Přejít na obsah

Tlaky motoru + přestavovač Vaček


Richi3.6

Doporučené příspěvky

Ahoj, čekají mě asi rozvody na mém superbovi, ale ovšem potřebuju zjistit zda to má vůbec smysl jestli je zbytek motoru v pořádku...kupoval jsem ho před půl rokem s nájezdem 380tkm... Dotaz tedy zní - je možné aby auto jelo na původní rozvody téměř 400tkm? jaké mají být tlaky ve válcích? Vychází mi 9.5,11,11,9.5,11,9.5 - je to v pořádku? 

Dá se zjistit/otestovat přestavovače vaček jestli jsou v pořádku? Ty řídící ventily přestavovačů by měli mít odpor nad 7ohmu?

Editováno: , autor: Richi3.6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...