Jump to content

Delphin

Uživatel
  • Posts

    369
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Delphin last won the day on April 15

Delphin had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Delphin's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

112

Reputation

  1. Pokud máš hlídání mrtvého úhlu, tak často raději rovnou mění nárazník místo lakování.
  2. Zajímavé. U FL už mám šikmý spoj i na vyhřívaném volantu. U předchozího předFL potvrzuji spoj tenký a kolmý.
  3. My měníme long life po 30 tis a jak jsem psal, jezdím hlavně po dálnici a rychle. U OIII TDI 110 kW jsem doléval taky 0,5 l na 12000 km při stejném režimu. Teď s ní jezdí manželka a na 140 km/h se dostane jen výjimečně a na 27000 km s výměnou taky kolem 15000 km jsem dolil dohromady asi 0,3 l, a to spíš jen preventivně. Takže si dokážu představit, že s klidnějším způsobem jízdy spotřeba oleje nebude vysoká.
  4. Pořád nikdo neporadí, jak vymazat oblíbený nebo z aplikace zaslaný cíl? Já na to nemůžu přijít. Ani v manuálu jsem to nenašel.
  5. A je to Columbus MIB 2.5 nebo MIB 3? U 2.5 to nejde.
  6. Zkus to opačně. Start stop mám vypnutý stále, takže u mě je postup následující: 1. ESP sport nebo ESP off, nehraje roli 2. Převodovka do S 3. Sešlápnout brzdu 4. Sešlápnout plyn Pokud se nechytne, tak pustit plyn i brzdu a 3. a 4. znovu.
  7. Já rozdíl před-fl a fl cítím přesně jak píše xpitris. Komfort zůstává a houpe méně. A ve sportu mám pocit, že lépe sedí.
  8. Jako bývalý Fordista občas zavítám na jejich forum a narazil jsem na zajímavý postřeh. Prý na Focusu o S-Maxu odchází zadní brzdové destičky u aut s adaptivním tempomatem. Prý preferuje zadní brzdy. Nemůže to být u Superba stejné?
  9. Já to vidím trošku jinak. Já měl s 140 kW 4x4 DSG7 najeto 150 tis km, teď s 147 kW 4x4 DSG mám 22 tis km. Jezdím spíš dynamicky, 90 % dálnice, většinou limit +30 nebo i o něco víc. V obou autech stejně. Zatím vidím spotřebu nafty v průměru o 0,2 - 0,3 l nižší, k tomu poloviční spotřebu AdBlue a dvojnásobnou spotřebu oleje (teď 0,5 l na 6000 km, dříve to bylo 0,5 l na 12000 km). Kolega, co má stejný motor v Kodiaqu, ke spotřebě oleje hlásí dokonce 6 l na 30 tis km. A jinak je motor živější, řekl bych trošku tišší a výrazně lépe se dostává k maximální rychlosti.
  10. Deto: Tohle přesně využívám. Waze uprostřed přes AA, vestavěnou mapu na VC a k tomu pokyny z Waze na VC. Jen ještě jeden dotaz - nepřišli jste někdo na to, jak z vestavné navigace umazat některé uložené cíle?
  11. Jak se ti tohle povedlo? Já když při zadané trase ve Waze nechám navigovat přes vestavnou navigaci, tak mi to trasu ve Waze vždycky shodí. A stejně to je i naopak. Jinak nadmořskou výšku je možné si zobrazit ve virtual cocpitu.
  12. U mě to na předchozím Superbu byl nějaký konektor, do kterého natekla voda. Blbnuly přední i přední boční senzory.
  13. Myslím, že v sekci SII je obrázek sedadel a popis, která část je z pravé kůže. Někdo to zmiňoval, že u SIII je to přibližně stejné.
  14. Vibrace žádné nevnímám. Slyšet to hlavně na trojku je, ale nic rušivého. Ostatní hluk za jízdy to hravě překryje.
  15. Dvouramenný volant kapacitní je, mám ho už v MR 2021. Reaguje na obojí, dotek i pohyb. Jen není kapacitní po celém obvodu, určitě tedy ne dole u té plaketky.
×
×
  • Create New...