Přejít na obsah

S8 - dražba


TomasB

Doporučené příspěvky

to o tom, ze by se melo jezdit volne s automatem pisou v manualu k autu. ale nikde jsem nenasel, ze by nemel rad razantni jizdu, zvlast, kdyz ma polohu "S" a dava se do RS6 a S8.

ad olej- jenom blazen by daval jinej nez predepsanej, to pak musi pocitat s nakladama na opravu

už nevím kde, ale někde o tom byl pěknej článek, kde byly mimojiné sezbírané zkušenosti dlouholetých uživatelů. Bylo to i krásně rozdělený podle typů automatů, od těch nejstarších po nejnovější, jak vlastně automat vznikl a tak...

Moc pěknej článek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pak bych vlitnul na ten servis, protoze kdyz je predepsana vymena a nasel by se tam olej jinej, popr starej, tak to maj na triku oni

to nemáš šanci poznat. On není ani tak problém v oleji samotném, jako v bordelu, kterej se v něm hromadí, až to filtr ucpe. A míchání olejů, to zas může způsobit změnu viskozity tak, že to nemusí mazat. U mísení olejů se nemění viskozita poměrně, ale může ji to hodit úplně jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobre, ale kdyz je predepsana vymena a byl by tam olej plnej bordelu, tak je prece evidentni, ze to nevymenili. popripade kdyby se to hnalo az treba na nejaky chemicky rozbory(kam bych to v pripade, ze bych mel opravu hradit ze svyho a vedel, ze to servis posral, hnal), tak se prece musi prokazat jejich pochybeni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že, já si sem tam zařídím v tom co je na obrázku.

Jinak by mně stačilo tohle: http://www.adusum.cz/list.php?ak=&showkart...total=&uid=2968

mimochodem, tu rukojeť řadící páky jsem zaváděl do výroby :D Jak v kůži, tak PUR verzi. A to okýnko pro ten čudlík dělalo pěkné brikule. Dělal jsem na tom od návrhu THN, ceny, technická jednání s odběratelem, konstrukce formy, výztuhy, převzetí formy, prototypy, předsériová výroba a pak jsem dal výpověď :D

Editováno: , autor: TomasB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řadíš padlama pod volantem

jasně F1

TomasB: mudrovat u RS6 nad spotřebou je trochu mimo, ne ?

jak jsem psal, raději si řadím sám(i na rozjezd je to rychlejší než automat) a druhak vyěěí spotřeba, a to v řádu litrů. Prostě automat nechci. Nejvíc mně sere, že většina Audin je tiptr., určitě těch s více kobylama.

To co píšeš o tom, že musí být radost, když se TipTron posere je zcestné, jelikož na TipTron je nyní již doživotní záruka, samosebou při pravidelném značkovém servisu. Nebudeme se bavit o mechanickém poškození při nehodě, že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že, já si sem tam zařídím v tom co je na obrázku.

Jinak by mně stačilo tohle: http://www.adusum.cz/list.php?ak=&showkart...total=&uid=2968

dle obrázku nová S8?

jo nová S8, celkem živá na to že váží cca 2300kg se mnou a plnou nádrží, tak umí 100km/h za 5,1s, jo a je tam uvolněn omezovač z 250km/h-ta sranda stála 5.000,-EUR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

saab nebrat...aby to nekjrachlo...gm to vede od desiti k peti

SAAB zůstane SAABem a pro mne vždy představoval-výkon,bezpečnost,kvalitu,spolehlivost,nikdy jsem na něj neslyšel nářek a na víc, karoserie nerez

Jo a to co je na tom Ebayi, tak tu Audinu už bych nechtěl, za ty peníze umím lepší káru :palec2:

Editováno: , autor: Palo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řadíš padlama pod volantem

jasně F1

TomasB: mudrovat u RS6 nad spotřebou je trochu mimo, ne ?

jak jsem psal, raději si řadím sám(i na rozjezd je to rychlejší než automat) a druhak vyěěí spotřeba, a to v řádu litrů. Prostě automat nechci. Nejvíc mně sere, že většina Audin je tiptr., určitě těch s více kobylama.

To co píšeš o tom, že musí být radost, když se TipTron posere je zcestné, jelikož na TipTron je nyní již doživotní záruka, samosebou při pravidelném značkovém servisu. Nebudeme se bavit o mechanickém poškození při nehodě, že?

no, nehoda je kapitola sama pro sebe :D A třeba opravovat vozítko, co má celohliníkovou kastli a nějakej rok na hrbu snad ani nemá cenu, protože vyjde líp koupit jiný. To o tý záruce nevím. Ale servisovat to v Audi má smysl tak u nový káry, protože to jsou zloději tady v ČR. Co říkali kluci z Audiclubu, tak kdo má kousek do DE, jezdí na servis tam, protože je levnější, a to podstatně a na jiné úrovni. Ceny origo dílů i za 1/3 ceny u nás. Cena práce +/- stejná nebo nižší, rychlost opravy a přístup nesrovnatelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že, já si sem tam zařídím v tom co je na obrázku.

Jinak by mně stačilo tohle: http://www.adusum.cz/list.php?ak=&showkart...total=&uid=2968

dle obrázku nová S8?

jo nová S8, celkem živá na to že váží cca 2300kg se mnou a plnou nádrží, tak umí 100km/h za 5,1s, jo a je tam uvolněn omezovač z 250km/h-ta sranda stála 5.000,-EUR

a už jsi zkoušel V max?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, nehoda je kapitola sama pro sebe :D A třeba opravovat vozítko, co má celohliníkovou kastli a nějakej rok na hrbu snad ani nemá cenu, protože vyjde líp koupit jiný. To o tý záruce nevím. Ale servisovat to v Audi má smysl tak u nový káry, protože to jsou zloději tady v ČR. Co říkali kluci z Audiclubu, tak kdo má kousek do DE, jezdí na servis tam, protože je levnější, a to podstatně a na jiné úrovni. Ceny origo dílů i za 1/3 ceny u nás. Cena práce +/- stejná nebo nižší, rychlost opravy a přístup nesrovnatelný.

vidíš a třeba takovej management Jihotransu tady u nas si taha auta z DE. vicemene VW a Audi. servisuje se to tady a věci, ktery se na tom vys*rou bejvaj zanedbanym servisem. i z DE autorizovanych servisu se sem dostavaj auta treba se sračkovým olejem. ono je to servis od servisu a ani DE servis neznamena 100% kvality

ad přístup- zase, říkala šéfova místního Porsche, ze se nejakymu vcelky vysoko postavenýmu zamestnanci VW Audi podelalo v DE auto. zaruka mobility? nahradni vuz? proste ho vyfuckovali, ze nema narok, ze prej nahradni vuz do CR mu nepuci, protoze se tady krade. nikdy bych neveril, ze se neco takovyho muze stat. nakonec mu tady z CR nejak schrastili peugeota 206ku.

vsechno je to jenom o lidech!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

saab nebrat...aby to nekjrachlo...gm to vede od desiti k peti

SAAB zůstane SAABem a pro mne vždy představoval-výkon,bezpečnost,kvalitu,spolehlivost,nikdy jsem na něj neslyšel nářek a na víc, karoserie nerez

Jo a to co je na tom Ebayi, tak tu Audinu už bych nechtěl, za ty peníze umím lepší káru :palec2:

Co si tak pamatuju, tak mně kdysi jako stopaře nabral nějakej chlapík se Saabem, nevím už co to bylo zač, ale dost starej(snad +/-20let) a trošku jsme se o něm bavili. Chválil si ho(už si nejsem jistej, ale tuším, že byl snad první majitel). Na autě ani zrnko rzi, interier zachovalý, chválil si to, jak na tom nic nemusí opravovat. I docela výbava tam byla slušná, tehdy jsem měl jeětě Šáde, tak to z tohohle pohledu a cca stejného stáří aut působilo jak letadlo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že, já si sem tam zařídím v tom co je na obrázku.

Jinak by mně stačilo tohle: http://www.adusum.cz/list.php?ak=&showkart...total=&uid=2968

dle obrázku nová S8?

jo nová S8, celkem živá na to že váží cca 2300kg se mnou a plnou nádrží, tak umí 100km/h za 5,1s, jo a je tam uvolněn omezovač z 250km/h-ta sranda stála 5.000,-EUR

a už jsi zkoušel V max?

no to jinak ani nejde, než to testnout, ale bez asistence Policie, tak že to nevím přesně, ale ručička byla za 300kily

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, nehoda je kapitola sama pro sebe :D  A třeba opravovat vozítko, co má celohliníkovou kastli a nějakej rok na hrbu snad ani nemá cenu, protože vyjde líp koupit jiný. To o tý záruce nevím. Ale servisovat to v Audi má smysl tak u nový káry, protože to jsou zloději tady v ČR. Co říkali kluci z Audiclubu, tak kdo má kousek do DE, jezdí na servis tam, protože je levnější, a to podstatně a na jiné úrovni. Ceny origo dílů i za 1/3 ceny u nás. Cena práce +/- stejná nebo nižší, rychlost opravy a přístup nesrovnatelný.

vidíš a třeba takovej management Jihotransu tady u nas si taha auta z DE. vicemene VW a Audi. servisuje se to tady a věci, ktery se na tom vys*rou bejvaj zanedbanym servisem. i z DE autorizovanych servisu se sem dostavaj auta treba se sračkovým olejem. ono je to servis od servisu a ani DE servis neznamena 100% kvality

ad přístup- zase, říkala šéfova místního Porsche, ze se nejakymu vcelky vysoko postavenýmu zamestnanci VW Audi podelalo v DE auto. zaruka mobility? nahradni vuz? proste ho vyfuckovali, ze nema narok, ze prej nahradni vuz do CR mu nepuci, protoze se tady krade. nikdy bych neveril, ze se neco takovyho muze stat. nakonec mu tady z CR nejak schrastili peugeota 206ku.

vsechno je to jenom o lidech!

majitel zásadně kupuje všechny Audiny co má v Mnichově a také je tam servisuje, vyjde to levněji a neexistuje problém, max. dostaneš stejný náhradní vůz na tak dlouho jak potřebuješ

Závidět není co, neříká mi to pane, jen se sem tam svezu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

majitel zásadně kupuje všechny Audiny co má v Mnichově a také je tam servisuje, vyjde to levněji a neexistuje problém, max. dostaneš stejný náhradní vůz na tak dlouho jak potřebuješ

Závidět není co, neříká mi to pane, jen se sem tam svezu

věřim, jen pisu, ze vsechno je o lidech, stejne tak i v CR najdes spousta kvalitnich servisu. taky je to o tom, ze ma tvuj sef cas na to, vozit auto na servis az do horoucich prdeli(nebo ma nekoho, koho tam s tim posle)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

saab nebrat...aby to nekjrachlo...gm to vede od desiti k peti

SAAB zůstane SAABem a pro mne vždy představoval-výkon,bezpečnost,kvalitu,spolehlivost,nikdy jsem na něj neslyšel nářek a na víc, karoserie nerez

Jo a to co je na tom Ebayi, tak tu Audinu už bych nechtěl, za ty peníze umím lepší káru :palec2:

ted nevim co na ebayi myslis....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, nehoda je kapitola sama pro sebe :D  A třeba opravovat vozítko, co má celohliníkovou kastli a nějakej rok na hrbu snad ani nemá cenu, protože vyjde líp koupit jiný. To o tý záruce nevím. Ale servisovat to v Audi má smysl tak u nový káry, protože to jsou zloději tady v ČR. Co říkali kluci z Audiclubu, tak kdo má kousek do DE, jezdí na servis tam, protože je levnější, a to podstatně a na jiné úrovni. Ceny origo dílů i za 1/3 ceny u nás. Cena práce +/- stejná nebo nižší, rychlost opravy a přístup nesrovnatelný.

vidíš a třeba takovej management Jihotransu tady u nas si taha auta z DE. vicemene VW a Audi. servisuje se to tady a věci, ktery se na tom vys*rou bejvaj zanedbanym servisem. i z DE autorizovanych servisu se sem dostavaj auta treba se sračkovým olejem. ono je to servis od servisu a ani DE servis neznamena 100% kvality

ad přístup- zase, říkala šéfova místního Porsche, ze se nejakymu vcelky vysoko postavenýmu zamestnanci VW Audi podelalo v DE auto. zaruka mobility? nahradni vuz? proste ho vyfuckovali, ze nema narok, ze prej nahradni vuz do CR mu nepuci, protoze se tady krade. nikdy bych neveril, ze se neco takovyho muze stat. nakonec mu tady z CR nejak schrastili peugeota 206ku.

vsechno je to jenom o lidech!

majitel zásadně kupuje všechny Audiny co má v Mnichově a také je tam servisuje, vyjde to levněji a neexistuje problém, max. dostaneš stejný náhradní vůz na tak dlouho jak potřebuješ

Závidět není co, neříká mi to pane, jen se sem tam svezu

to nevadí, ale aspoň se svezeš v pořádným letadle :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...