fandaprda Vloženo 23. Srpna Sdílet Vloženo 23. Srpna Dobrý den. Potřebuji poradit, pomoci. Mám motor BKD 103 Kw. Před časem jsme zjistili prasklou hlavu. byla provedena oprava (výměna) hlavy, nové rozvody, pumpa, kabeláž... Bohužel se doposud nepodařilo na motoru dosáhnou výkonu a spotřeba je, při lehké noze, 8/100 Km. Podle počítače je vše v pořádku, pouze ukazuje lehká korekce na vstřiku č.1. Vstřik jsme vyměnili za jiný, ale korekce ukazuje stejně. Toto je pro mne asi poslední možnost jak zjistit co s tím, protože automechanici, kde jsem s tím byl, jenom krčí rameny. Moc děkuji za odpověď, nebo doporučení. Josef Nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
portys51 Vloženo 23. Srpna Sdílet Vloženo 23. Srpna (editace) Asi bych se podíval co ukazuje diagnostika v reálném čase, jestli si vstřiky nějak nesedly uvidíš to tam, potom bych se pídil po tom jestli je dobře vyštelována vačka a turbo jestli je za tebou černo při rychlém rozjezdu, a jestli motor tzv. nelape po dechu (váha vzduchu). Může to být i jenom blbej senzor tlaku, ale začal bych ti co bylo dělaný (vačka a vstřiky). Btw jsem laik co pár let opravuje auta pro zábavu tak jak mají být a žádný tuninng pravdu mít nemusim. Editováno: 23. Srpna, autor: portys51 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fandaprda Vloženo 23. Srpna Autor Sdílet Vloženo 23. Srpna Bohužel v reálném čase to ukazuje stejné hodnoty. Motor nekouří. Nevím, jestli se dá nastavit vačka, tedy obě vačky, protože nastavení se provádělo pomocí přípravků na výměnu rozvodového řemene. Můj laický odhad je, že vačkové hřídele budou mírně posunuty o nějaký stupeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.