Publikováno Únor 9, 200718 r Jedná se o 1.8 20V 92kw AGN s proměnnou délkou sání. Přímo ve středu před sacími kanály je v místě největšího podtlaku tento ventil který vede přímo ven, ale nemůžu nikde najít k čemu slouží. Nemá někdo tucha k čemu by mohl být?
Únor 9, 200718 r Jedná se o 1.8 20V 92kw AGN s proměnnou délkou sání. Přímo ve středu před sacími kanály je v místě největšího podtlaku tento ventil který vede přímo ven, ale nemůžu nikde najít k čemu slouží. Nemá někdo tucha k čemu by mohl být? 1.6 100PS ho ma tez
Únor 9, 200718 r Pokud se ti klapka uzavre ci zjinych pricin se stane velky podtlak na sani, zrejme tento ventil to ochrani. Klapka se nikdy nesmi uzavrit za behu motoru, vzdy je jen priskrcena
Únor 9, 200718 r Autor No vypadá to, že spíš vyfukuje ven, alespoň to kolem něj tak vypadá (že z něj občas něco vyjde). Jestli to nemá nějakou spojitost s tím měněním režimů délky sání (pevné sání ten ventil nemá). Navíc je tam ještě jedna podtlaková hadička, která spojuje tentýž prostor, kde je ten ventil, s hadicí sání před škrtící klapkou (přivedena na stejné místo jako odvětrání klikovky), prostor před a za klapkou je tak spojený (???) - a to už mi hlava vůbec nebere Upraveno Únor 10, 200718 r od Pike
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.