Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, mám tu takovou specialitu s kterou si už nevíme rady. 

Situace : Superb dojel do chorvatska na dovolenou, 4 dny stál, 5. den komplet vybité auto

 

Co se stalo : vyměnila se baterie v klíčku, autobaterie

 

Start už se nepovedl. Točil, točil, nenaskočil. 

Majitel se dal do rozebírání řídící jednotky motoru, jestli ji nepoškodila voda. Stalo se to, že on poškodil jednotku. Jednotku jsme vyměnili za stejný typ, stejné číslo, spárovali immo, všechno OK. V diagnostice kromě čerpadla chladící kapaliny 2 žádná chyba. 

 

Auto po dlouhém a dlouhém startování chytne, ale doslova jde jak šicí stroj. Klepe se, otáčky houpou, po přidání plynu pomalu se stabilizuje, po přidání více se rozsvěcí kontrolky DPF, motoru a další.  Při jízdě a přidání více plynu (například při předjíždění) se rozsvítí celá přístrojovka a auto zdechne.

Co jsme zkontrolovali a vyměnili (máme úplně stejné, náhradní auto na díly které do poslední chvíle jezdilo)

- čidlo na railu

- celý rail vč. regulátoru

- váhu vzduchu

- ventil na čerpadle (byl v pořádku, žádné špony)

- autobaterie

- 2 ECU

- vstřikovače měněny za komplet nové (ne repas, fungl nové a nakódované) cca 2000km nazpět

- EGR (komplet vč. chladiče měněný za celý nový, cca 1000km nazpět

- DPF (originál, měněno společně s EGR)

- korekce na vstřikách jsou od 0.01 do 0.89 v plusu u toho "nejhoršího", při lehkém plynu se drží všechny do 0.23

 

po každé výměně byly provedeny patřičné testy a adaptace

 

Jediné, co mě děsí, je když se připojím do ECU a zobrazím napětí na KL30 vidím hodnotu 15-18 V (když je připojený altík, tak stabilních 18, při odpojeném altíku i startéru houpe od 14 do 18V) tuto srandu s napětím to dělá stejnou u obou zkoušených ECU. Když ale vezmu měřák nebo zobrazím stejnou hodnotu v jiné jednotce, je vše OK (od 12 až do 14V)

Když nechám auto chvíli stát a pak nastartuju a sleduju tuhle hodnotu, pár vteřin trvá, než zobrazované napětí vystoupá na 15V a výš a do té doby jde motor relativně klidně.

 

Když sleduju tlak na railu (požadovaný oproti aktuálnímu) když auto zrovna chytně, neuvěřitelně houpe od 0 do 9xxxxx

Když lehce přidávám plyn, tak je hodnota stabilní a odpovídá aktuální i očekávané. 

 

Po čem jít? Co zkontrolovat? Já už si nevím rady...

 

Mám i videa z toho, když to zrovna chytne a pak když svítí kontrolky při přidání plynu. Měly by být tady přiloženy.

IMG_5795.JPEG

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.