Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

Uděláme sraz MPIcek v Praze před budovou SportMotoru :smich: .. a po chipu si přibarvíme označení motorizace na MPI :smich:

vorlajz: špatný není, ale, co je dobrý může být ještě lepší ;). Já od toho zázraky nečekám, jen lepší průběh výkonu a točáku hlavně na počátku, jak jsem psal už výš.

Naprosto souhlasím se vším. Nejvíc me žere ten počátek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

krysar: tak není motorizace jako motorizace.. tam mám jenom MPI :p Ovšem myslím že MPI se dělalo jenom jedno, tak su tak nebo tak jasnej :feve:

točit se mi to povedlo včera po přesednutí z Fabule... 5tis ot na rozjezd.. pěkně si zařvala.. Jinak moc točení nemusím.. spíš klidnej tichej chod (spotřeba je mým cílem)..

Editováno: , autor: dadacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to sundal nezavisle na tom cipovani, sundal jsem v ty dobe ze zadku uplne vsechno krome znacky a napisu OCTAVIA, a ze tam bylo asi dalsich 5 veci :)

Tocim to taky celkem malo, sem tam se neudrzim, ale vicemene jezdim klidne, a proto sem rad, ze v tech nizsich tockach to jede lip. Ted mam dlouhodobou 7,1l, kdyz jsem jezdil uplne na spotrebu, bylo to 6,4l. (po picovani)

Editováno: , autor: krysarr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se řítím někde po okreskách, tak točit se aspoň trochu musí.. taky od toho tam to zelený pole u benzínu je ;) Spíš ale jezdím město a pokud nejsem zatíženej kilama, tak ani s těma počátkama problém nemám.. stačí nezaspat na světelný, přesně řadit a pokud na to někdo nešlápne, tak i do těch 2500 otáček budete ujíždět spíš vy.. aspoň já to tak mám vyzkoušený, protože se studeným motorem se mi to nad 2500 otáček točit nechce.

Jak jsem dřív nechápal, proč není místo 1.6 MPI 8V radši ta 1.6 16V, tak teď můžu za to být naopak možná rád, protože chlápek na srazu Roomstrů mi říkal, že tu 1.6 u něj musí nehorázně vytáčet. Já si myslím, že u tý naší se i dole dá v klidu žít, pokud se člověk nechystá předjíždět nebo nemá zatížený auto.. tam by se opravdu hodilo víc síly a lepší reakce na plyn než se motor dostane do otáček.. no a k tomu by nám mohl snad pomoci ten chip .. a o to tady jde ne? :)

Tady je graf od SportMotoru.. nejsou to tak velký kopce nárůstu jako u TDI, ale myslím, že tohle taky nevypadá špatně

post-17230-1215170481_thumb.jpg

Já jsem si tady koupil označení motorizace, ale se zeleným "I" .. a to se zrovna k 225 pneu moc nehodí :smich: .. bych musel upravit trochu :D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krysar: no ono i to brno s těma 17kama je občas sebevražda.. jendou jsem si solidně potykal se zemí, ale to byla spíš moje blbost, měl jsem to otočit..

Tuším že O1 ofiko ani 17nemá ne? Ale i 16 jsou v poho.. MI jenom O II s 15kama přijde tak nějak komická.. (liták se strácí ve "vysokým" pneu..)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou jezdím za 8.1.. benál placenej firmou - neřešil jsem spotřebu = stoupla :(

Chcu tak těch 7dlouhodobě.. což se 17 kolama bude obtížný..

Mel sis koupit FSI a jezdil bys za 7 v klidu, jako treba ja kterej jezdimi na 17" za 5,7 l/100 (ted s porad zaplou klimou to je za 6 rovnych :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to sundal nezavisle na tom cipovani, sundal jsem v ty dobe ze zadku uplne vsechno krome znacky a napisu OCTAVIA, a ze tam bylo asi dalsich 5 veci :)

Tocim to taky celkem malo, sem tam se neudrzim, ale vicemene jezdim klidne, a proto sem rad, ze v tech nizsich tockach to jede lip. Ted mam dlouhodobou 7,1l, kdyz jsem jezdil uplne na spotrebu, bylo to 6,4l. (po picovani)

A jak se ti hla spotřeba po chipu ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krysar: no ono i to brno s těma 17kama je občas sebevražda.. jendou jsem si solidně potykal se zemí, ale to byla spíš moje blbost, měl jsem to otočit..

Tuším že O1 ofiko ani 17nemá ne? Ale i 16 jsou v poho.. MI jenom O II s 15kama přijde tak nějak komická.. (liták se strácí ve "vysokým" pneu..)

Taky mam ten pocit, 17ky na OI ma snad ofiko jen RS, jinak tusim ne. Ale zapsat snad uz jdou. Na OII ta 17ka je fakt tak nejak nutna :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to s tím FSIckem neviděl tak horký. Marios je z Jeseníků že jo? Tam jsem párkrát projížděl a jsou tam opravdu pěkný cesty a dá se jet za krásnou spotřebu, i když se člověk neloudá.

Já jezdím z 90% město s neustálým rozjížděním a spotřeba se mi pohybuje podle provozu a podle toho jak často z města vyjíždím.. většinou mezi 6.5 - 7.5 l/100km .. jde to někdy i výš i níž, ale déle průměrnou kolem 8 jsem měl, když se auto zajíždělo a bylo na zimních 15kách.

Na okreskách když se často nepředjíždí, tak i MPI má slušnou spotřebu. Taková byla spotřeba, když jsem jednou projel městský okruh v Praze od Černýho mostu k muzeu (17" kola, když se to tu pořád nadměňuje) s tempomatem na 80 km/h ;) ..

post-17230-1215190464_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prostě normální předpisová jízda s tempomatem na hranici rychlostního limitu.. ňák se mi tam nechtělo testovat ty jejich radary, co měří průměrnou rychlost a pak posílají za odměnu body ;). Na začátku jsem si akorát resetoval maxi-dot ze zvědavosti, kolik to na ty permanentní osmdesátce (za mostem padesát) vezme a tohle vylezlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...