Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mám tu takovou specialitu s kterou si už nevíme rady. 

Situace : Superb dojel do chorvatska na dovolenou, 4 dny stál, 5. den komplet vybité auto

 

Co se stalo : vyměnila se baterie v klíčku, autobaterie

 

Start už se nepovedl. Točil, točil, nenaskočil. 

Majitel se dal do rozebírání řídící jednotky motoru, jestli ji nepoškodila voda. Stalo se to, že on poškodil jednotku. Jednotku jsme vyměnili za stejný typ, stejné číslo, spárovali immo, všechno OK. V diagnostice kromě čerpadla chladící kapaliny 2 žádná chyba. 

 

Auto po dlouhém a dlouhém startování chytne, ale doslova jde jak šicí stroj. Klepe se, otáčky houpou, po přidání plynu pomalu se stabilizuje, po přidání více se rozsvěcí kontrolky DPF, motoru a další.  Při jízdě a přidání více plynu (například při předjíždění) se rozsvítí celá přístrojovka a auto zdechne.

Co jsme zkontrolovali a vyměnili (máme úplně stejné, náhradní auto na díly které do poslední chvíle jezdilo)

- čidlo na railu

- celý rail vč. regulátoru

- váhu vzduchu

- ventil na čerpadle (byl v pořádku, žádné špony)

- autobaterie

- 2 ECU

- vstřikovače měněny za komplet nové (ne repas, fungl nové a nakódované) cca 2000km nazpět

- EGR (komplet vč. chladiče měněný za celý nový, cca 1000km nazpět

- DPF (originál, měněno společně s EGR)

- korekce na vstřikách jsou od 0.01 do 0.89 v plusu u toho "nejhoršího", při lehkém plynu se drží všechny do 0.23

 

po každé výměně byly provedeny patřičné testy a adaptace

 

Jediné, co mě děsí, je když se připojím do ECU a zobrazím napětí na KL30 vidím hodnotu 15-18 V (když je připojený altík, tak stabilních 18, při odpojeném altíku i startéru houpe od 14 do 18V) tuto srandu s napětím to dělá stejnou u obou zkoušených ECU. Když ale vezmu měřák nebo zobrazím stejnou hodnotu v jiné jednotce, je vše OK (od 12 až do 14V)

Když nechám auto chvíli stát a pak nastartuju a sleduju tuhle hodnotu, pár vteřin trvá, než zobrazované napětí vystoupá na 15V a výš a do té doby jde motor relativně klidně.

 

Když sleduju tlak na railu (požadovaný oproti aktuálnímu) když auto zrovna chytně, neuvěřitelně houpe od 0 do 9xxxxx

Když lehce přidávám plyn, tak je hodnota stabilní a odpovídá aktuální i očekávané. 

 

Po čem jít? Co zkontrolovat? Já už si nevím rady...

 

Mám i videa z toho, když to zrovna chytne a pak když svítí kontrolky při přidání plynu. Měly by být tady přiloženy.

IMG_5795.JPEG

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.