Publikováno Prosinec 29, 200618 r Potřeboval bych poradit. Všimnul jsem si, že se mi auto pod plynem na rovné cestě mírně stáčí doleva. Na geometrii mi řekli, že je všechno v tolerancích. V sevisu, kde jsem auto koupil, auto rychle projeli, konstatovali, že tomu tak je a řekli mi, že je to neopravitelná vlastnost aut se silným napříč položeným motorem a nestejně dlouhými poloosami. Když jsem se zeptal co je silný motor, tak prý TDI nad 80 kW. Zkoušel jsem to tak, že na cestě, která nemá sklon, jsem auto uvedl do přímého směru, pustil volant a šešlápl plyn. Auto se pomalu stočilo doleva. Potom jsem auto zase srovnal a plyn pustil. Auto se pomalu stočilo doprava. Mohl bych poprosit někoho, kdo tomu opravdu rozumí, zda je to opravdu vlastnost všech Octavii nad 80kW, respektive těch 96 kW, nebo jen mě v servise jen odpálkovali. Děkuju za pomoc Upraveno Prosinec 29, 200618 r od martin0001
Prosinec 29, 200618 r Potřeboval bych poradit. Všimnul jsem si, že se mi auto pod plynem na rovné cestě mírně stáčí doleva. Na geometrii mi řekli, že je všechno v tolerancích. V sevisu, kde jsem auto koupil, auto rychle projeli, konstatovali, že tomu tak je a řekli mi, že je to neopravitelná vlastnost aut se silným napříč položeným motorem a nestejně dlouhými poloosami. Když jsem se zeptal co je silný motor, tak prý TDI nad 80 kW. Zkoušel jsem to tak, že na cestě, která nemá sklon, jsem auto uvedl do přímého směru, pustil volant a šešlápl plyn. Auto se pomalu stočilo doleva. Potom jsem auto zase srovnal a plyn pustil. Auto se pomalu stočilo doprava. Mohl bych poprosit někoho, kdo tomu opravdu rozumí, zda je to opravdu vlastnost všech Octavii nad 80kW, respektive těch 96 kW, nebo jen mě v servise jen odpálkovali. Děkuju za pomoc Ja jsem byl na digitalni geometrii - a mel jsem predek pekne rozjety - pokud budete chtit muzu okopcit papir vyjety z masiny
Prosinec 29, 200618 r Autor Na geometrii jsem byl, a na papíru bylo vše v toleranci. Jediné červené číslo byl příčný záklon vpředu, který prý nejde seřídit. Jestli to byla digitální geometrie nevím. Jaký je rozdíl mezi obyčejnou a digitální(laserovou) geometrií ? Podle mě se v záběru nepatrně změní geometrie. Dokáže to nějaká diagnostika určit, jestli v záběru se nepohne něco, co způsobí změnu geometrie a zminované jemné táhnutí doleva ? Upraveno Prosinec 29, 200618 r od martin0001
Prosinec 29, 200618 r Hmm, já když při rozjezdu přišlápnu plyn, tak se mi taky volant stočí mírně vlevo. Geometrie při kontrole ok, auto nebylo bouraný. Nikdo mi to nedokázal vysvětlit. Asi to taky bude silný auto
Prosinec 29, 200618 r Hmm, já když při rozjezdu přišlápnu plyn, tak se mi taky volant stočí mírně vlevo. Geometrie při kontrole ok, auto nebylo bouraný. Nikdo mi to nedokázal vysvětlit. Asi to taky bude silný auto
Prosinec 29, 200618 r Takový protokol mám já, nevím ale nelíbí se mi Ale při rozjezdu mi to jede přímo, fakt nekecám. Upraveno Prosinec 29, 200618 r od Peterer
Prosinec 30, 200618 r Autor Auto zvedli a šroubovákem něco kontrolovali a pak zkoušeli ručně pohýbat nápravou. Prý vše v pořádku. Čekal jsem sofistikovanější metody
Leden 13, 200718 r Auto zvedli a šroubovákem něco kontrolovali a pak zkoušeli ručně pohýbat nápravou. Prý vše v pořádku. Čekal jsem sofistikovanější metody
Leden 13, 200718 r No tak asi normální je, že když na autě pořádně vemu za plyn, tak mi to tahá volant z rukou-tedy u těch výkonějších aut, ale v tomhle případě bych to já osobně viděl na blbě ojetý pneu... toť muj názor!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.