Přejít na obsah

S8 - dražba


TomasB

Doporučené příspěvky

13.5.2006 19:28:49 vigo zkusenosti AUDI S8

...jen ve zkratce...vesměs souhlas s S8 (členem),až na tu spotřebu ve městě.Já jezdím 80% město a mám dlohodobou spotřebu 12,7 L.Normální jízdou po okreskách bezproblémů 10-11L. To se samozřejmě týká manualu. S Tiptronicem (z doslechu) min o 2 L víc.

Servis: Kdo tvrdí že je drahý tak si tím nkdy neprošel.Drahý je až v momentě,pokud musíš přímo do Audi. Hodina práce na modely "S" - 1060 Kč na hod vč DPH. Např již zmíněné ramena shodné (!!!) s A4,A6,Passat,Superb......orig díly např dveře světla za velice slušné ceny na vraku,karosářsky A8-S8 není rozdíl krom masky,zrcátek a drobností.

Jediné co jsem měnil krom běžné údržby bylo palivové čerpadlo-5000 Kč za orig (ale koupeno mimo servis Audi.

Obecně: S8 - hodně muziky za málo peněz......Nová cca 3000000 Kč,dnes (např moje) 300000 Kč,což je jedna desetina ceny !!!

6.5.2006 21:43:02 vigo

Audi S8 Quattro ABT-365 PS,r.v.97,206000 km,servisní kniha,6 rychl manual,tm modrá metal,STK 5/2008.

Klimatronic dual,6x airbag,xenony,navigace,al kola orig Avus 18",el sport sedadla Recaro,ABS,el okna-zrc-sedadla-volant-roleta-kufr,kůže,RMGF+CD changer,audio Bose,servotronic,chip ABT+V Max 290 km/h,palubní PC,alarm+DO,atd.

Výborný stav.Žádně vůle na podvozku ani na kardanu.Nové benzínově čerpadlo a brzdové obložení.Velice zachovalý lak i interier.Chybí rezerva.......

Cena: 299000 Kč-dohoda........prosím pouze telefonicky.

Tel.: 603520042

Foto v profilu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, urcite se najde nekdo, kdo nebude souhlasit, ale v momente, kdy budu mit stroj jako S8, tak nikam jinam nez do Audi na servis nepojedu...

ad ceny- namatkou, eletronicky řízený vstřik- 20K Kč, vačková hřídel- 50K Kč. vše audi A6, 2.5 TDI, takze pocitam, ze S8 budou ty ceny hodne podobny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím no. Audi má rozhodně náskok díky technice (i cenový), ale u sedm let starého auta bych při ujetých km (pokud se jim dá věřit) očekával problémy a to obzvlášť tehdy, když se pohybovalo po Praze (předpokládajíc dle RZ).

Jak již někdo napsal, je pěkné rozbít prasátko, koupit takovou káru, chvilku dělat ramena a pak přemýšlet, jak se ho pracně zbavit (vysoká pojistka, vysoké povinné ručení, vysoká cena dílů - ať mi nikdo netvrdíé, že jsou za hubičku, atd.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím no. Audi má rozhodně náskok díky technice (i cenový), ale u sedm let starého auta bych při ujetých km (pokud se jim dá věřit) očekával problémy a to obzvlášť tehdy, když se pohybovalo po Praze (předpokládajíc dle RZ).

Jak již někdo napsal, je pěkné rozbít prasátko, koupit takovou káru, chvilku dělat ramena a pak přemýšlet, jak se ho pracně zbavit (vysoká pojistka, vysoké povinné ručení, vysoká cena dílů - ať mi nikdo netvrdíé, že jsou za hubičku, atd.)

Taky jsem si dřív myslel, že je takové auto jako starší neprodejné, ale není to pravda. Kupodivu si takové auto kupce najde. Kamarád se specializuje na BMW vyšších kubatur. Vždy nějaké koupí podle příležitosti, chvíli s tím jezdí a zžroveň inzeruje. Jak se naskytne kupec, tak prodá. Ještě se nestalo, aby na tom nevydělal. Právě dobře se to prodává na klubech. Koupí to jedině fanda. Samozřejmě, když koupíš blbej(dodělanej) kus, tak do něj vytečeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli bych měl chuť do něčeho jít, tak je to AUDI (avant) RS6, 450 PS. Je to asi největší cenovej držkopád, u takhle drahýho auta. Po třech, čtyřech letech to spadne z téměř 3 mega i na cca 800 t.. Koukněte se na mobile.de, je jich tam dost. A jestli mě ta Octa bude ještě chvíli srát, tak to vyměním.

Třeba tohle : http://www.mobile.de/SIDZGVQOUSdHJdv8phAih...11111229876637&

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Audi S8 5.2 FSI quattro 331 (450) černá Phantom s perl.efektem 4.142.621 Kč

Audi S8 5.2 FSI quattro 331 (450) stříbrná - metalický lak 3.692.455 Kč

Audi S8 5.2 FSI quattro 331 (450) L8L8 - Černá Fantom s perleť.efektem 3.410.352 Kč

Ceny nových S8

Editováno: , autor: TomasB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenze ja se zas nemuzu zbavit pocitu, ze kdyz uz kupovat takhle nabuseny auto(RS6 schvaluju, to je pecka a uz testujou novou RS6), tak jedine novy. je to sice za strasnej ranec, ale nikdy nevim, jak se k tomu choval predchozi majitel a jestli motor neni v kopru. takhle si to sam zajedes a vis, jak se k tomu chovas. ale zas ty prachy :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli bych měl chuť do něčeho jít, tak je to AUDI (avant) RS6, 450 PS. Je to asi největší cenovej držkopád, u takhle drahýho auta. Po třech, čtyřech letech to spadne z téměř 3 mega i na cca 800 t.. Koukněte se na mobile.de, je jich tam dost. A jestli mě ta Octa bude ještě chvíli srát, tak to vyměním.

Třeba tohle : http://www.mobile.de/SIDZGVQOUSdHJdv8phAih...11111229876637&

super vyber pane...to auto je uzasny!!!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je to sice nadherne, a cena libova, ale verim ze v prvnim roce jezdeni bych tu cenu preplatil na nakladech obehu aspon dvakrat....ale je to asi citova zalezitost tak se naklady neresi.)

oběhem jsi asi myslel PHM. No není to jízda za nějakých 4 či 5 litrů, to je pravda, je to spíš 3x tolik. Zas ale na nějakých 15tkm ročně to není tak strašné. Manželka víc nenajede. No a já bych si to občas půjčoval :D

Tak obehem jsem myslel PHM, ale ty me tak netlaci 1.8 T umi taky papkat krasne ,ale naklady na servis treba..a ne kazdy ma kontakty na levnejsi dily a hlavne lidi co se o to auto umi postarat v garazi .)

Kdyz si to koupi nejaky vyvoneny jouda , ktery naskrabal 150K a chce delat ramena velkym autem,tak driv nebo pozdeji ho uctenky treba jen za garancku pripadne jine opravy pohrbi .))

Nevim kolik musi stat treba rozvody a takove veci na takovy motor .)mozna ze je to drzak , ale zase kdyz ma nekdo 260 KW pod kapatou tak s tim asi slusne nejezdi.

Jedna věc je jistá, pokud se něco vysere, tak to něco stojí. Na druhou stranu by se to srát nemělo. Jinak ten co to prodává to před časem koupil od jinýho člověka z Audiklubu tuším za 270 nebo tak nějak. Jinak to auto jezdí na srazy a členové na něj pějí chválu, že je to voňavka.

tak jsem se seknul, kupoval ji za 280tis. A auto by mělo bejt bez investic.

Tak ted uz stací jen dostatecne se zapalit pro vec a vysazet na stul potrebny obnos .)))

Jako vikendove auto by to bylo asi hezke svezeni -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli bych měl chuť do něčeho jít, tak je to AUDI (avant) RS6, 450 PS. Je to asi největší cenovej držkopád, u takhle drahýho auta. Po třech, čtyřech letech to spadne z téměř 3 mega i na cca 800 t.. Koukněte se na mobile.de, je jich tam dost. A jestli mě ta Octa bude ještě chvíli srát, tak to vyměním.

Třeba tohle : http://www.mobile.de/SIDZGVQOUSdHJdv8phAih...11111229876637&

jednu chybu má - je to tiptr. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RS6 se dělá od r.2003 a jeho cena jako ojetiny je naprosto úžasná. Vemu-li v úvahu, že se Avant dá určitě sehnat s přepážkou, protože i Němci neradi platěj daně, tak může být cena cca 670 t.. Za 3 roky starou luxusní káru, navíc s takovým supersportovním srdcem, je to podle mně za pusinku. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli bych měl chuť do něčeho jít, tak je to AUDI (avant) RS6, 450 PS. Je to asi největší cenovej držkopád, u takhle drahýho auta. Po třech, čtyřech letech to spadne z téměř 3 mega i na cca 800 t..  Koukněte se na mobile.de, je jich tam dost. A jestli mě ta Octa bude ještě chvíli srát, tak to vyměním.

Třeba tohle :  http://www.mobile.de/SIDZGVQOUSdHJdv8phAih...11111229876637&

jednu chybu má - je to tiptr. :D

to je prave bomba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jiste, ale taky do toho muzes za další pusinku slušně zahučet, když narazis na vylágrovanej kus

ona je zas Audi docela bytelná záležitost, něco to vydrží. Ale zkurvit se dá taky.

to jiste, ale porad je to stroj, ta nase stara taky nebyla uplne bez chyb

ad tiptronic- tata ho ma ted v novy a chrochta si...

jirkaK- jasne, ale dovnitr do motoru nevidis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli bych měl chuť do něčeho jít, tak je to AUDI (avant) RS6, 450 PS. Je to asi největší cenovej držkopád, u takhle drahýho auta. Po třech, čtyřech letech to spadne z téměř 3 mega i na cca 800 t..  Koukněte se na mobile.de, je jich tam dost. A jestli mě ta Octa bude ještě chvíli srát, tak to vyměním.

Třeba tohle :  http://www.mobile.de/SIDZGVQOUSdHJdv8phAih...11111229876637&

jednu chybu má - je to tiptr. :D

to je prave bomba

nevím, nesedí mi to. Jednak není nad to, moct si sám řadit, druhak větší spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...