Diamant Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 Uvidime co si predbezne vyberu, co se tyce toho motoru tak sem mnohem vic v klidu, nez kdybych kupoval TDi. (pardon vsem co maji diesel) Kazdopadne to chce servis a VAG pred koupi a dlouhou jizdu, tam se pozna dost. Ja budu jezdit tak 75% mesto Praha, takze to nebude zrovna usporne, ale uvidim, myslim, ze bych se do 11 mohl vejit, i kdyz ted mi 1.4 16V 74 kw Fabie papa 9.5. Ale to je jen mesto, nic jinyho. Co se tyce cipu tak premyslim o CIMBU a ted o SUPERSPORTU ptz delaji komplex tuning, ne jen cip, ale i vyfuk, brzdy a udelaji cip na miru - ne ze jen nahrajou soft a papa. Dle meho nazoru, vyrobce tam nechava rezervu a dela motor tak, aby to vse odpovidalo i dilum, ktere jsou na vice modelu a dale, aby taky motor byl v pohode a mohl mit rezervu co se tyce zivotnosti. Kdyz je tam treba ted jeste 20% rezervy tak si myslim, ze kdyz se to poslne na 5% tak se nic moc nestane. Nehodlam s tim najezdit 500 000km. Tot ale muj nazor, treba to tak neni. Ani VAG nemusí odhaliť, že miesto airbagu je vložený len odpor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 (editace) GaGaN: Čip ne Cimbu ... jestli máš prachy zajeď si do Porsche Praha ... ty by měli dělat ABT a měl bys to i se zárukou. Ale upřímě nechápu naco čip, když budeš jezdit 75 po Praze. Editováno: 5. Únor 2010, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 to Diamant-určitě víš o autech víc než já (uznávám bez ironie), ale jak chceš (byť se sebeovládáním)jezdit úsporně po městě? To s tímhle motorem FAKT nejde. Když po týdnu (od pondělí do pátku)kouknu na průměrnou spotřebu je 11,6-11,8 pokud nejede žena , která s tím jezdí,někam mimo město a jezdí trasu do práce a zpět ze Žabin do Židenic-přes centrum Brna. na takové trase jiný průměr neuděláš a tak jsem to i myslel. A myslím si, že je to spotřeba odpovídající dvoulitrovému motoru s tímto výkonem. Něco jiného je trasa Brno - Hodonín-Stará Turá- Kyjov-Brno 253 km bez nějakého sebeovládání bez dálnice v podstatě po okreskách prúměrnou rychlost si bohužel nepamatuji ale spotřeba 8,9 l/100 km. Chlapi, přeju všem krásný den, bohužel musím letět makat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 (editace) V meste sa dá dostať aj pod 10 litrov, ale človek nesmie stáť v zápche a treba predvídať situáciu pred sebou, podľa možnosti nezrýchľovať prudko, snažiť sa využívať nadobudnutú rýchloať auta na jazdu zotrvačnosťou a podľa možnosti brzdiť čo najmenej. Zoberme si jeden príklad. Semafór. Ak je na ňom červená, je výhodné spomaliť ešte vo väčšej vzdialenosti pred križovatkou (včasným ubratím plynu) a približovať sa pomalšie. Normálne človek príde k semafóru a zastane. Po naskočení zelenej sa znovu rozbehne. Ale po zavčasnom spomalení auto ide pomalšie a vodič získa čas, často sa stane, že vôbec nemusí na križovatke zastaviť, ale už iba prídá plyn, lebo kým prišiel ku križovatke, naskočila zelená a autá sa už pohli. Ak človek pravidelne jazdí po meste, tak už tie princípy semafórov pozná a vie sa prispôsobiť ešte jednoduchšie. Ale základ je snažiť sa čo najviac využívať jazdu na neutrál. Teoreticky by bol najideálnejším spôsobom na križovatke sa rozbehnúť len natoľko, aby auto na neutrál došlo na nasledujúcu križovatku s červenou bez brzdenia. Samozrejme v praxi to nejde, ale treba sa snažiť jazdiť takýmto štýlom, aby človek nezrýchlil príliš a keď už musí brzdiť, tak čo najmenej. A ešte je potrebné motor držať v nízkych otáčkach (ak sa neponáhľam, tak sa to dá aj v rozmedzí 1500-2200 ot). Samozrejme v takýchto otáčkach je potrebné plyn stláčať s citom a ak treba prudšie akcelerovať, tak treba okamžite podradiť (pokojne aj o 2 stupne), aby motor netrpel. Ale ako sa zdá, tak to ide ešte v nižších otáčkach, lebo v omnoho väčšom a ťažšom Audi mám tiež 2,0 TFSI ale so 7° DSG a tam elektronika v pohode zaradí v meste aj najvyšší stupeň a motor točí cca 1100 otáčok. A dokonca nepodaradí ani pri slabom pridaní plynu. Editováno: 6. Únor 2010, autor: Diamant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GaGaN Vloženo 6. Únor 2010 Sdílet Vloženo 6. Únor 2010 Kluci diky moc vsem za rady, porady i nazory. Je mi jasny, ze po meste nebudu jezdit za super spotrebu, s tim pocitam, plne mi staci, aby to nezralo 16-17 litru jako moje byvale volvo 3.2 V6 Pocitam, ze to bude tak za 11, ve meste jezdim normalne a automat sem mel a ten me dost naucil jak jezdit lehce. :-) Jinak co se tyce cipu, tak ho chci samosrejme pro zabavu, ptz s kolegou z prace obcas jezdime na Mostecky okruh (ja zatim jen jako divak) a slibil, ze me nauci jak PORADNE jezdit. Tak proto. A jinak mi taky prijde skoda, tenhle motor trosku nepoupravit, ptz ma siroke moznosti jak a co. ABT? Porsche? Zaruka? SUPER!!!! A cena je......??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx_co...240_BWA_ISB.pdf cenovka odpovida nabidce 1500 Euro ... nakolik to pocitaji u nas nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 OK, akurát, že u AUDI má 195 kW motor celkom iný hardware a dokonca aj 155 kW verzia je už inakšia. Tak ja neviem, ale zo 177 kW by som mal obavy. Tak ešte občas pri predbiehaní dať plný plyn by išlo, ale na okruhu? Veď tam to auto bude sústavne pod plným plynom. No neviem., Načipuj, testuj a poreferuj, či to motor prežil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woodbine Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 GaGaN: Nechci ti kazit radost, ale auta do města i na okruh se nevyrábí. Octavia RS je pořád "jenom" auto na běžný ježdění a ne na okruh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GaGaN Vloženo 7. Únor 2010 Sdílet Vloženo 7. Únor 2010 GaGaN: Nechci ti kazit radost, ale auta do města i na okruh se nevyrábí. Octavia RS je pořád "jenom" auto na běžný ježdění a ne na okruh. :D :D jezis ja vim, dekuju za upozorneni, je mi to jasny. chci na okruh jen kvuli tomu, abych se naucil lepe jezdit. taky tam nebudu kazdej tejden, to by byla draha sranda. Kluci moc vam vsem dekuju, ste hodny a diky za rady. Uz se na ni moc tesim a kdyby Vas jeste neco napadlo piste, piste, budu rad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 to Diamant-asi jo, asi se dá jezdit za míň, ale to, co popisuješ, to už skoro ani není svezení, to je eko soutěž nejhrubšího zrna a to by jí stačila na ježdění fabia1,2 HTP , že jo.Jinak vůbec nic ve zlým. Hezký den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Na rozdiel od 1,2 dokáže jazdiť 2,0 TFSI aj poriadne rýchlo. A to je ten hlavný rozdiel! A myslím si, že v OII 1,2 HTP aj tak nie je Navyše si myslím, že jazdiť po meste plynulo za 10 alebo rýchlejšie za 12, prípadne brzda-plyn za 17 je jedna vec, v konečnom dôsledku ale človek kvoli križovatkám, semafórom a ostatnej doprave v konečnom dôsledku ide aj tak rovnako rýchlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Kuci zase tady v tom delate mrdnik. Motor stara generace BWA 147kW ... stejna vyvojova generace jsou motory 177 a 195 jen maji jiny streva turbo. Audi delalo jednu dobu tzv. DTM edition a ta měla HW motoru 147 a výkon 162kW. Motory nové generace s řetězem 1,8 a 2,0 ... 2,0 se dělá pouze 147 a 155 a je to ten samej motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Ten samej motor to nemôže byž už len preto, že 155 kW verzia má miesto 280 až 350 N.m a to hlavne kvoli inak riešenému ovládaniu ventilov valvelift. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 (editace) Golf GTI má 155 a 280Nm ... 350Nm má Audi se systemem variabilni geometrie vyfukové vačky. A je to do A4 a A5 což jsou auta na podélnou zástavbu. Editováno: 8. Únor 2010, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Vynechal si Q5. Ja sa kamarátim práve s tým variabilným, tak som predpokladal, že všetky 155 kW verzie sú rovnaké. Ten väčší točivý moment (a hlavne jeho skorší nábeh) je krásne cítiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 (editace) Právě, že všechny 155 stejný nejsou a je v tom trochu hokej. Editováno: 9. Únor 2010, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 9. Únor 2010 Sdílet Vloženo 9. Únor 2010 Áno, pozeral som na webe. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chucky Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 (editace) GaGaN: Čip ne Cimbu ... jestli máš prachy zajeď si do Porsche Praha ... ty by měli dělat ABT a měl bys to i se zárukou. Ale upřímě nechápu naco čip, když budeš jezdit 75 po Praze. minulý týden jsme dělali jednu na brzdě, tak se můžete podívat na výsledek lazení. Ve středních otáčkách nárust přes 45PS oproti sérii. sto-octanový benzín, speciální sportovní sání. Již v serii jsme naměřili velmi slibné parametry oproti sériovým hodnotám. Po úpravě je auto docela rychlý stroj... Editováno: 12. Březen 2010, autor: chucky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 hmm...hezký čáry, ale mně se moc nelíbí...je to ovšem věc názoru, samozřejmě, já jen vyslovil svůj, že takový průběh bych tam nechtěl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 (editace) hmm...hezký čáry, ale mně se moc nelíbí...je to ovšem věc názoru, samozřejmě, já jen vyslovil svůj, že takový průběh bych tam nechtěl. A čo sa ti na tom priebehu nepáči? Ja na ňom nejaké zásadné nedostatky nevidím. Akurát motor dostane pri častom vyzužívaní max. výkonu dosť zabrať. Ale rozhodne to nie je to, čo by som potreboval. Nárast výkonu a točivého momentu je v mnou najčastejšie využívanom spektre otáčok v podstate mizivý. Editováno: 7. Březen 2010, autor: Diamant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chucky Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 A čo sa ti na tom priebehu nepáči? Ja na ňom nejaké zásadné nedostatky nevidím. Akurát motor dostane pri častom vyzužívaní max. výkonu dosť zabrať. Ale rozhodne to nie je to, čo by som potreboval. Nárast výkonu a točivého momentu je v mnou najčastejšie využívanom spektre otáčok v podstate mizivý. tak to asi netočís více jak 2.500 otáček ))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 8. Březen 2010 Sdílet Vloženo 8. Březen 2010 to Diamant-el presidento, to mě fakt musíš furt srát? Prostě cokoli napíšu, Ty musíš negovat a další větě napíšeš-v podstatě- to samé. Prostě sem jen napsal, že MNĚ se takový průběh nelíbí, toť vše bodka, tečka. ty mi musíš prvně debilně odpovědět a v další větě napíšeš to samé. Tak si alespoň přečti, co píšeš. Já jsem tomu dotyčnému nic nevymlouval, nic jsem proti tomu průběhu neměl a jen jsem vyslovil svůj názor a zároveň jsem tam napsal, že to je jen můj názor. A Ty musíš mít hned debilní připomínku-a tak je to od chvíle, kdykoli sem něco napíšu. Já to tady řešit nebudu a nechci, ale buď piš alespoň trochu k věci (a ne ke mně-já Ti nic neudělal) nebo nepiš nic. Jo, jsem nasranej a takové příspěvky mně vytáčí i když vzhledem k věku bych to měl přehlídnout a zůstat v klidu. Ale bohužel nemohu. A klidně mi zruš členství nebo mě potrestej ale sereš mě. Čau a SZ psát nebudu-nevím proč bych měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 to Diamant-el presidento, to mě fakt musíš furt srát? Prostě cokoli napíšu, Ty musíš negovat a další větě napíšeš-v podstatě- to samé. Prostě sem jen napsal, že MNĚ se takový průběh nelíbí, toť vše bodka, tečka. ty mi musíš prvně debilně odpovědět a v další větě napíšeš to samé. Tak si alespoň přečti, co píšeš. Já jsem tomu dotyčnému nic nevymlouval, nic jsem proti tomu průběhu neměl a jen jsem vyslovil svůj názor a zároveň jsem tam napsal, že to je jen můj názor. A Ty musíš mít hned debilní připomínku-a tak je to od chvíle, kdykoli sem něco napíšu. Já to tady řešit nebudu a nechci, ale buď piš alespoň trochu k věci (a ne ke mně-já Ti nic neudělal) nebo nepiš nic. Jo, jsem nasranej a takové příspěvky mně vytáčí i když vzhledem k věku bych to měl přehlídnout a zůstat v klidu. Ale bohužel nemohu. A klidně mi zruš členství nebo mě potrestej ale sereš mě. Čau a SZ psát nebudu-nevím proč bych měl. Ja fakt proti tebe nič nemám a dokonca ani nesledujem to, komu na príspevok reagujem. Takže to neber tak, že by som proti tebe niečo mal. A nevidím ani dôvod, prečo by som ťa mal trestať, alebo niečo podobné. Akurát si v tomto prípade napísal, že "mně se moc nelíbí". Ale nenapísal si, že prečo? Preto som reagoval. Ono totiž ten priebeh zodpovedá turbomotoru bez regulácie max. plniaceho tlaku. Takže je celkom normálny. Takže v prvej časti príspevku som sa ťa opýtal, čo sa ti na tom nepáči a v druhej časti som vyjadril svoj názor, že by mi taký priebeh nič nepriniesol. Čo je na tom zlé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IrOnm4n Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Nevedel som kam to napísať lebo sa tu dajak špatno orientujem.. ale vy čo máte motor TFSI dal ho niekto z vás chipovať ak hej aké máte skúsenosti teraz.. čo sa týka spotreby,jazdy... proste či to bola dobrá volba alebo nie :)dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 30. Duben 2010 Sdílet Vloženo 30. Duben 2010 Ja som nečioval. Jednak z princípu a jednak mi vyhovuje priebeh výkonu a toč. momentu tak, ako je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.