KodiaqKE Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Dobrý deň všetkým, dnes som zažil nečakanú situáciu vďaka aplikácii My Skoda. Poobede mi volal technik zo autoservisu, ktorý mám v aplikácii predvolený ako servisného partnera s otázkou aký mám problém na vozidle, kedže evidujú automatickú žiadosť z aplikácie o návštevu servisu. Odpovedla som, že neevidujem žiaden problém ani chybovú hlášku. Na to sa ma technik opýtal, či sa mi náhodou neobjavila nejaká žltá kontrolka ako upozornenie, napr. nízka hladina vody v ostrekovači. Tu som priznal pravdu, že včera večer mi vyhodilo Nízka Hladina PHM a ja som dnes po 3 krátkych presunoch ešte nenatankoval. Technik my vysvetlil, že takéto automatické požiadavky pošle samo auto pri žltých alebo aj červených hláškach, ale nedokázal mi povedať aký je algoritmus (koľko krát, alebo koľko dní to môžete ignorovať) Keďže som situáciu vysvetlil, technik automatickú požiadavku na servis v systéme vymazal a s prianím pekného dňa sme sa rozlúčili, Poučenie z krízového vývoja: - ak vás vaše auto vyzve (nemusí bať žltý výkričník) aby ste niečo doplnili (PHM, voda v ostrekovači, možno aj Ad Blue) urobte to hneď, inák sa na Vás bude sťažovať cez aplikáciu v servise a vy sa o tom dozviete až od servisného technika ked Vám zavolá - ak Vám ale nenačíta asistentov, auto žiadne info cez aplikáciu neodošle, vtedy sa môžete ísť sťažovať do servisu vy osobne, ale bez záznamu v registri chýb, alebo natočenej chyby, respektíve schopnosti zopakovať problém v servise bude odstrańovanie zložité aj pre servis Za tento bizár ´´ďakujem´´ a pozdravujem vývojove oddelenie SW v Škoda Auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman.dj1 Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu A když zkusíš vymazat servisního partnera v aplikaci? Tak by to nemělo posílat, když nebude vědět kam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu PHM a ostřikovače to zcela určitě nehlásí. Jinak technik by měl mít v Leadu informaci proč se auto hlásí. Bohužel víme, že to vždy tak není. A u nových kodiaqů a podobných jim je to peklo. Smaž domovský servis a nikdo tě "otravovat" nebude. Někteří za tento proaktivní servis děkují, jiní na něj nadávají. Nevybereš si... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.