Přejít na obsah

140kw DSG - auto po zahřátí v běžném provozu začne "škytat" na 1,3 a 5 převod.stupeň


Wenca1

Doporučené příspěvky

Zdravím Vás, mám problém se supíkem 140 kw DSG, auto za studena, když vyjedu jede v pohodě, nijak zle se nechová, ale jak se zahřeje, tak cca po 20 minutách jízdy v průměru začne poškytávat během jízdy. Všiml jsem si toho u 3 a 5 převodu někde mezi otáčkama 1200-1900(než přeřadí dál), dělá to i při dobrždování bez plynu, kdy jen klesá rychlost. Na ručičce otáčkoměru jde vidět pří škytnutí, jak se trhaně pohybuje. Nedávno jsem jel na chatu, prudší kopec, horší cesta a auto mi podřadilo chvíli i na 1 převod a hle, všiml jsem si toho, že to dělá i u 1. převodového stupně. Takže 1,3,5... Nevíte čím by to mohlo být způsobeno? Vyloučil jsem vstřiky, objednal jsem totiž nové, vyměnil a dělalo to stejně, může to být převodovka, nebo někde jinde na palivové soustavě, popř něco se vzduchem? Oleje a filtry jsou měněny všude pravidelně,i DSG, motor samozřejmost, palivák a vzduchový filtr taky. Na diagnostice VCDS mi vyjela tato hláška : 10928 - Adaptace hlavního tlaku P184A 00(011) - horní mezní hodnota ofsetu překročena, myslíte že to může být tímto tlakem? Popř nějaké jiné tipy, jakou cestou se vydat? Díky moc !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...