Jump to content

Delphin

Uživatel
  • Content Count

    193
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

18 Good

About Delphin

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Běžně jezdím v SIII 2.0 TDI 140 kW 4x4. Teď mám jako náhradní auto Audi A4 s 1.4 TFSI 110 kW a překvapilo mě, že při stejném režimu bere srovnatelně jako SIII něco mezi 10 a 11 l. A na 180 - 200 se nakonec dostává taky srovnatelně rychle. Nad 200 se nechce ani jednomu. Znám ten motor i z OIII, tam, fungoval podobně, spotřeba oproti TDI plus 1-2 l. Takže tipuji, že v SIII bude 1.4 TSI jen nepatrně línější a žravejší.
  2. Mám nakódováno zamykání s běžícím motorem od Ferdy a jde zamknout i přes Kessy. U OIII pak musím tlačítkem na klíči.
  3. Nevíte někdo, co se chystá pro nový modelový rok? Něco už přinesl facelift, o 2.0 TDI Evo 147 kW od konce roku vím, ale co dál? Pro Kodiaq jsem našel toto z německého fóra: MJ2021• 190PS/140kW TDI new replaced with 200PS/147kW TDI engine• New 180kW TSI engine available (I kinda doubt this, however this comes from a rep for Skoda Germany)• New steering wheel from Octavia with capacitive hand detection• MIB 3 infotainment, which entails the following:USB C replaces USB ANo more DVD/CD slot, SD slotsOnline functionality via eSIM (built in)• KESSY sensors for all 4 doors• Ventilation and seat depth adjustment available for RS/Sportline• Sleep Package temporarily removed (due to supply constraints)• ACC now up to 200kph instead of 160/210 To ACC mě tedy trochu zklamalo.
  4. A jak to máš připojené? Ten kit mám taky, ale nechci nahrávat 24 h denně.
  5. Mám to taky na zadní stěrač, ale nenapadá někoho z vád pojistka, která je pod napětím po odemčení auta? Rád bych, aby kamera běžela vždy, když je odemčené auto, nejen až po nastartování. Respektive, aby se kamera nevypnula po vypnutí motoru, ale nejlépe až se zamčením auta.
  6. Já ano, auto se tím roztočit nedalo. Chová se to jako normální šlápnutí na brzdu.
  7. Nemají tam 2 protiběžné nože?
  8. Někde jsem četl, že pomůže zahřát fénem nebo na nějakou nižší teplotu horkovzduškou. Mi se tak podařilo jeden škrábanec udělat méně výrazným, ale komplet samozřejmě nezmizel.
  9. Zkus si souběžně pustit Google Maps. Mi občas Waze GPS taky nechytal a Google Maps ano. A jakmile se chytil Google, tak Waze potom taky.
  10. Tak u mě je po 110 000 km průměrná spotřeba AdBlue 0,23 l/100 km. Při velmi rychlé jízdě po dálnici to šplhá až k 0,3 l/100 km.
  11. Mi by se i Volvo líbilo, ale totálně to u mě prohrálo s jejich tendencemi vychovávat. Ve chvíli, kdy od 140 km/h začínají postupně rušit funkci různých asistentů jako světla, tempomat, různé hlídače, tak je to pro mě nepoužitelné auto.
  12. Zdravím, můj 2.0 TDI 140 kW 4x4 DSG 7 z 06/2018 na neutrál vyřazuje taky jen v Eco módu (nebo v individuálu s nastaveným eko motorem) a jen do 140 km/h dle tachometru. Nad 140 vždy brzdí motorem.
  13. Jak se na to tak dívám, fakt je natažení kabelu dozadu tak jednoduché? Nedostane se do kolize s okenní airbagem?
  14. Každopádně mě to aktivoval AZ servis v Brně.
  15. Nevíte někdo kdy budou dostupné ostatní 2.0 TDI krom verze 110 kW? Zajímala by mě verze 147 kW s AP a 4x4.
×
×
  • Create New...