Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

Chlapi zdravim.

Momentalne mam OI 2,0 L a uvazujem o kupe OII a takisto benzin. Naftu nechcem, mam na to svoje dovody, mal som raz naftovy motor HDi a povedal som si nikdy viac.

Chodim prevazne 40% dialnice, 20% mesto, 40% okresky. Jazdim vacsinou sportovo, a tazku nohu mam skoro vzdy. Takze chcem nieco pruzne, s vybornym vykonom a samozrejme aby ten motor bol spolahlivy,aby som snim nebol viac v servise ako na cestach.. Na spotrebe mi az tak velmi nezalezi..Co by ste mi teda doporucili? alebo mam pockat na buduci rok ked pridu nejake nove motory co som pocul?

Editováno: , autor: SnakeBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ak bude spotreba nejakych 9-10L tak cert ho ber, uz som si zvykol na svojej O1 to je zrut riadny. No trvam na skode..ale neviem ci sa s tou RSkou zmestim do nejakej slusnej ceny...co viem tak to ma 147 kW co? to je uz dost vela.... zasa niesom pretekar na cestach... myslim ze nejakych tych 100-110 KW by uplne stacilo. Zasa ak mam dat za Skodu 1 000 000 korun tak urcite ze radsej kupim nieco ine :) tolko samozrejme nechcem dat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi bych volil jednoznačně nový 1.8TSI,v Eleganci limuzína za 624.900kč -bez příplatků,v takovym NHCaru kde dávaj slevu na OII min.50.000kč by tě vyšla tak na 575.000kč-bez příplatků!!! Myslim že těch 118kw/160k 250Nm je pro OII víc než dobré,navíc ještě dlabe 95natural a podle testů co jsem četl i spotřeba pěkná,udávaná kombinace 7,4 byla při testu 7,1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to by nebolo zle...a ake su skusenosti s tym motorom? nekazi sa? nezere vela oleja?

On je to nový motor od Audi,jen chvilku před OII ho dávali do Audi A3,A4 a ted ho dostala i A6.

Má i bezúdržbový rozvody (řetež),což má z OII zatím jen 1.6FSI.Přečti si recenzi na Auto.cz,tam o něm psali hodně dobře.

Už jsem to tu někde psal,já si myslim že to bude pro tuhle třídu jako je OII nejoblíbenější a nejpovedenější motorizace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Tak...

Tak to by nebolo zle...a ake su skusenosti s tym motorom? nekazi sa? nezere vela oleja?

On je to nový motor od Audi,jen chvilku před OII ho dávali do Audi A3,A4 a ted ho dostala i A6.

Má i bezúdržbový rozvody (řetež),což má z OII zatím jen 1.6FSI.Přečti si recenzi na Auto.cz,tam o něm psali hodně dobře.

Už jsem to tu někde psal,já si myslim že to bude pro tuhle třídu jako je OII nejoblíbenější a nejpovedenější motorizace.

Editováno: , autor: KRYSIMLADE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to pekna pilka. Tichej sviznej ale papka. Zalezi na vkusu kazdeho soudruha. Pokud max 8.5 litru je pro tebe a sviznej styl jizdy a napul mesto OK ber ho.

Ma jednu neuveritelnou vlastnost. Jdi si ho projet. Furt je v tahu. Zabira nizko a tahne. Necekej nejake kratkodobe efekty ropy ze si myslis ze letis jako strela - pac predtim ti to nejelo o)) Todlecto ma plynulejsi nabeh ale trvalejsi charakter.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat..

Od začátku ho má jak Combi tak i liftback !!!!!!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat..

Od začátku ho má jak Combi tak i liftback !!!!!!!!!!!!!!!!!

RE: Kdyz jsme byl nedavno ve skodovce tak na lince byly jen kombiky, ted uz se mozna dava i do liftbacku...nevim proc tomu tak bylo..asi prvni serie..bylo to jen par aut s timhle motorem........samodrejme ze bude pro ovsechy...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat..

Od začátku ho má jak Combi tak i liftback !!!!!!!!!!!!!!!!!

RE: Kdyz jsme byl nedavno ve skodovce tak na lince byly jen kombiky, ted uz se mozna dava i do liftbacku...nevim proc tomu tak bylo..asi prvni serie..bylo to jen par aut s timhle motorem........samodrejme ze bude pro ovsechy...

V ceníku je tenhle motor u obou variant od začátku co ho nabízejí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasna volba 1,8TFSi ..konecne skonci nijakej 2,0FSi...predtim nemela OII poradnej benzin krom RSa, pak se mame divit, ze je vetsina prodanejch Octa. ropa... zatim jesm ho videl ve skodovce davat jen do kombajnu ale urcite bude i pro liftback, zkoda ze zatim neni i pro automat..

Od začátku ho má jak Combi tak i liftback !!!!!!!!!!!!!!!!!

RE: Kdyz jsme byl nedavno ve skodovce tak na lince byly jen kombiky, ted uz se mozna dava i do liftbacku...nevim proc tomu tak bylo..asi prvni serie..bylo to jen par aut s timhle motorem........samodrejme ze bude pro ovsechy...

V ceníku je tenhle motor u obou variant od začátku co ho nabízejí.

RE: To vim taky, ja tu jen pisu co najizdeli ve skodovce.. taky sem se divil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozrejme kúrením už nie, to bolo naposledy v dobách Felicie. Teda samozrejme na kúrenie sa využíva teplý vzduch a teda aj radiátor kúrenia. Ale už to nie je tak, ako kedysi u Felicie, kedy musel mať výparník teplotu približne 5 stupňov a dohrievalo sa to kúrením. Teraz majú kompresory fakt meniteľný zdvih piestov, takže majú aj premenlivý výkon, nie je to už ako dakedy len ON a OFF (cez spojku v remenici kompresora). Klimy vo Fabii a OII už spojku v remenici nemajú. A taktieť výparník môže mať teplotu tuším v rozmedzí 1-11 stupňov. A ak sa má vháňať do interiéru 18 stupňový vzduch, tak sa už nemusí trebárs z tých 11 dohrievať kúrením, stačí len nastaviť klapky obtoku výparníka tak, aby časť vzduchu prúdila cez výparník a časť naokolo. Samozrejme všetko si to už riadi elektronika, u Climatronicu má veľmi slušný počet čidiel, ktoré sledujú teplotu v interiéri, ako aj teplotu vzduchuna mnohých miestach vzduchových potrubí v prístrojovke. Climatic je principiálne rovnaký ako Climatronic, len rozvod vzduchu nie je delený na 2 vetvy, je menší počet klapiek, čidiel, inakšie je samozrejme ovládanie a climatic nepriviera vo vysokých rýchlostiach vstup vonkajšieho vzduchu. Ale ak si nastavíš nejakú teplotu ovládačom, povedzme na 22 st, tak ak auto stojí v chladnej garáži (napr. 18 st.), chvíľku bude mať auto tendenciu kúriť a ako sa interiér bude na slnku ohrievať, začne prúdiť postupne chladnejší vzduch. To je ten princíp poloautomatického Climatronicu. Klapky a teda smer prúdenia vzduchu si to už samo nenastaví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S vyskúšaním bude ešte problém, musíš ešte trochu počkať. Ale veď napíš na Škoda Auto Slovensko, že či ho už majú. Po stránke jazdných vlastností to vyzerá byť na veľmi dobrý motor (ten 1,8 TSI), určite by som ti ho odporúčal. Po stránke spoľahlivosti, je to koncepčne taký istý motor ako 2,0 TFSI, iba má k dobru namiesto rozvodového remeňa reťaz. Takže po stránke spoľahlivosti by som si starosti nerobil. Ani 2,0 TFSI zatiaľ nemajú nejaké chronické problémy (len sem tam zapaľovacie cievky).

Ohľadom spotreby, asi budem ten pravý, koho potrebuješ. Teraz mám 2,0 TFSI v OII RS a predtým som mal Fabiu 2,0 MPI. S Fabiou som jazdil dlhodobo za 7,9 a teraz sa u OII hýbem okolo 8,3. Je ale pravda, že som sa trochu zrýchlil a na druhú stranu, OII je väčšia a ťažšia, má širšie gumy. Ale ak by si mal 1,8 TSI, je možné, že budeš jazdiť aj za menej, ako dposiaľ na OI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...