SnakeBR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 (editace) Chlapi zdravim. Momentalne mam OI 2,0 L a uvazujem o kupe OII a takisto benzin. Naftu nechcem, mam na to svoje dovody, mal som raz naftovy motor HDi a povedal som si nikdy viac. Chodim prevazne 40% dialnice, 20% mesto, 40% okresky. Jazdim vacsinou sportovo, a tazku nohu mam skoro vzdy. Takze chcem nieco pruzne, s vybornym vykonom a samozrejme aby ten motor bol spolahlivy,aby som snim nebol viac v servise ako na cestach.. Na spotrebe mi az tak velmi nezalezi..Co by ste mi teda doporucili? alebo mam pockat na buduci rok ked pridu nejake nove motory co som pocul? Editováno: 15. Červenec 2007, autor: SnakeBR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 tak si kup benzinový RS, kdyz ti na spotřebě tolik nezáleží, pokud trváš na škodovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 proč? sám mam motor, kterej je zvadlej furt tak nevim, proč by se mě mělo tohle nějak dotýkat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 tak ak bude spotreba nejakych 9-10L tak cert ho ber, uz som si zvykol na svojej O1 to je zrut riadny. No trvam na skode..ale neviem ci sa s tou RSkou zmestim do nejakej slusnej ceny...co viem tak to ma 147 kW co? to je uz dost vela.... zasa niesom pretekar na cestach... myslim ze nejakych tych 100-110 KW by uplne stacilo. Zasa ak mam dat za Skodu 1 000 000 korun tak urcite ze radsej kupim nieco ine tolko samozrejme nechcem dat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 tak pak se mi ale vylučuje to, jak píšeš, že jezdíš sportovně a hledáš motor s výborným výkonem. a myslim, ze kdyby ti nevadilo předváděčka, tak by šla sehnat i za rozumnou cenu. pokud jde o spotřebu, tak co tady tak kluci píšou, tak do 10ti se vejdou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 no ano ale pod pojmom vyborny vykon ja beriem auto s viac ako 140k....tak je tu niekto s tou RSkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Asi bych volil jednoznačně nový 1.8TSI,v Eleganci limuzína za 624.900kč -bez příplatků,v takovym NHCaru kde dávaj slevu na OII min.50.000kč by tě vyšla tak na 575.000kč-bez příplatků!!! Myslim že těch 118kw/160k 250Nm je pro OII víc než dobré,navíc ještě dlabe 95natural a podle testů co jsem četl i spotřeba pěkná,udávaná kombinace 7,4 byla při testu 7,1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Tak to by nebolo zle...a ake su skusenosti s tym motorom? nekazi sa? nezere vela oleja? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 ten motor je uplne novej, takze zkusenosti asi moc nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Tak to by nebolo zle...a ake su skusenosti s tym motorom? nekazi sa? nezere vela oleja? On je to nový motor od Audi,jen chvilku před OII ho dávali do Audi A3,A4 a ted ho dostala i A6. Má i bezúdržbový rozvody (řetež),což má z OII zatím jen 1.6FSI.Přečti si recenzi na Auto.cz,tam o něm psali hodně dobře. Už jsem to tu někde psal,já si myslim že to bude pro tuhle třídu jako je OII nejoblíbenější a nejpovedenější motorizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 (editace) Tak Tak... Tak to by nebolo zle...a ake su skusenosti s tym motorom? nekazi sa? nezere vela oleja? On je to nový motor od Audi,jen chvilku před OII ho dávali do Audi A3,A4 a ted ho dostala i A6. Má i bezúdržbový rozvody (řetež),což má z OII zatím jen 1.6FSI.Přečti si recenzi na Auto.cz,tam o něm psali hodně dobře. Už jsem to tu někde psal,já si myslim že to bude pro tuhle třídu jako je OII nejoblíbenější a nejpovedenější motorizace. Editováno: 15. Červenec 2007, autor: KRYSIMLADE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Je to pekna pilka. Tichej sviznej ale papka. Zalezi na vkusu kazdeho soudruha. Pokud max 8.5 litru je pro tebe a sviznej styl jizdy a napul mesto OK ber ho. Ma jednu neuveritelnou vlastnost. Jdi si ho projet. Furt je v tahu. Zabira nizko a tahne. Necekej nejake kratkodobe efekty ropy ze si myslis ze letis jako strela - pac predtim ti to nejelo o)) Todlecto ma plynulejsi nabeh ale trvalejsi charakter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 (editace) Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat.. Editováno: 15. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat.. Od začátku ho má jak Combi tak i liftback !!!!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 (editace) Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat.. Od začátku ho má jak Combi tak i liftback !!!!!!!!!!!!!!!!! RE: Kdyz jsme byl nedavno ve skodovce tak na lince byly jen kombiky, ted uz se mozna dava i do liftbacku...nevim proc tomu tak bylo..asi prvni serie..bylo to jen par aut s timhle motorem........samodrejme ze bude pro ovsechy... Editováno: 15. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat.. Od začátku ho má jak Combi tak i liftback !!!!!!!!!!!!!!!!! RE: Kdyz jsme byl nedavno ve skodovce tak na lince byly jen kombiky, ted uz se mozna dava i do liftbacku...nevim proc tomu tak bylo..asi prvni serie..bylo to jen par aut s timhle motorem........samodrejme ze bude pro ovsechy... V ceníku je tenhle motor u obou variant od začátku co ho nabízejí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2007 Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat.. Od začátku ho má jak Combi tak i liftback !!!!!!!!!!!!!!!!! RE: Kdyz jsme byl nedavno ve skodovce tak na lince byly jen kombiky, ted uz se mozna dava i do liftbacku...nevim proc tomu tak bylo..asi prvni serie..bylo to jen par aut s timhle motorem........samodrejme ze bude pro ovsechy... V ceníku je tenhle motor u obou variant od začátku co ho nabízejí. RE: To vim taky, ja tu jen pisu co najizdeli ve skodovce.. taky sem se divil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 16. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2007 a uz je ta 1,8 v predaji na slovensku? chcel by som ju vyskusat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Samozrejme kúrením už nie, to bolo naposledy v dobách Felicie. Teda samozrejme na kúrenie sa využíva teplý vzduch a teda aj radiátor kúrenia. Ale už to nie je tak, ako kedysi u Felicie, kedy musel mať výparník teplotu približne 5 stupňov a dohrievalo sa to kúrením. Teraz majú kompresory fakt meniteľný zdvih piestov, takže majú aj premenlivý výkon, nie je to už ako dakedy len ON a OFF (cez spojku v remenici kompresora). Klimy vo Fabii a OII už spojku v remenici nemajú. A taktieť výparník môže mať teplotu tuším v rozmedzí 1-11 stupňov. A ak sa má vháňať do interiéru 18 stupňový vzduch, tak sa už nemusí trebárs z tých 11 dohrievať kúrením, stačí len nastaviť klapky obtoku výparníka tak, aby časť vzduchu prúdila cez výparník a časť naokolo. Samozrejme všetko si to už riadi elektronika, u Climatronicu má veľmi slušný počet čidiel, ktoré sledujú teplotu v interiéri, ako aj teplotu vzduchuna mnohých miestach vzduchových potrubí v prístrojovke. Climatic je principiálne rovnaký ako Climatronic, len rozvod vzduchu nie je delený na 2 vetvy, je menší počet klapiek, čidiel, inakšie je samozrejme ovládanie a climatic nepriviera vo vysokých rýchlostiach vstup vonkajšieho vzduchu. Ale ak si nastavíš nejakú teplotu ovládačom, povedzme na 22 st, tak ak auto stojí v chladnej garáži (napr. 18 st.), chvíľku bude mať auto tendenciu kúriť a ako sa interiér bude na slnku ohrievať, začne prúdiť postupne chladnejší vzduch. To je ten princíp poloautomatického Climatronicu. Klapky a teda smer prúdenia vzduchu si to už samo nenastaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 KRYSIMLADE - píšeš, ako keby si už s tým 1,8 TSI jazdil aspoň 2 mesiace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 S vyskúšaním bude ešte problém, musíš ešte trochu počkať. Ale veď napíš na Škoda Auto Slovensko, že či ho už majú. Po stránke jazdných vlastností to vyzerá byť na veľmi dobrý motor (ten 1,8 TSI), určite by som ti ho odporúčal. Po stránke spoľahlivosti, je to koncepčne taký istý motor ako 2,0 TFSI, iba má k dobru namiesto rozvodového remeňa reťaz. Takže po stránke spoľahlivosti by som si starosti nerobil. Ani 2,0 TFSI zatiaľ nemajú nejaké chronické problémy (len sem tam zapaľovacie cievky). Ohľadom spotreby, asi budem ten pravý, koho potrebuješ. Teraz mám 2,0 TFSI v OII RS a predtým som mal Fabiu 2,0 MPI. S Fabiou som jazdil dlhodobo za 7,9 a teraz sa u OII hýbem okolo 8,3. Je ale pravda, že som sa trochu zrýchlil a na druhú stranu, OII je väčšia a ťažšia, má širšie gumy. Ale ak by si mal 1,8 TSI, je možné, že budeš jazdiť aj za menej, ako dposiaľ na OI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 (editace) Na auto.cz s nim jezdili svizne za 8L to si myslim ze bude tak odpovidat... 1,8T vs. 1,8TFSi ..krivka kroutaku je u TFSi mnohem zajimavejsi a ve vetsim rozsahu skoro jako uz naftaku plnych 250Nm ma uz 1500ot.... Editováno: 18. Červenec 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 je to super...len tak pre zaujimavost nemate takuto tabulku s vykonom aj na staru O1 2,0 L?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 ten uz ho má půl roku a klimatizace je v něm neznatelná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KRYSIMLADE Vloženo 18. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2007 Bohuzel ne... On mi to tak casto nepujciiiiiiii o)))) KRYSIMLADE - píšeš, ako keby si už s tým 1,8 TSI jazdil aspoň 2 mesiace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.