Jump to content

digisonic

Uživatel
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About digisonic

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takže by byly na vině rozdílné konfigurace výbavy aut (při srovnání s RS, nastavené již z výroby a předpokládám, že tento problém nemají), nebo špatné provedené kódování Caristou? A co ti, kteří to aktivovali přes VCDS. Taky jím to dělá?
  2. Zdar borci!, mám OIII 2015 a zkoušel jsem včera Caristu 3.8 beta-25, kterou jsem tady stáhnul (děkuji), a nastavil protočení ručiček (gauge needle sweep at startup). Vše bylo OK, ale ráno před jízdou to neudělalo, pak jsem jel do obchodu, tak zas ano, a jak jsem sedal do auta po práci, tak zase ne. Setkal se s ním někdo? Přece před každým startem by to mělo dělat? Díky za rady. K
  3. Zdravím, máte za sebou i zimu, tedy byl problém se starty v zimě?
  4. digisonic

    Ceník 2007

    To úplně stačí. Děkuji.
  5. digisonic

    Ceník 2007

    Nemáte prosím někdo pdf ceník OII 2007? Nebo to lze někde stáhnout? Díky
  6. Help prosím, klidně mobil na nějakého guru, zavolám a necham si poradit, můj mechanik je v koncích. Motor 96000 km má pravidlený servis (kapaliny, rozvody, svíčky, filtry) atd. ale jednou jsem nenastartoval :-( zjištěná závada: zadřené sací ventily (3ze4) a tím pádem ohnuté AL tyče! "NOVÁ" komplet hlava z vrakače, výměna, vše se zdá OK, ujedu cca 100km lehkou nohou. Vypínám a jdu nakupovat. Dojdu a startuju a najednou kovový zvuk a výkon skoro 0. Doplazím se na servis, sundám víko a jedna sací tyč vyskočená z váhadla! A co ted´? Prosím o rady. Potkal se někdo s takovou závadou. Opět to vypadá na zapečené sací ventily. Díky.
×
×
  • Create New...