Přejít na obsah

Jemné stahování řízení


martin0001

Doporučené příspěvky

Potřeboval bych poradit. Všimnul jsem si, že se mi auto pod plynem na rovné cestě mírně stáčí doleva. Na geometrii mi řekli, že je všechno v tolerancích. V sevisu, kde jsem auto koupil, auto rychle projeli, konstatovali, že tomu tak je a řekli mi, že je to neopravitelná vlastnost aut se silným napříč položeným motorem a nestejně dlouhými poloosami. Když jsem se zeptal co je silný motor, tak prý TDI nad 80 kW.

Zkoušel jsem to tak, že na cestě, která nemá sklon, jsem auto uvedl do přímého směru, pustil volant a šešlápl plyn. Auto se pomalu stočilo doleva. Potom jsem auto zase srovnal a plyn pustil. Auto se pomalu stočilo doprava.

Mohl bych poprosit někoho, kdo tomu opravdu rozumí, zda je to opravdu vlastnost všech Octavii nad 80kW, respektive těch 96 kW, nebo jen mě v servise jen odpálkovali.

Děkuju za pomoc

Editováno: , autor: martin0001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych poradit. Všimnul jsem si, že se mi auto pod plynem na rovné cestě mírně stáčí doleva. Na geometrii mi řekli, že je všechno v tolerancích. V sevisu, kde jsem auto koupil, auto rychle projeli, konstatovali, že tomu tak je a řekli mi, že je to neopravitelná vlastnost aut se silným napříč položeným motorem a nestejně dlouhými poloosami. Když jsem se zeptal co je silný motor, tak prý TDI nad 80 kW.

Zkoušel jsem to tak, že na cestě, která nemá sklon, jsem auto uvedl do přímého směru, pustil volant a šešlápl plyn. Auto se pomalu stočilo doleva. Potom jsem auto zase srovnal a plyn pustil. Auto se pomalu stočilo doprava.

Mohl bych poprosit někoho, kdo tomu opravdu rozumí, zda je to opravdu vlastnost všech Octavii nad 80kW, respektive těch 96 kW, nebo jen mě v servise jen odpálkovali.

Děkuju za pomoc

Ja jsem byl na digitalni geometrii - a mel jsem predek pekne rozjety - pokud budete chtit muzu okopcit papir vyjety z masiny :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na geometrii jsem byl, a na papíru bylo vše v toleranci. Jediné červené číslo byl příčný záklon vpředu, který prý nejde seřídit. Jestli to byla digitální geometrie nevím. Jaký je rozdíl mezi obyčejnou a digitální(laserovou) geometrií ?

Podle mě se v záběru nepatrně změní geometrie. Dokáže to nějaká diagnostika určit, jestli v záběru se nepohne něco, co způsobí změnu geometrie a zminované jemné táhnutí doleva ?

Editováno: , autor: martin0001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Návštěvník
Auto zvedli a šroubovákem něco kontrolovali a pak zkoušeli ručně pohýbat nápravou. Prý vše v pořádku. Čekal jsem sofistikovanější metody B)

:smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...