Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte, na mojej octavii II 2.0 TDI (6. rýchlostný manuál) som na prednej náprave menil čapy ramien, zadné uloženia a tyčky stabilizátorov.
Potom som kvôli kontrole hádzavosti (napokon iný problém) celú prednú nápravu zdvihol tak, že pravé koleso malo podložené rameno a ľavá strana bola na zdviháku. Kolesá boli asi 3 cm nad zemou. Pri zaradení trojky sa objavil veľmi rachotavý kovový zvuk, a pri pridávaní plynu nebolo možné dostať sa na vyššie otáčky (otáčkomer v tomto momente ukazoval asi 1600). Auto normálne jazdí, nezistil som žiaden problém. Zdá sa, že je poškodený ľavý homokinetický kĺb, ktorý poskodený nebol, akurát mi nedáva zmysel prečo by sa takto poškodil. Vie mi niekto vysvetliť čo sa asi stalo

Vloženo

Nemal. Posadil som otca do auta, aby som skúsil presne identifikovať zdroj zvuku, ale nebol som schopný identifikovať ani stranu. Skúšali sme to tri krát, a raz zhasol motor - to už musí byť sakra odpor. Neviem ale pri akých otáčkach, či boli voľnobežné....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...