Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim kluci,
už nějakou dobu mi za jízdy vyskočí kontrolka ESP na mé O2FL 1.2TSI. Na dálnici/okreskách je to v pohodě, ale zpravidla v kolonách, nebo za volnoběhu se hned ozve. Po tom co se rozsvítí mám snížený výkon, což dokáže být hodně omezující, ale po restartu motoru to zase zmizne, takže jsem si zvyknul restartovat motor i za jízdy :D Za volnoběhu je cítit mírné vibrace a když se naopak potřebuji někde rychleji odpichnout (když samozřejmě nesvítí ESP a odpichnout to vůbec jde), tak výkon dokáže vypadávat a autem to trhá. Celý čas samozřejmě jezdím s rozsvíceným žlutým motorem.

V každém případě, byl jsem s tím na diagnostice, kde ukazuje "Průtok vzduchu příliš malý". Do detailů už moc expert nejsem, ale servisák se koukal na hodnoty těch tlaků a viděl, že jsou nižší, než by být měli. Nejdřív jsem myslel, že to budou svíčky, takže jsem je vyměnil, ale problém to nevyřešilo. Vzduchový filtr je taky nový a v trubce sání není žádná překážka. Ještě mi napadá škrtící klapka? Nechci se ale do toho zbytečně pouštět, tak jsem se s vámi chtěl nejdříve poradit, co si myslíte? Nějaké zkušenosti?
Díky moc.

 

IMG_0983.jpg

Koukni do přílsušné motorové sekce FII, něco tam o tomto nejspíš najdeš. Mně tohle dělalo x krát také, příčiny byly ale různé. Snímač tlaku v sání, škrtící klapka, filtr... Aspoň dle tvrzení servisu.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak opět zdravím,

Problém se mi povedlo vyřešit, tak vám tady nechávám řešení, třeba se to někomu bude hodit.
 

Problémem nakonec byla škrtící klapka, případně snímač plnícího tlaku vzduchu. Bylo to potřeba rozebrat a očistit čističem na škrtící klapku, co stojí tak kolem 100 korun, takže fakt nic strašného. Dlouho se mi nedařilo najít přesný návod na demontáž ŠK, ale nakonec jsem našel celou dílenskou příručku na 1.2TSI, tak ty tři strany ohledně ŠK sem přikládám. V procesu jsem očistil i už zmiňovaný snímač, takže nevím přesně, jestli byla chyba v něm, nebo v ŠK, ale doporučuji to udělat najednou, čištění čidla zabralo pár vteřin.
Přeji hodně zdaru.

 

ŠK před:

Škrtící klapka před

 

ŠK po:

Škrtící klapka po

 

Dílenská příručka:

Skjermbilde2024-11-14kl.4_18_28pm.thumb.png.51e63e21d9c2a4e7136b1c5dc0320dba.pngSkjermbilde2024-11-14kl.4_18_42pm.thumb.png.ef37aa3bfddce8b4946fc45936e1585f.pngSkjermbilde2024-11-14kl.4_18_59pm.thumb.png.20d6182a22b7196a166755eba9f17b46.png

 

 

  • 2 měsíce později...

Chalani toto bude moja chyba ktorá ma takto ťahá za nos ,tu sa mi potvrdili moje chyby ktoré sú na motore a tím pádom je všetkému na vine odvetranie kľukového hriadeľa cez ktorý sa dostáva olej do turba sacieho slimáka - hliníková strana turbodúchadla , zasiera snímač nasávaného vzduchu tlačíto ces intercooler olejové páry olej zmiešaný so vzduchom a zakarbonovava sacie ventily driek ventilu

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.