, tak při manuálu a startování tlačítkem, nebo i klíčem (Rapid), je potřeba jak u FIII, Rapidu, tak u OIII potřeba sešlápnout spojku a až pak zmáčknout tlačítko startování, nebo otočit klíčem. U DSG se u všech zmíněných sešlapuje brzda a až pak mačká tlačítko startu, otáčí klíčem. VW to má u DSG úplně stejné, alespoň dle mé zkušenosti s VW Atlasem. Prostě koncern :-)
  10. U Octavia IV se najde vlákno, kde tomu dotyční snad ani nevěří, že by se to mohlo stát. Proč to zmiňuji - doufám totiž, že u plně dotykového vozidla se už nic podobného stávat nebude, protože bych byl třeba nerad, kdyby mi auto jen tak blikalo ( světla se nově budou nastavovat dotykovými plochami apod.) Nicméně, ano, děje se to u více kusů, já to vždy vyřeším tím, že přepnu na hudbu z USB (manuální tlačítko "Média") a počkám, až se trochu display ohřeje....v rámci záruky jsem to neřešil, protože jsem to přisuzoval normálnímu chování dotykového displaye po zmrznutí a následném rozmrzání. Jiné řešení je, uplatnit záruku, pokud ji ještě máte a nechat si display vyměnit za nový a pokud se zase stane, tak prostě znovu vyměnit - pokud začnete display měnit v záruce, záruka Vám pak třeba skončí v létě a s prvními mrazíky se objeví znovu, nebál bych se reklamovat zase, protože opakující se závadu můžete reklamovat klidně i po záruce, spotřebitelský zákon na to myslí. Jiné řešení asi není.
  11. Tak to si nemyslím.... Nastavování klimatizace probíhá vždy dotykově, ať už máte řešení jednozónové bez senzoru teploty, dvouzónové či třízónové s nezávislou regulací teploty vzadu (to je rovněž novinka). https://www.auto.cz/nova-skoda-octavia-4-oficialne-prohledli-jsme-ji-nazivo-do-posledniho-detailu-bude-to-hit-131971 A jako základ beru Active a tam se dle zdroje uvádí: Active, které by mělo vyjíždět na litých 16palcových kolech. Ve standardu bude digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 10,25 palce, dvouzónová automatická klimatizace, elektrické ovládání bočních oken, elektronická parkovací brzda, sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče, bezklíčové startování či LED světlomety (potkávací, dálkové i denní svícení). https://www.autorevue.cz/nova-skoda-octavia-iv-2020-uz-jsme-v-ni-sedeli-superb-muze-blednout-zavisti EDIT: pak ale samozřejmě nechápu, kde by jako základ měla být ta jednozónovka - tady se zdroj asi upsal a myslím, že Active bude mít tu jednozónovku.
  12. Je rozdíl přecházet z tepla do zimy a naopak ze zimy do tepla - schválně si zkuste nechat v mrazu mobil za oknem a ráno si jej zase vyzvedněte - budete koukat, co Vám bude vyvádět, když se začne pomalu rozehřívat na pokojovou teplotu - pokud už nebude třeba i vybitý :-D :-D :-D Z výše uvedeného vyplývá, že jsem opravdu zvědavý, jak se u takového vozidla vybaveného převážně dotykovými prvky, které bude půl dne vystaveno mrazu, budou tyto prvky chovat, jak začne rozmrzat... ale jinak ano, třeba už je to lepší, berte, že mám v autě Amundsena z roku 2014.... EDIT: @iphonik4 - díky za podporu :-)
  13. Tak jako klidně, ať si to mají dotykové, když to tak skvěle vymysleli, s tím už asi nic neuděláme, nicméně se opravdu "teším" na tu "barevnou" hudbu, jak se mi v zimě, vlivem změny teploty ze zimy na teplo po nastartování auta rozezvučí dotyky všude možně jen proto, že si dotykové plošky zvykají na změnu teploty. Snad nám nebudou auta kvůli tomu na silnici blikat a klimatizace se sama měnit apod., jako se např. nyní rádi snaží ladit, přepíná se atd. - jako se tomu děje v mém autě teď, než si teplota "sedne" :-D
  14. Už ji máme i na oficiálních stránkách Škody - jen verze kombi. Ve výbavě zatím chybí verze Active. Konfigurátor brzy, takže se ten konec listopadu stihne :-) https://www.skoda-auto.cz/modely/nova-octavia/nova-octavia-combi
  15. Na druhou stranu se mi líbí, že oproti konkurenci Škoda zavedla ten USB-C konektor u zrcátka pro kameru do auta - to jsem ještě jinde neviděl a docela to kvituji.... také třeba doufám, že dají k dispozici i jejich Simple Clever vysouvací ochranné lišty do dveří auta, jako se dá dokoupit u Scaly. Chce si to všímat i zajímavých řešení, ne jen hledat špínu - i když souhlasím, že vše integrovat do tabletu a mít vše dotykově je naprd a docela to ubírá na bezpečnost provozu. Na druhou stranu se v tomto případě asi hraje o design a v tomto se prostě ukazuje, jak je Stefani úplně mimo mísu a drží se jen toho, co viděl jinde......tj. praktičnost jde stranou.
×
×
  • Create New...