vorlajz Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 teoreticky bych mohl dneska natankovat... ale mám tam ještě tak 20 litrů N98 ... a nechci to míchat, žejo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 To je fakt, taky když už jsem to tam nalil, tak skoro s prázdnou nádrží a stejně tam ještě něco bylo, tak to nebylo hned. Každopádně N95-N100 je větší rozdíl než N98-N100 .. i v tom testu u FSI to zkoušeli s N95-N100, i když má předepsaný N98 a rozdíl tam byl o něco větší než u MPI, ale čekali u toho FSI víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Vorlajzi obojí ovšem "kvalita" pumpařek je subjektivní a benzinku od benzinky jiná tankuju po pár vytipovaných Shell v ČR.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 (editace) mě se právě líbí naše obsluha na LukOilu... jsou tam příjemný ženský a levnej benálek! ale před dovčou teď natankuju V-Power Racing a uvidím jak mi klesne spotřeba Editováno: 19. Srpen 2008, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 dadacek: máš vytipovaný Shellky podle pumpařek jo? Dobrý Tady u nás nic moc.. asi změním benzínku vorlajz: nabereš VP Racing, nabereš pumpařku a neklesne ti nic.. a to doslova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 to mě vždycky dostane, když mi při čerpání povstane. na pumpě kde všichni tankujou, na pumpě kde mi benál markujou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 19. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2008 Pěkně to rozjízdíš vorlajz, na to se třebas nějaká chytne Viktore: no jednou to došlo až tak daleko, že mě na jedné nabalovala ale ted jak sem tam 3x byl ona tam už ee btw: mám ju asi 100km od baráku ale tankuju tam při cestách. Třeba na ni jednou narazím resp na její směnu. Ale ěvtšinou si Shellku vyberu podle vícero souher osudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 tak jsem dal dneska 50,78 litru V-Power Racing (á Kč 34,40), dohromady za 1.747,- ... a hned to jelo jako Formule!!! teď vážně... uvidíme, co to udělá se se spotřebou... jestli půjdu pod 5,5 l jak jezdím Marios, tak se asi vožeru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 Vorlajzi pod 5,5 pochybuju.. to je můj osobní rekord s MPI, ale věřím, že bych ti snížil spotřebu, ale nelíbil by se ti můj styl jízdy Takže prvotní pocit žádnej jo? Ani psychyckej placebo..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 nn... říkám, jede to jak formule 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 Blby je, a na silnicich je to hodne videt, ze kazdymu neni dano, bohuzel ani za volantem. A kdyz je nekdo drevo, nepozna holt nic, jen ze nekoho predjel nebo prosvistel rychle dalnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Trosku odbocim od temy, ale zaujimalo by ma, ake mate volnobezne otacky na 1.6/75KW MPI, hlavne ti, co mate kod motora BFQ. Mne to toci okolo 700ot./min a zda sa mi to dost malo. Znamy ma motor AVU a volnobeh mu toci odhadom 850ot/min. Tieto dva motory AVU a BFQ by mali byt viac menej totozne, tak je to dost divne... Kolko to toci na volnobeh vam, co mate BFQ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Mysiax: studenej nebo už zahřátej motor? Těsně po startu to mám někde kolem tisícovky po zahřátí bych se musel podívat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 S tím olejem, mě to teda žere jak potvora..Ve 12tis dolit olej (upozornění dotem) ted mám 18 a chce zase (upozornuje). Dozvedel jsem se, že je normální 1 deci na tisíc km (takže mi to odpovídá, páč s tím občas jedu trochu rychlej a tak to veme víc oleja..) Resumé: po 6tis km chce litr oleja zase.. Mam tento motor uz 3ti rok, a olej je na maxime .... neviem co je to dolievat olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 mam sice FSI, ale otacky na volnobeh budu stejne. Me to tesne po nahozeni studeneho motoru toci cca. 1200 ot a po asi pul minute otacky klesnou na 800 ot/min. u tepleho motoru to hned po naskoceni toci 700 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Trosku odbocim od temy, ale zaujimalo by ma, ake mate volnobezne otacky na 1.6/75KW MPI, hlavne ti, co mate kod motora BFQ. Mne to toci okolo 700ot./min a zda sa mi to dost malo. Znamy ma motor AVU a volnobeh mu toci odhadom 850ot/min. Tieto dva motory AVU a BFQ by mali byt viac menej totozne, tak je to dost divne... Kolko to toci na volnobeh vam, co mate BFQ? S klimou nebo bez? Mně totiž stačí ve vyšších venkovních teplotách spustit chlazený vzduch (vypnout ECON) a otáčky se na volnoběh okamžitě zvednou i o 200 otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysiax Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Mysiax: studenej nebo už zahřátej motor? Těsně po startu to mám někde kolem tisícovky po zahřátí bych se musel podívat. Takze upresnim: studeny bez klimy - od 900ot do 1100ot, v lete skor okolo tych 900ot teply bez klimy - spominanych 700ot. teply s klimou (Climatronic) - cca 900ot - 950ot Mate to podobne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Carlito: to se máš, uvidíme, vyměníme komplet nový - po 2letech. Pak třebas bude žrat mín oleja, ale je navíc ještě ne moc zajetý (bude mít 20tis km). Mysiax a všici s otáčkama, jsem se na to před chvíli zaměřil a je to dost podobné jak máte vy. Studený motor 1100-1200. Zahřátý 750 ; s klimou jsem nezkoušel - moc mi nefunguje.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrenka Vloženo 27. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Taky mám při zahřátém 700ot/min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Cauky, tak zitra si jdu projet 1.6MPi a jsem pln ocekavani ...tak za mesic a neco bych ji chtel koupit ... jsem fakt moc zvedav... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 Drastysi já myslel, že to máš už dávno objednaný, ba co víc, že s tím už aji jezdíš.. Tak at se to jízda líbí. Poděl se pak o dojmy, nebo jestli migruješ k FSI nebo .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 27. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2008 dadcek: jo tak to bych rad, ale penize na auto budu mit az koncem rijna takze jsem jen dopredu zjistoval ... jinak samozrejme ze uz bych v tom rad jezdil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Cau, tak jsem se byl dneska svezt s OII MPI v Ambiente vybave a jezdilo se mi super, super pohodli, skvele ticho a perfektni ovladani. Byl jsem prekvapen ze volant jde otacet snadneji nez u me Fabie HTP.... Co me trosku neprijemne prekvapilo tak je chovani motoru v nizkych otackach(t.j. pod 2000 ot.) ...myslel jsem si ze bude v techto otackach motor trochu zivejsi, ale kdyz si uvedomim ze pod 2000 ot. jezdim malokdy tak me to vlastne ani netrapi, takze volba na 99,9% padne na tenhle motor. Pristi tyden to auto pujdu domlouvat, tak doufam ze to vsechno klapne :-) ... zatim se mejte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 Drastysi mi to zabírá dokonce až od 2500ot .. ale já mám hodně lehkou nohu na plynu.. je to klasická vlastnost tohoto motoru a myslel jsem, že o tom víš (diskutováno mockrát - pravděpodobně odstranitelné čipem). Dej pak vědět jak budeš nový štastný majitel Dopředu mnoho štěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 28. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2008 dadacek: ale jo vedel jsem to :-) ... ale i tak jsem byl trosku prekvapen ale jinak je to podle me super motor!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.