Publikováno Duben 3Dub 3 Zdravím, mám dosti zapeklitý problém a nedaří se mi najít příčinu. Při jízdě se mi auto (2.0 tdi 103kw 291tis km) neustále jako třese/drncá. Není to nic dramatického, ale i na dokonalé nové vozovce mám pocit, jako bych cítil každou mikroskopickou nerovnost a po delší trase sem z toho dost unavenej. Pokud bych měl vylítaný auto, tak nad tím mávnu rukou, ale dost sem investoval do údržby a celkem mě to štve. Přirovnal bych to, jako by nebyla vyvážená kola, ale mám nové letní Continentaly. Nechal sem je obout, vyvážit a dokonce sem to pneuservis nechal i znovu zkontrolovat, protože se mi to nezdálo. Vše ok. Za poslední rok sem měnil tlumiče, pružiny, uložení, ložiska, hlavní silentbloky vpředu i vzadu, stab tyče. Geometrii sem nechal dělat před měsícem a skoro zbytečně, byl tam min odklon. Fakt už nevim, co s tim. Mám už načlej setrvák se spojkou + silentblok převodovky, to je v plánu vyměnit v brzké době , ale když vyřadim a jedu na neutrál, tak 1:1 stejný problém, takže to nejde od motoru. Octávku mam od novoty 13 let a dříve to rozhodně nedělala. Nesetkal se s tím někdo? Díky za jakékoliv tipy.
Duben 3Dub 3 Zadna naprava - riadiaca tyc. Ak je vsetko povodne na zadnej naprave - vybrat a prelisovat vsetky silentbloky. Upraveno Duben 3Dub 3 od dfga
Duben 3Dub 3 Na fabii jsem měl vibrace kolem stovky, byly to zadní tlumiče. Jeden zcela vyteklý. Nebyly uvedeny zadní, tak se omlouvám. Upraveno Duben 4Dub 4 od psurn
Duben 4Dub 4 Autor No díky za info, ale proč mi to píšete? Jiné auto. V popisu mám, že jsou tlumiče nové, nějak mi ta relevance uniká 🤔
Duben 7Dub 7 Autor Na zadku jsou rok staré tlumiče, pružiny a silentbloky ramen. Byl sem s tím teď v servisu a mají podezření na poloosy. Při jízdě jsem zpozoroval, že vibrace se mění podle rychlosti. V 60 mi to tak nějak drncá do zadku. Při 90 ale už něco cítím i ve volantu.
Duben 14Dub 14 Autor Tak problém identifikován. Pneu jsou vadná. I když jsou 2x vyvážená, tak mají výškovou házivost. Škoda, že to i velký pneuservis není schopný odhalit a přijdou na to až v klasickém servisu. Prostě a jednoduše i když je perfektně vyvážené, tak je kolo šišaté a způsobuje drncání. Jako musim říct, že mě značka Continental teda hodně zklamala. Mohlo to být tedy i špatným skladováním, za což by mohla Alza, nebo přepravce, ale spíš jsou prostě vadné 😞 Evidentně šli s kvalitou dolu. Předchozí Contíky byly super.
Duben 14Dub 14 Aký typ pneumatík Contitnetal, DOT, krajina pôvodu prípadne rozmer? Inak verím, že Alza tie pneumatiky sama neskladuje ale idú priamo od ich dodávateľa k zákazníkom. Plánuješ riešiť reklamáciu, alebo niečo?
Duben 14Dub 14 Autor Continental Premium Contact 7 205/55 R16 91V. DOT si z hlavy nepamatuju, ale koukal jsem, že byly staré pár týdnu. RV tam bylo 25. Zemi původu si nepamatuju, odpo se na to podívám. Určitě to budu reklamovat, jízda na nich je fakt hrozná. Neustálé drncání a vibrace. V servise tam dali jinou sadu a okamžitě prý klid. Alu jsou prý rovná a je vidět, jak na nich pneu lítá nahoru a dolu. Je to k vzteku. Pneuservis mojí starou sadu už vyhodil. Budu to muset dát na zimní, nebo po dobu reklamace koupit jiné. Tohle všechno sebou nese dost velké náklady 😞
Květen 19Kvě 19 Ja ich nechcem ani zadarmo uz. WinterContact TS860 - smejd po roku hluk TS870P - jedna sezona, 2ks na vyhodenie - hadzali do vysky Kupil som 4 nove TS870P - od vyroby 3ks zle - smejd Letne SportContact 7 - po sezone hluk, hadzali... Predtym Michelin Pilot Sport 4 - bez problemov Teraz GoodYear F1 Assymetric 6 - bez problemov U mna ta znacka skoncila.
Květen 19Kvě 19 Autor Byl jsem s tím ještě na optimalizaci na zařízení Hunter 9200 a musím říct, že většinu té výškové házivosti srovnali. Tzn na reklamaci jsem je nakonec neposílal. Nevím, že toto velký pneuservis nebyl schopen odhalit a srovnat. Optimalizace vyšla na 1400 😞 Nyní ten problém pociťuju minimálně, jen když v autě sedím sám. Při zatížení kompletně zmizí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.