Listopad 13, 200816 r ViktorMPI: gratulujem k chipu, zvazujem to na buduci rok. Mimochodom, nechces predsa kupit ten filter? Dam velmi dobru cenu Upraveno Listopad 13, 200816 r od admiral
Listopad 13, 200816 r admiral: pouvažuju o tom.. nejdřív jsem to chtěl každopádně vyzkoušet bez, abych poznal, jak se chová samotnej chip
Listopad 13, 200816 r Uaaaaa, já jsem chip zaspal? Tak příště s někým třebas.. Sám do toho nepůjdu, chcu ušetřit Jinak co jezdím s kamošouvou O1 se stejným motorem, předface, tak ěm přijde, že se jí chce do otáček mnohem líp jak té mojí O II aneb je to neporovnatelné.. Tak nevím? Ale možná tam má taky nějakej chip..
Listopad 13, 200816 r tak ta dvojková okta je asi těžší a možná i jinak zpřevodovaná ne? s jedničkovou 1.6 MPI se jezdilo parádně!
Listopad 13, 200816 r Ja mel taky nejdriv cip, pak filtr, a doporucuju. A pak postupne otevrit vejfuck Vorlajz: soracz, jen to nenavazovalo, taxem chtel ukazat, k cemu to patri
Listopad 13, 200816 r Ta moje mrcha ma 1225kg +- 5kg, ale ted ma vlastne navic nejaky to audio V technicaku je myslim dokonce vic, a to na tom mam nejaky to kridlo a tak.
Listopad 13, 200816 r Viktore nechci to tvrdit ale hledal bych tam nějak 1l benzínu = cca 1 kg.. Takže plná nádrž je tak do 70kg (víc tomu nedávám) a zároveň ani en míň jak 40kg.. Vorlajz: než jsem to stihl napsat, tak se ukázaly skutečná váhová data.. takže ten "snažší" zátah už odspoda v kamošově O1 bych na váhu neházel a to sme spolu ještě jeli oba v O II jezdívám většinou sám. Tak leda to zpřevodování nebo chip.. ale musím si postěžovat na jeho pedály - no řídí se mi to hrozně (lítaj mu jak kdyby ve vzduchu..tak mi to pak buď cuká a nebo jedu moc rychle). Tak a teď jdu zase do rožku čekat až se odhodlám k chipu já
Listopad 13, 200816 r dadacek: taky bych to tak nějak viděl jinak těch 50 kg mi nepříjde moc, jestli je takověj rozdíl mezi OI a OII.. to je jak nějaká holčina nebo třeba ta plná nádrž
Listopad 13, 200816 r kluci 1 litr benzínu váží 0,7 kg, takže plná nadrž musí maximálně vážit 38,5 kg. A co se tyce toho ze kamosova 1.6 MPI v OI jede lepe, tak myslim ze jsi psal dadacku ze to je predface, cili do roku 2000 a tam byla 1.6 MPI 74 kW s EU3 a bez el, plynu, takze asi tak k tomu pocitu ze jede lepe...
Listopad 13, 200816 r Tak je to míň což je dobrý JJ předface, tuším 99ka. No ty pedály má strašný.. to je kapitola sama pro sebe, je tam asi klasický lanko nebo něco, co "visí" ? Ale subjektivní pocit je, že to prostě líp jede - točí.. Reálně hodnoty zrychlení netuším, ale pocitově to prostě jedééééééééé (né jedee jak se zde probíraným motorem OII).
Listopad 14, 200816 r Ona 74kW opravdu jede lip nez 75kW, prave proto, ze neni "priskrcena". Je to zvlastni, pac tabulkove je na tom lip novejsi model. Ale zase je jasny, ze nemuzou napsat, ze novejsi model motoru je na tom hur. Reseni je cip. Ze jo Viktore Jo a jinak je tam fakt lanko, da se za nej tahat jak u stary dobry 120LS Upraveno Listopad 14, 200816 r od krysarr
Listopad 14, 200816 r krysarr: jo přesně tak dneska jsem jel sice jen kousek, ale utvrdila se má spokojenost, možná bych řekl, že je to ještě lepší než jsem očekával.. nejvíc jsem rád asi za to, že do 2500 otáček motor táhne úplně jinak než v sérii a tam víme, že v tom rozmezí to právě není na N95 žádná sláva.
Prosinec 25, 200816 r Zdravím přítomné, potřebuji najít pro pojišťovnu číslo motoru u nové 1,6 MPI a nevím kde hledat, u předešlé Felicie to byla sranda ale tady v obrnění plastu nevím kam se podívat. Našel jsem akorát papirový štítek na krytu řemenu, je-li to ono. Moc děkuji za odpověď P.S. Zkoušel jsem samozřejmě hledat ale moc mi to nepomohlo. Něco málo bylo Tady
Prosinec 27, 200816 r Tak konecne som docital toto tema 44 stranek od roku 2006,no dalo mi to zabrat,hlavne oci, Vecsinou ide o spotrebu,aky benzin,dat to chipnut alebo nie atd. Mam OC 1 75KW,k dnesnemu dnu presne 70 000km,tak si dovolim par mojich poznatkou k tejto motorizacii a musim plne suhlasit s Krysarrom,ohladne chipu,nemam sice sportmotor ako som planoval ale RLSChiptuning, Vecsina ma odradovala od chipu ze to nema zmysel na atmosferu,vyhodene peniaze a pod.. Vysledok je ako uz opisal Krysarr alebo Viktor akurad ze som to doplnil kitom vzduch.filtru ktory je na 1.8T ,co sa tyka benzinu lial som do toho klasiku N95,ale po asi 3 mesiacoch co don lejem iba w-power je auti na tom lepsie-zivsie,spotreba je u mna vysia-nejazdim podla predpisov ,ale po chipe o pol litra dole a to jazdym na 17-kovych spyderoch. A jak spominal Krysarr OCT 1 74KW na tom bude lepsie uz len koli tomu elektronickemu plynu ako ma 75kw. Keby tak sa dalo do nasej motorizacie napchat turbo,to by len bolo
Leden 17, 200916 r se podivej do servisni knizky, ale nevidim duvod na aute nic menit, krome oleje, filtrů, brzdovky a popř. chladici kapaliny...
Leden 21, 200916 r Jedině 1.4 TSI a nebo 1.8 TSI. Nic jiného momentálně u OII nemá cenu! A tu DSG bych tam nedaval, respektive za ty prachy co strčíš do DSG už budeš mít 160 koníkovou 1.8 a to je jiné kafe než nějaká poblbaná DSG
Leden 21, 200916 r doufám, že mi teď Marios nevyhlásí džihád... ale každá varianta čehokoliv má svý +/- a nic nejde stavět do roviny, že jako je to jasný a nic jinýho nemá smysl
Leden 22, 200916 r dlhé trate, ročne aspoň 30000 km nafta. krátke trate menej ako 30000 km benz. A je to
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.