Srpen 19, 200817 r teoreticky bych mohl dneska natankovat... ale mám tam ještě tak 20 litrů N98 ... a nechci to míchat, žejo...
Srpen 19, 200817 r To je fakt, taky když už jsem to tam nalil, tak skoro s prázdnou nádrží a stejně tam ještě něco bylo, tak to nebylo hned. Každopádně N95-N100 je větší rozdíl než N98-N100 .. i v tom testu u FSI to zkoušeli s N95-N100, i když má předepsaný N98 a rozdíl tam byl o něco větší než u MPI, ale čekali u toho FSI víc.
Srpen 19, 200817 r Vorlajzi obojí ovšem "kvalita" pumpařek je subjektivní a benzinku od benzinky jiná tankuju po pár vytipovaných Shell v ČR..
Srpen 19, 200817 r mě se právě líbí naše obsluha na LukOilu... jsou tam příjemný ženský a levnej benálek! ale před dovčou teď natankuju V-Power Racing a uvidím jak mi klesne spotřeba Upraveno Srpen 19, 200817 r od vorlajz
Srpen 19, 200817 r dadacek: máš vytipovaný Shellky podle pumpařek jo? Dobrý Tady u nás nic moc.. asi změním benzínku vorlajz: nabereš VP Racing, nabereš pumpařku a neklesne ti nic.. a to doslova
Srpen 19, 200817 r to mě vždycky dostane, když mi při čerpání povstane. na pumpě kde všichni tankujou, na pumpě kde mi benál markujou!
Srpen 19, 200817 r Pěkně to rozjízdíš vorlajz, na to se třebas nějaká chytne Viktore: no jednou to došlo až tak daleko, že mě na jedné nabalovala ale ted jak sem tam 3x byl ona tam už ee btw: mám ju asi 100km od baráku ale tankuju tam při cestách. Třeba na ni jednou narazím resp na její směnu. Ale ěvtšinou si Shellku vyberu podle vícero souher osudu
Srpen 21, 200817 r tak jsem dal dneska 50,78 litru V-Power Racing (á Kč 34,40), dohromady za 1.747,- ... a hned to jelo jako Formule!!! teď vážně... uvidíme, co to udělá se se spotřebou... jestli půjdu pod 5,5 l jak jezdím Marios, tak se asi vožeru!
Srpen 21, 200817 r Vorlajzi pod 5,5 pochybuju.. to je můj osobní rekord s MPI, ale věřím, že bych ti snížil spotřebu, ale nelíbil by se ti můj styl jízdy Takže prvotní pocit žádnej jo? Ani psychyckej placebo..?
Srpen 21, 200817 r Blby je, a na silnicich je to hodne videt, ze kazdymu neni dano, bohuzel ani za volantem. A kdyz je nekdo drevo, nepozna holt nic, jen ze nekoho predjel nebo prosvistel rychle dalnici
Srpen 26, 200817 r Trosku odbocim od temy, ale zaujimalo by ma, ake mate volnobezne otacky na 1.6/75KW MPI, hlavne ti, co mate kod motora BFQ. Mne to toci okolo 700ot./min a zda sa mi to dost malo. Znamy ma motor AVU a volnobeh mu toci odhadom 850ot/min. Tieto dva motory AVU a BFQ by mali byt viac menej totozne, tak je to dost divne... Kolko to toci na volnobeh vam, co mate BFQ?
Srpen 26, 200817 r Mysiax: studenej nebo už zahřátej motor? Těsně po startu to mám někde kolem tisícovky po zahřátí bych se musel podívat.
Srpen 26, 200817 r S tím olejem, mě to teda žere jak potvora..Ve 12tis dolit olej (upozornění dotem) ted mám 18 a chce zase (upozornuje). Dozvedel jsem se, že je normální 1 deci na tisíc km (takže mi to odpovídá, páč s tím občas jedu trochu rychlej a tak to veme víc oleja..) Resumé: po 6tis km chce litr oleja zase.. Mam tento motor uz 3ti rok, a olej je na maxime .... neviem co je to dolievat olej
Srpen 26, 200817 r mam sice FSI, ale otacky na volnobeh budu stejne. Me to tesne po nahozeni studeneho motoru toci cca. 1200 ot a po asi pul minute otacky klesnou na 800 ot/min. u tepleho motoru to hned po naskoceni toci 700 ot/min.
Srpen 26, 200817 r Trosku odbocim od temy, ale zaujimalo by ma, ake mate volnobezne otacky na 1.6/75KW MPI, hlavne ti, co mate kod motora BFQ. Mne to toci okolo 700ot./min a zda sa mi to dost malo. Znamy ma motor AVU a volnobeh mu toci odhadom 850ot/min. Tieto dva motory AVU a BFQ by mali byt viac menej totozne, tak je to dost divne... Kolko to toci na volnobeh vam, co mate BFQ? S klimou nebo bez? Mně totiž stačí ve vyšších venkovních teplotách spustit chlazený vzduch (vypnout ECON) a otáčky se na volnoběh okamžitě zvednou i o 200 otáček.
Srpen 26, 200817 r Mysiax: studenej nebo už zahřátej motor? Těsně po startu to mám někde kolem tisícovky po zahřátí bych se musel podívat. Takze upresnim: studeny bez klimy - od 900ot do 1100ot, v lete skor okolo tych 900ot teply bez klimy - spominanych 700ot. teply s klimou (Climatronic) - cca 900ot - 950ot Mate to podobne?
Srpen 26, 200817 r Carlito: to se máš, uvidíme, vyměníme komplet nový - po 2letech. Pak třebas bude žrat mín oleja, ale je navíc ještě ne moc zajetý (bude mít 20tis km). Mysiax a všici s otáčkama, jsem se na to před chvíli zaměřil a je to dost podobné jak máte vy. Studený motor 1100-1200. Zahřátý 750 ; s klimou jsem nezkoušel - moc mi nefunguje..
Srpen 27, 200817 r Cauky, tak zitra si jdu projet 1.6MPi a jsem pln ocekavani ...tak za mesic a neco bych ji chtel koupit ... jsem fakt moc zvedav...
Srpen 27, 200817 r Drastysi já myslel, že to máš už dávno objednaný, ba co víc, že s tím už aji jezdíš.. Tak at se to jízda líbí. Poděl se pak o dojmy, nebo jestli migruješ k FSI nebo ..
Srpen 27, 200817 r dadcek: jo tak to bych rad, ale penize na auto budu mit az koncem rijna takze jsem jen dopredu zjistoval ... jinak samozrejme ze uz bych v tom rad jezdil ...
Srpen 28, 200817 r Cau, tak jsem se byl dneska svezt s OII MPI v Ambiente vybave a jezdilo se mi super, super pohodli, skvele ticho a perfektni ovladani. Byl jsem prekvapen ze volant jde otacet snadneji nez u me Fabie HTP.... Co me trosku neprijemne prekvapilo tak je chovani motoru v nizkych otackach(t.j. pod 2000 ot.) ...myslel jsem si ze bude v techto otackach motor trochu zivejsi, ale kdyz si uvedomim ze pod 2000 ot. jezdim malokdy tak me to vlastne ani netrapi, takze volba na 99,9% padne na tenhle motor. Pristi tyden to auto pujdu domlouvat, tak doufam ze to vsechno klapne :-) ... zatim se mejte
Srpen 28, 200817 r Drastysi mi to zabírá dokonce až od 2500ot .. ale já mám hodně lehkou nohu na plynu.. je to klasická vlastnost tohoto motoru a myslel jsem, že o tom víš (diskutováno mockrát - pravděpodobně odstranitelné čipem). Dej pak vědět jak budeš nový štastný majitel Dopředu mnoho štěstí.
Srpen 28, 200817 r dadacek: ale jo vedel jsem to :-) ... ale i tak jsem byl trosku prekvapen ale jinak je to podle me super motor!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.