drastys Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 no uvidime .. Ja bych o tom mozna i uvazoval az budu mit toho autaka... odkud vubec jste chlapi a kde je firma sportmotor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 (editace) Sportmotor je v Praze na Bílý hoře.. já to nemám moc daleko. Editováno: 22. Září 2008, autor: ViktorMPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drastys Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 ViktorMPi: Ja jsem z Ostravy takze je to pro me docela daleko ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 22. Září 2008 Sdílet Vloženo 22. Září 2008 drastys: aha, to máš fakt celkem daleko. Nicméně osobně pokud bych měl zájem o chip a neměl v okolí kvalitního úpravce, tak bych si raději zajel, ale to je na zvážení každýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
admiral Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Dnes som si objednal K&N filter, zajtra ho vymenim, tak potom napisem, ci to malo nejaky hlbsi zmysel. Aby som co najviac eliminoval placebo efekt, urobil som minule s kamosom rozne testy pruznosti (cize zavislost vysledku od sikovnosti vodica je prakticky nulova), moje auto voci jeho autu. Ked potom testy zopakujeme za tych istych podmienok, pricom jeho auto je bez upravy a ja s novym filtrom, bude to myslim celkom objektivne porovnanie stavu "pred" a "po". Rovnako napisem skusenosti so spotrebou, nakolko viaceri pisu, ze sa im pri kludnej jazde znizila aj 1/2 litra. Akonahle skonci zaruka, zvazujem chip tiez, nie kvoli absolutnemu vykonu, ale kvoli priebehu momentu v nizsich otackach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Filtr jsem zkousel pred cipem a dal ho pryc, necitil sem zadnou zmenu, po cipu sem to zkusil znova a to uz urcite efekt ma. Ale bez cipu mi osobne prisel k nicemu (KN). Co se spotreby tyka, filtr a jeho efekt na spotrebu v mym pripade = 0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 "zvazujem chip tiez, nie kvoli absolutnemu vykonu, ale kvoli priebehu momentu v nizsich otackach. " - a přesně o tom to je, vidím to stejně! Určitě pak napiš postřehy s tím filtrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Ptal jsem se Sportmotoru: Dobrý den, již brzy mi končí záruka na auto a vážně uvažuji o vaší nabídce úpravy ŘJ motoru, ale předem bych se ještě rád zeptal, zda-li graf průběhu výkonu a točivého momentu před a po chipu, který máte na webu u popisu úpravy motoru 1.6 MPI 75 kW, je s nebo bez vámi doporučovaného sportovního vzduchového filtru. Ptám se, protože bych asi nejraději rád nejprve vyzkoušel změnu v chování motoru se samotným chipem bez filtru... Odpověď: Dobrý den, graf je pouze s upravenou jednotkou. Filtr je vhodný proto, že přeprogramováním se změní úhly předstihu a dávkování paliva, filtr je nejjednodušší (a nejlevnější) cesta jak dostat do motoru více vzduchu... S pozdravem Ing.I.Dymovský Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
admiral Vloženo 28. Září 2008 Sdílet Vloženo 28. Září 2008 (editace) Pani, dovolte mi, aby som sa podelil o aktualne poznatky po vymene standardneho papieroveho vzduchoveho filtra za sportovy K&N. Motor evidentne ozil, taha lepsie z nizsich otacok, v tych najvyssich tak skoro neumrie a akceleruje jak besna svina az do obmedzovaca. Navyse ma teraz krasny, syty sportovy sound, no proste som uneseny a nikdy som este tak efektivne peniaze neinvestoval. A teraz vazne. Vacsi vpyv na zmenu chovania tohto motora ma aj vymena vonaveho stromceka v interieri nez vymena vzduchoveho filtra. Zmena sa neudiala absolutne ZIADNA, a to ani placebo efekt, ani cokolvek ine. Proste nestalo sa vobec NIC, ani len naznakom. Zopakovali sme s kamaratom aj testy pruznosti, v ramci statistickej chyby to dopadlo na chlp rovnako ako pred vymenou filtra. Zvuk motora sa tiez vobec nezmenil. A to mam velmi citlive usi. Spotreba taktiez ostala identicka. Takze zaverom, nabuduce tie peniaze radsej prepijem alebo az ma znova napadne robit pokusy s atmosferickym motorom, tak investujem radsej do noveho sania, vyfuku, mozno chipu - ale vymena vzduchoveho filtra bez tohto nema ani najmensi zmysel. Tolko moje poznatky. Mimochodom, nekupi niekto K&N vzduchovy filter na Octaviu II 1.6? Urobim dobru cenu Editováno: 28. Září 2008, autor: admiral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 (editace) Jako bych Ti to nepsal o par postu vejs, ze to bez cipu a dalsich uprav nema cenu Editováno: 29. Září 2008, autor: krysarr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 (editace) ten motor uz je dost vyhnany RJ motoru, vetsi vykon se ztoho uz hure dostava, je to jen 8 V atmosfericky. Od vyroby to je nadupany motor a vice se pro nej uz neda udelat Jo kdyby clovek mel tu 1.6 s 55kW tak tam je velka rezerva na upravy, ale tady uz nee - musi taky prosim vas splnovat EU 4 Editováno: 29. Září 2008, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadacek Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Octavka: Takže ty vlastně chip nedoporučuješ..? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 Octavka: takže podle tebe sportmotor kecá, když tvrdí, že vychytávají rezervy motoru, že se motor zklidní a ztiší na volnoběhu, že se sníží spotřeba při zachování jízdního stylu, a že i motor 1.9 TDI po jejich úpravě splňuje Euro4? Pokud tomu motoru skutečně rozumíš, tak uvítám každou odbornou informaci. Nebo je to jen tvůj subjektivní názor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 29. Září 2008 Sdílet Vloženo 29. Září 2008 to zalezi zda je to kvalitni chip - nejaky ten dump tu mam, ale ze bych se ho odvazil do me octy nahrat neprichazi v uvahu - zvlaste kdyz se jedna o atmosfericky motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 ten motor uz je dost vyhnany RJ motoru, vetsi vykon se ztoho uz hure dostava, je to jen 8 V atmosfericky.Od vyroby to je nadupany motor a vice se pro nej uz neda udelat Jo kdyby clovek mel tu 1.6 s 55kW tak tam je velka rezerva na upravy, ale tady uz nee - musi taky prosim vas splnovat EU 4 Ale da, bud malo investici zhruba 10k (vcetne cipu), nebo hodne kompletnim prekopanim, ale prekopavat tenhle motor, to je fakt lepsi do toho nacpat 1,8T a kopat tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 30. Září 2008 Sdílet Vloženo 30. Září 2008 Skoda penez a stejne se ti kazdy vysmeje - proc na tomhle motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Skoda penez a stejne se ti kazdy vysmeje - proc na tomhle motoru No za tech 10k se mi zatim nikdo nevysmal a vic nema cenu, leda tu 1,8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 (editace) dam jiny priklad - nekoho svest a predvest mu tech 10 kobil na vic nikdo nepozna maximalne svuj majitel Me se rapidne zalíbila jizda u A6 - 2.5 TDi - mel tam puvodne 132 kW - po chipu kdyz prijel a svezl me tak jsem skoro brecel - asi radosti a ohromenim jak to ma velkej kroutak. Ted tam bude neco kolem 200 koniku. Tomu rikam chip Editováno: 1. Říjen 2008, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Ja myslel, ze mluvime o 74-75kW Octe, srovnavas hrusky s jabkama Asi jako kdyz sem vleze manik s TDi, kterej ma jiny vstriky+cip+turbo+IC+xxx a machruje, ze to je cip a "opravdova" octa Taky bych si do toho nejradsi dal ocipovanej sestihrnek z 330i Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 tak ja to schrnu - proste to tady na teto motorizaci nema zadny vyznam nahrat chypnuty dump Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 Ja bych to rozhrnul, osobne beru cip jako jednu z nejlepsich investic do tohodle auta Zazraky se samozrejme nedeji, ale prijemna zmena to je. A par lidi odsud s tim jelo a byli prekvapeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 ja mam tez chiplou, ale uz jsem ji koupil. Ale ze bych to vychvaloval Mam na jezdeni tu stejnou bez chipu, neco tam cejtit je, ale ty penize na ukor vykonu me hlava nebere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 A co tam mas za cipa? Treba je tam nejaka pochybna mapa. Mne tenkrat tvrdili, ze u AKL se to musi pajet, takze vyndali RJ a cely to opravdu "cipovali", byl jsem u toho, docela zajimavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 chip - spise je jen prehrana. To uz neni problem si tam neco hodit, nez si sehnat kvalitni chipnutou mapu. Jen se akorat prehnane tvari ze to min bumba, ale to uz je na nejakyho programatora, ktery by to upravil. Nejaky editory tu mam, ale prd vim kde se co nachazi. Lepsi je se mrknout na diselpower forum, tam jsou kluci profici radi poradi, ale ja uz se dal v tom radsi nestouram Musim jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 dam jiny priklad - nekoho svest a predvest mu tech 10 kobil na vic nikdo nepozna maximalne svuj majitel Me se rapidne zalíbila jizda u A6 - mel tam puvodne 132 kW - po chipu kdyz prijel a svezl me tak jsem skoro brecel - asi radosti a ohromenim jak to ma velkej kroutak. Ted tam bude neco kolem 200 koniku. Tomu rikam chip Nj, bodejť bys pak v tom neviděl význam, když jak psal krysarr srovnáváš nesrovnatelné. Kolikrát se tu už psalo, že od chipu tohohle motoru se čeká něco jinýho než třeba u TDIcek, kde se honi maximálka výkonu a krouťáku. Taky je to za jiný peníze. Mně by stačila i taková změna, jakou cítím mezi N95 a N100, čili hlavně víc síly v nižších a středních otáčkách, tudíž menší vytáčení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.