Publikováno Listopad 2, 2024Lis 2 Zdravim kluci, už nějakou dobu mi za jízdy vyskočí kontrolka ESP na mé O2FL 1.2TSI. Na dálnici/okreskách je to v pohodě, ale zpravidla v kolonách, nebo za volnoběhu se hned ozve. Po tom co se rozsvítí mám snížený výkon, což dokáže být hodně omezující, ale po restartu motoru to zase zmizne, takže jsem si zvyknul restartovat motor i za jízdy Za volnoběhu je cítit mírné vibrace a když se naopak potřebuji někde rychleji odpichnout (když samozřejmě nesvítí ESP a odpichnout to vůbec jde), tak výkon dokáže vypadávat a autem to trhá. Celý čas samozřejmě jezdím s rozsvíceným žlutým motorem. V každém případě, byl jsem s tím na diagnostice, kde ukazuje "Průtok vzduchu příliš malý". Do detailů už moc expert nejsem, ale servisák se koukal na hodnoty těch tlaků a viděl, že jsou nižší, než by být měli. Nejdřív jsem myslel, že to budou svíčky, takže jsem je vyměnil, ale problém to nevyřešilo. Vzduchový filtr je taky nový a v trubce sání není žádná překážka. Ještě mi napadá škrtící klapka? Nechci se ale do toho zbytečně pouštět, tak jsem se s vámi chtěl nejdříve poradit, co si myslíte? Nějaké zkušenosti? Díky moc.
Listopad 2, 2024Lis 2 Koukni do přílsušné motorové sekce FII, něco tam o tomto nejspíš najdeš. Mně tohle dělalo x krát také, příčiny byly ale různé. Snímač tlaku v sání, škrtící klapka, filtr... Aspoň dle tvrzení servisu.
Listopad 14, 2024Lis 14 Autor Tak opět zdravím, Problém se mi povedlo vyřešit, tak vám tady nechávám řešení, třeba se to někomu bude hodit. Problémem nakonec byla škrtící klapka, případně snímač plnícího tlaku vzduchu. Bylo to potřeba rozebrat a očistit čističem na škrtící klapku, co stojí tak kolem 100 korun, takže fakt nic strašného. Dlouho se mi nedařilo najít přesný návod na demontáž ŠK, ale nakonec jsem našel celou dílenskou příručku na 1.2TSI, tak ty tři strany ohledně ŠK sem přikládám. V procesu jsem očistil i už zmiňovaný snímač, takže nevím přesně, jestli byla chyba v něm, nebo v ŠK, ale doporučuji to udělat najednou, čištění čidla zabralo pár vteřin. Přeji hodně zdaru. ŠK před: ŠK po: Dílenská příručka:
Leden 23Led 23 Chalani toto bude moja chyba ktorá ma takto ťahá za nos ,tu sa mi potvrdili moje chyby ktoré sú na motore a tím pádom je všetkému na vine odvetranie kľukového hriadeľa cez ktorý sa dostáva olej do turba sacieho slimáka - hliníková strana turbodúchadla , zasiera snímač nasávaného vzduchu tlačíto ces intercooler olejové páry olej zmiešaný so vzduchom a zakarbonovava sacie ventily driek ventilu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.