Publikováno Březen 14Bře 14 Zatím jsem jel jen jednou s nejvíce opatrnou volbou a to fakt nešlo. Před zatáčkou brzdil na 70, kamión v dálce a už taky brzdil. A brždění bylo aktivní, citelné. Na manuálu bych jen dal nohu z plynu a nechal auto v klidu zpomalit odporem vzduchu a pneumatik. Navíc jsem často musel navolit původní rychlost znovu. Nakonec jsem raději jel furt v levém pruhu. Příště zkusím další volby s menšími rozestupy. Jaké máte zkušenosti vy? Používáte prediktivní tempomat? Dá se přepnout na primitivní manuální tempomat? Díky
Březen 14Bře 14 Treba rozlisovat medzi: - tempomat - adaptivny tempomat (ACC) - prediktivny adaptivny tempomat (pACC) ACC funguje super. Bezne jazdim na najmensej vzdialenosti a nastavenim ACC na sport - chvilku to trvalo kym si clovek zvykol pri prechode z klasickeho tempomatu, nicmene dnes uz si neviem predstavit jazdit len s klasickym tempomatom. pACC mi uplne nesadol. Je treba mat velmi kvalitne mapove podklady a cestnu siet alebo presadnut do inej znacky, ktora bude ponukat rozsiahlejsie nastavenie pACC.
Červen 18Čer 18 pACC (travel assist) používám, ale musí být kvalitní podklady. V Chorvatsku jsem s tím najel pár set km a byl jsem nadšený. Na Slovensku trasa Velký Krtíš - Zvolen přes kopce, kde často jezdím je taky OK. Brždění před zatáčkami - jel bych i pomaleji, jezdím defenzivně, ale automat jel spolehlivě. V Rakousku na dálnici zničehonic limit místo 130 jenom 30. Někdo asi zapomněl jedničku… Tento týden (zaznamenal jsem to 15.6.) se opravila rychlost v úseku Jarošov škola-Uherské Hradiště kruháč u Kauflandu na 50 (bylo půl roku 40. Proč???). Zkoušel jsem na portále Škodovky opravovat i další úseky, ale ty se neprojevily. A např silnice E50 je v úseku Vésky - Uherský Brod tragická. 50 místo 90 a auto začne zrychlovat na 70 na omezení před křižovatkou u Popovic. V ČR zklamání. Upraveno Červen 18Čer 18 od Predpo
Červen 24Čer 24 tak jsem se snad konečně dočkal odpovědi, že u S4 funguje predikce i v Chorvatsku, která tam u S3 FL s MIB 2.5 nefungovala... stejně tak ani dopravní tok nefungoval... předpokládám tedy @Predpo, že když píšeš do vlákna k S4, že jsi po tom Chorvatsku jezdil s S4...
Červenec 21Čvc 21 tak mohu potvrdit osobně, že predikce a dopravní informace v Chorvatsku fungují, a to většinou spolehlivě, já spotřeba u TDI 5,5 a to jsem jel celou cestu na "páčku" a individuální jízdní profil, kde mám 4×4 na sport, spotřebu hodne pokazila skoro 140 minutová jízda Vídní, super je ale jízda v koloně, kde jam asistent drží téměř do nekonečná, podmínkou je ale mít ruce na volantu A ještě doplním, že dálniční krabička ENC pro Chorvatské dálnice v pohodě vedle zrcátka funguje, tedy jako u S III, v místě tečkovaní, kde není fólie. Upraveno Červenec 21Čvc 21 od Petr Svetr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.