martin0001 Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 (editace) Potřeboval bych poradit. Všimnul jsem si, že se mi auto pod plynem na rovné cestě mírně stáčí doleva. Na geometrii mi řekli, že je všechno v tolerancích. V sevisu, kde jsem auto koupil, auto rychle projeli, konstatovali, že tomu tak je a řekli mi, že je to neopravitelná vlastnost aut se silným napříč položeným motorem a nestejně dlouhými poloosami. Když jsem se zeptal co je silný motor, tak prý TDI nad 80 kW. Zkoušel jsem to tak, že na cestě, která nemá sklon, jsem auto uvedl do přímého směru, pustil volant a šešlápl plyn. Auto se pomalu stočilo doleva. Potom jsem auto zase srovnal a plyn pustil. Auto se pomalu stočilo doprava. Mohl bych poprosit někoho, kdo tomu opravdu rozumí, zda je to opravdu vlastnost všech Octavii nad 80kW, respektive těch 96 kW, nebo jen mě v servise jen odpálkovali. Děkuju za pomoc Editováno: 29. Prosinec 2006, autor: martin0001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Potřeboval bych poradit. Všimnul jsem si, že se mi auto pod plynem na rovné cestě mírně stáčí doleva. Na geometrii mi řekli, že je všechno v tolerancích. V sevisu, kde jsem auto koupil, auto rychle projeli, konstatovali, že tomu tak je a řekli mi, že je to neopravitelná vlastnost aut se silným napříč položeným motorem a nestejně dlouhými poloosami. Když jsem se zeptal co je silný motor, tak prý TDI nad 80 kW. Zkoušel jsem to tak, že na cestě, která nemá sklon, jsem auto uvedl do přímého směru, pustil volant a šešlápl plyn. Auto se pomalu stočilo doleva. Potom jsem auto zase srovnal a plyn pustil. Auto se pomalu stočilo doprava. Mohl bych poprosit někoho, kdo tomu opravdu rozumí, zda je to opravdu vlastnost všech Octavii nad 80kW, respektive těch 96 kW, nebo jen mě v servise jen odpálkovali. Děkuju za pomoc Ja jsem byl na digitalni geometrii - a mel jsem predek pekne rozjety - pokud budete chtit muzu okopcit papir vyjety z masiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin0001 Vloženo 29. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 (editace) Na geometrii jsem byl, a na papíru bylo vše v toleranci. Jediné červené číslo byl příčný záklon vpředu, který prý nejde seřídit. Jestli to byla digitální geometrie nevím. Jaký je rozdíl mezi obyčejnou a digitální(laserovou) geometrií ? Podle mě se v záběru nepatrně změní geometrie. Dokáže to nějaká diagnostika určit, jestli v záběru se nepohne něco, co způsobí změnu geometrie a zminované jemné táhnutí doleva ? Editováno: 29. Prosinec 2006, autor: martin0001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 a nemas tam neco volneho ? kontrolobvali to pred geomkou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hunter1 Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Hmm, já když při rozjezdu přišlápnu plyn, tak se mi taky volant stočí mírně vlevo. Geometrie při kontrole ok, auto nebylo bouraný. Nikdo mi to nedokázal vysvětlit. Asi to taky bude silný auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hunter1 Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Hmm, já když při rozjezdu přišlápnu plyn, tak se mi taky volant stočí mírně vlevo. Geometrie při kontrole ok, auto nebylo bouraný. Nikdo mi to nedokázal vysvětlit. Asi to taky bude silný auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 (editace) Takový protokol mám já, nevím ale nelíbí se mi Ale při rozjezdu mi to jede přímo, fakt nekecám. Editováno: 29. Prosinec 2006, autor: Peterer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin0001 Vloženo 30. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 Auto zvedli a šroubovákem něco kontrolovali a pak zkoušeli ručně pohýbat nápravou. Prý vše v pořádku. Čekal jsem sofistikovanější metody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Auto zvedli a šroubovákem něco kontrolovali a pak zkoušeli ručně pohýbat nápravou. Prý vše v pořádku. Čekal jsem sofistikovanější metody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vilda Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 No tak asi normální je, že když na autě pořádně vemu za plyn, tak mi to tahá volant z rukou-tedy u těch výkonějších aut, ale v tomhle případě bych to já osobně viděl na blbě ojetý pneu... toť muj názor!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.